Замкнутість
Доброго вечора. Я так сказати замкнути в собі, я так не вважаю але замкнутість присутня. Мало розмовляю, не говіркий, в цьому то і проблема. Мені важко почати розмову. Словниковий запас достатній, я багато читаю і так далі. Але от підтримувати розмови не можу, в незнайомих компанія я переважно мовчу, чи під час гулянок (дні народження, весілля і так далі), якось важковато заговорити про що небудь, підтримувати розмову, хочеться, але щось не дозволяє це зробити. Познайомитись на вулиці теж не виходить, не можу розпочати розмови. Публічні виступи так то взагалі кошмар. Коли вчився при здачі екзамену теж саме, наче знаю а сказати не можу. В компанія там на роботі якийсь час мовчу, з часом трохи більш вільно себе почуваю. В більшості я так сказати сіра мишка. От що з цим робити, як стати харизматичним ?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день, Александр!
цитата:
хочеться, але щось не дозволяє це зробити.
Что не позволяет? Что Вас останавливает?
Дополнение от автора
Я не знаю. Не розумію що. Можливо те що нехочется виглядати незручно. Боязнь сказати щось не правильно. Не знаю .
психолог онлайн
Добрий вечір
А якщо ви скажете щось неправильно, то що тоді? З якими почуттями зустрічаєтесь?
Які на ваш погляд харизматичні люди? Що є у них такого, чого нема у вас?
Дополнение от автора
Якщо щось не правильно сказав, чи то сказав не в тему відразу відчувається сором. Відразу бачу ці погляди типу "що він меле, краще б він мовчав". На мою думку харизматичні люди, це люди що легко находять мову з іншими. Я маю на увазі саме харезматичність мовлинєва. Харизма розуміння загальне. Мовна харизма людини це коли людина легко може розмовляти з ким завгодно, в любих ситуація, іншим з такою людиною цікаво як би.
Всім відомо що дівчата люблять вухами. От не можу вести довгі розмови з дівчатами, більш мовчу піддакую, не можу там щось розказувати щоб дівчині було цікаво і так далі, розмова в мене більш стисла по факту.
психолог онлайн
Все що ви описали, в психології називається « проекція».
Ви написали:
Відразу бачу ці погляди типу "що він меле, краще б він мовчав".
Це ваша фантазія, що інші так думають. Насправді, якщо запитати- то може виявитися зовсім інше.
Далі по тексту про те, що дівчата люблять вухами... Звідки ви це знаєте? Як перевіряли це на практиці? Чи запитували у дівчат?
Почитайте про механізм проекція.
Основне- це сором. А сором лікується в присутності. А коріння в самоцінності, яка формується з « самості». В відношеннях з батьківськими фігурами. Якщо хочете з цим справді розбиратися- потрібна терапія. Стабільна і довготривала. Але воно того варте)
Дополнение от автора
Якщо мені проходити терапію, то тоді психологу буде потрібна поміч)
Ну звідки я те взяв, це як би відомий факт. Якій адекватній дівчині буде цікаво з хлопцем який мовчить, не знає про що розмовляти?
Дополнение от автора
Про мовчазність, це ще з дитинства, з дитинства я не дуже говіркий як би. От писати так, можу хоч книгу написати, а вживу з людиною важковато .
психолог онлайн
Ви прекрасно демонструєте « нарцисичну травму». Грандіозність- нічтожность( не можу перекласти). А в терапію вам чому не хочеться? Просто гіпотетично?
А звідки цей загальновідомий факт(інтроект),що жінки люблять говірких чоловіків? Хто вам по це сказав?
Дополнение от автора
Не те щоб не хочеться. Перше то немає часу. Терапія іде довго по часу. Часу в мене не має. Мені за пару тижнів іти до армії. Хотілося б звичайно. Але в мене стільких тих комплексів, страхів що терапія займе багато часу, а щоб це оплатити тре багато коштів. Розумію, що воно того вартує. Але я можу потратити кошти на всіляку фігню(типу сигарет і солодощів), а от на консультацію мені шкода, не можу заставити собі це зробити. Тай сам факт звертання до психолога пригнічує, відчувається що дійсно хворий чи що, що не такий як і всі.
Дополнение от автора
Так то ви не любите, нажаль мені такі не траплялись. Мені впринципі не траплялись, але як і були то так не думали.