Что делать в таких отношениях?
Знакомы с парнем около пяти лет, официально встречаемся три месяца, просто у него работа за границей и на протяжении всех этих лет мы просто дружили, но симпатии друг к другу не скрывали. Когда мы признались друг другу в любви все было просто супер, переполняли чувства любви, симпатии, заботы, радости...просто не описать словами. Он приехал познакомился с моими родителями, все прошло хорошо. Он заявил о своих серьезных намерениях в будущем женится на мне. Потом ему пришлось уехать за границу на роботу где-то на три месяца. С его стороны начались постоянные звонки, я так понимаю он решил меня контролировать таким способом. Хотя сам говорит что очень по мне скучает, прям жить без меня не может и поэтому постоянно названивает. Через эти разговоры, а они длятся не по 5 минут, а часами и зачастую неочем, я ничего не успеваю дома делать. Я питалась говорить с ним на тему телефонных звонков и личного пространства, он меня не слышит, все воспринимает слишком буквально, думает что наши чувства угасают, что он во всем виноват. Через это начались постоянные ссоры, он во всем винит себя, у него стала очень заниженная самооценка, он иногда плачет при наших разговорах и ссорах, раньше этого всего не было. Я честно не могу понять в чем причина такого поведения. Меня это все очень настораживает, я не знаю что делать дальше с этими отношениями. Мы планировали сьехаться вместе жить, а теперь я боюсь представить как это будет и стоит ли вообще это делать. Например, у меня был плохой день на работе, у меня не было настроения, я ему рассказала что и к чему, почему у меня такое настроение, что-то сказала не в таком тоне, он сразу психует и винит себя в моем настроении. Может у него какая-то психологическая травма и через это он во всем винит себя? Пожалуйста помогите!(
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Оксана Сенченко
Доброгдня
Важливим в цій ситуації є те, як ви себе почуваєте.
цитата:
Меня это все очень настораживает, я не знаю что делать дальше с этими отношениями. Мы планировали сьехаться вместе жить, а теперь я боюсь представить как это будет и стоит ли вообще это делать.
Розумію ваше хвилювання. Яких ситуацій ви боїтесь в подальшому? чи говорили про е з вашим хлопцем?
цитата:
Я питалась говорить с ним на тему телефонных звонков и личного пространства, он меня не слышит, все воспринимает слишком буквально, думает что наши чувства угасают, что он во всем виноват.
Як я розумію, ви ні в чому його не звинувачуєте? що відбувається, коли хлопець заявляє що винить себе?Як ви себе при цьому почуваєте? Як реагуєте на те, що вас не чують? Наскільки це для вас ок чи не ок? чи обдумували наступні кроки, якщо нічого не зміниться?
психолог онлайн
Здравствуйте, Ника!
цитата:
Мы планировали сьехаться вместе жить, а теперь я боюсь представить как это будет и стоит ли вообще это делать.
Похоже, что стоит внимательно отнестись к своим ощущениям.
И заглянуть внутрь себя, задавая вопросы: что я чувствую в этих отношениях? это то, чего я хотела? могу ли я быть собой в этих отношениях? что более всего меня останавливает на сегодня?
цитата:
Может у него какая-то психологическая травма и через это он во всем винит себя?
было бы разумно самому молодому человеку обратиться за консультацией к психологу, поскольку описанное Вами дает основания так считать.
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Ника.
цитата:
Відповідь на це запитання знає лише сам хлопець. І що Вам дасть відповідь на нього? Ми не здатні вплинути на почуття, поведінку, ставлення іншої людини без її бажання, а лише на власні. Ваш максимум - це відкрито поговорити з хлопцем, з позиції своїх почуттів (а, перш за все, Ви маєте зрозуміти свої бажання, почуття і потреби, як вище написали колеги), що його поведінка Вас дуже хвилює і порекомендувати йому звернутися до спеціаліста. Якщо він не вбачатиме у цьому проблеми, не захоче над цим працювати, то запитайте себе: Чи ви готові продовжувати стосунки у такому форматі, знаючи, що хлопець не зміниться?
Крім цього, хотілося б запитати особисто у Вас: що Вам взагалі дають ці стосунки на відстані, через що їх варто було б зберігати?
Дополнение от автора
Большое спасибо вам за ответы! Что касается моих чувств сейчас, то это сплошное разочарование. Сначала было все хорошо и подарки и цветы и восхищение друг другом. Это было то чего я хотела и хочу. Но потом что-то изменилось, когда он уехал на работу, он начал придираться то за мое настроение, то не такой ему ласковый тон как раньше, просто начались сплошные придирания на пустом месте и ссоры через это. Я не могу понять причины. Я восновном сижу сейчас дома, в связи с ситуацеей в мире, много что поменялось в нашей жизни. Сначала думала может это ревность, но я не даю малейшего повода на это. В наших отношениях было два месяца так скажем сказки, а последний месяц это месяц морального ада, постоянно все ему не так и он во всем винит себя. И ссоры через какие-то мелочи. Он раньше таким не был. Или может это он через два месяца показал свое настоящее «Я», а до этого, мы пять лет до этого общались, я думала что абсолютно все знаю об этом человеке, а оказалось походу что нет. Меня все это очень волнует, я не могу понять в чем причина. Или это в его голове что-то не так, или я что-то делаю не правильно, или это токсичные отношения, я уже не знаю что думать и что делать...
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
цитата:
Или может это он через два месяца показал свое настоящее «Я», а до этого, мы пять лет до этого общались, я думала что абсолютно все знаю об этом человеке, а оказалось походу что нет.
Можливо, а можливо у нього існує страх, що Ви його покинете як це хтось робив раніше у його житті, а так як він знаходиться на відстані, він ніяк не зможе на це вплинути; можливо так на людину впливає стрес у зв'язку з пандемією - причин може бути безліч, ми можемо робити лише припущення, що, по своїй суті, є неефективно.
цитата:
Меня все это очень волнует, я не могу понять в чем причина.
На жаль, ми також не можемо дати Вам однозначної відповіді.
цитата:
Или это в его голове что-то не так, или я что-то делаю не правильно, или это токсичные отношения, я уже не знаю что думать и что делать...
Те, що Ви описуєте, не схоже на здорові стосунки, проте саме Вам вирішувати, чи Ви їх припинете зараз; чи Ви дасте хлопцю шанс, заявите про свої переживання і скажете, що Ви готові залишатися у цих стосунках, якщо хлопець почне пропрацювання себе зі спеціалістом; чи будете продовжувати такий формат стосунків і терпіти таке ставлення, нехтуючи Вашими почуттями і потребами. Вибір за Вами.
Дополнение от автора
З приводу збереження стосунків і відстані, ми планували спільне майбутнє, через 3-4 місяці, після його повернення додому ми планували з‘їхатися і пробувати жити разом, будувати сім‘ю. А тепер його ніби переклинило, він веде себе не зрозуміло як, одночасно освідчується в почуттях і виносе мізки. Я не можу зрозуміти що коїться.
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
цитата:
А тепер його ніби переклинило, він веде себе не зрозуміло як, одночасно освідчується в почуттях і виносе мізки. Я не можу зрозуміти що коїться.
Так, поведінка хлопця і справді не зрозуміла. Це нормально, що вона Вас бентежить. Психологи Вам вже рекомендували, що робити: визначити для себе свої потреби і цінність цих стосунків і, базуючись на цьому, обрати модель своєї поведінки.
Дополнение от автора
Дякую вам усім за відповіді, для мене це дуже важливо. Порадьте як краще сказати йому про те, що я вважаю його поведінку не здоровою і хочу щоб він звернувся до спеціаліста. Мені краще це сказати як то кажуть прямо в лоб, чи якось підготувати його до моїх висновків і спостережень? Бо я просто так не можу відвергнути його чи без пояснень розірвати стосунки. Адже якщо в нас дплі нічого не буде я всеодно бажаю йому лише щастя і добра.
психолог онлайн
цитата:
Порадьте як краще сказати йому про те, що я вважаю його поведінку не здоровою і хочу щоб він звернувся до спеціаліста. Мені краще це сказати як то кажуть прямо в лоб, чи якось підготувати його до моїх висновків і спостережень?
Перш за все, домовтеся з хлопцем про час серйозної розмови, коли він буде не втомлений чи емоційно збудженний. По друге, самостійно підготовтеся емоційно. По третє, говоріть через "я-повідомлення" з позиції своїх почуттів без звинувачень і критики: "Останній часом я бачу, що наші стосунки стали напруженими і не комфортними для нас двох. Так, як вони важливі для мене, я б хотіла обговорити те, що мене хвилює. Я гніваюся і мені сумно, коли ти..... Я розумію, що під цією поведінкою лежать якісь твої переживання, які ти можливо не до кінця усвідомлюєш і не виражаєш. Я б хотіла зберегти наші стосунки, але теперішня ситуація мене не влаштовує. Як тобі ідея індивідуального звернення до психолога? Це могло б зберегти наші стосунки".
Ви також маєте розуміти, що хлопець може відмовитися, або зреагувати агресивно і це його вибір (як би психологічно грамотно Ви не сформулювали повідомлення). У такому випадку запитайте себе, чи Ви готові продовжувати стосунки з людиною, яка не вбачає проблеми і не хоче над нею працювати.
Дополнение от автора
Доброго дня! Пишу вам знову. Запропонувала вчора хлопцеві звернутися до психолога. На таку пропозицію він відреагував ніби нормально, сказав, що якщо я вважаю за потрібне то можна сходити. Але потім сказав, що він не вважає, що в нього є якась психічна проблема і я так розумію відкрився мені, почав розповідати, що дуже любе і хоче бути лише зі мною. Сказав, що всі його страхи, сльози і відчуття провини лише через те, що він зараз не зі мною і що він накрутив себе, вирішив , що я більше не хочу бути разом з ним. А коли я йому сказала з усіма аргументами чому я не хочу так багато говорити по телефону, то він це не правильно сприйняв, а просто посудив по своєму світосприйнятті подій і вирішив, що він мені набрид і що я хочу його відвергнути. Сказав, що йому було дуже погано і він поговорив з товаришем і той на своєму гіркому досвіді пояснив йому, що через постійне надокучання і через відсутність особистого простору він розлучився з дружиною. І як результат їх розмови, він все зрозумів. Але я не можу тепер зрозуміти чому коли я йому говорила це саме, він мене просто не чув, а лише накручував себе не зрозуміло через що, псіхував і виносив мені мізки? Можливо справді відстань для нього так важко переноситься?
психолог онлайн
цитата:
Але я не можу тепер зрозуміти чому коли я йому говорила це саме, він мене просто не чув, а лише накручував себе не зрозуміло через що, псіхував і виносив мені мізки?
А що Вам дасть відповідь на це запитання? Які почуття і думки у Вас виникають у зв'язку з цією ситуацією? Що це для Вас?
цитата:
І як результат їх розмови, він все зрозумів.
Одна справа "зрозуміти", а інша, після усвідомлення, робити конкретні дії. Ви встановили із хлопцем усний договір?
цитата:
Можливо справді відстань для нього так важко переноситься?
Стосунки на відстані - це тяжке випробування для пари тому, що не задовільняються повністю потреби у стосунках, які мають задовільнятися + зменшується прив'язаність.
Крім цього, хлопець відповів Вам:
цитата:
Сказав, що всі його страхи, сльози і відчуття провини лише через те, що він зараз не зі мною і що він накрутив себе, вирішив , що я більше не хочу бути разом з ним.
Дополнение от автора
Доброго вечора! Знову вам пишу. Знову посварилися. Він сказав, що йому набридло сваритися і портити одне одному нерви, що пора ставити крапку, що йому переболить, буде дуже важко, але якось переживе. Потім почав вибачатися, говорити що то він згаряча сказав, що одну мене тільки любе, що тільки зі мною хоче бути. Я була наче пробачила і пустила все на самотьок.Але коли в душу наплювали, то це важко швидко відпустити. Мої почуття пригасли. Він це зрозумів і почав в розмовах давити на мене з відповіддю чи хочу я з ним бути чи ні. Я почала задумуватись про розрив стосунків. Але це якось дивно, я так хотіла цих відносин, довго чекала цих відносин, що мабуть сильно ідеалізувала свого обранця. Я сильно розчарувалась. А зараз я здраво осознаю що щось не так, так не повинно бути. Мені говорити було важко, так як ми знаходимося на відстані, я написала йому що не бачу далі спільного майбутнього, бо саме про це він останнім часом у мене запитував. Звісно я багато чого йому написала, подякувала за все, бо було багато хорошого, написала, що не сходимося ми характерами, що мені набридло постійно терпіти та уступати, що я не бачу спільного майбутнього, що не хочу більше ні з ким ніяких відносин. Він прислав голосове пов. « що любе, любив і буде любити, щоб я добре все обдумала, щоб пішла на уступки, щоб зберегти відносини і постійно вибачається». Йому дивно що я так швидко його розлюбила. Я хочу розірвати ці стосунки, але розумію, що так легко це не вийде. Порадьте щось!
психолог онлайн
цитата:
Я хочу розірвати ці стосунки, але розумію, що так легко це не вийде. Порадьте щось!
Що тут порадиш, коли вийшла назовні Ваша беспорадність?!
Однак, дещо можете узяти до уваги. По-перше, не біжіть від почуттів, відчувайте іх та співвідносьте до того, що іх спричинило.
Напевно, стикнетесь із власними очікуваннями...
Достеменно ще з уявою, яка малювала, и скоріше за все передчасно, картину щасливого майбутнього...
Обов*язково виникне питання - а чи насправді я знала цього хлопця як особистість - його характер, властивості, вади, характер?
Отже, вважаю, що декілька косультацій психолога допоможуть Вам розібратись, насамперед, із власним способом побудови стосунків, умінням обходитись з ємоціями та робти вчинки, спираючись на усвідомлення реального стану речей.