Як відпустити хлопця
Привіт,Розкажу історію про прекрасного хлопця Сашу.
Мене звати Юлія і в 17 років я закохалася в НЬОГО.Прекрасний моряка,перспективний з власною дорогою машиною, абсолютно повний сил 21-річний Олександр.Ми провели разом чудесні 2 місяці зими в тому далекому 2018 році.На той час я приїхала в те місто лише на два місяці з батьками по їх роботі.Познайомились з ним,гуляли робили різні дурні речі, я відчувала себе максимально живою я закохалася,з його сторони не було ніяких слів про стосунки і симпатію, я просто бачила це по його поведінці(поцілунки повні пристрасті,секс був лише 1 раз,купляв їсти,водив в театр, приносив ліки коли хворіла).Мене насторожувало те,шо ми не вдягли наше спілкування чудесне в рамку «стосунків» але тоді закоханій по вуха Юлії було все одно. Прийшов час їхати додому і він просто сказав удачі, навіть не пройшов попрощатися, розбили сердечко.Но за ці 3 роки я поправилась і це не було для мене біллю взагалі,я пробачила і відпустила,побажала щастя. За ці три роки,він не давав все ж про себе забути,відповідав на сторіси і лайкати фото, але я не звертала увагу.2 Місяці тому повідомлення прийшло від нього з вибаченнями який він не правий був, каже шо зараз зрозумів ,як зробив мені боляче і наскільки йому жаль, і все в такому роді, я пробачила з умовою шо він не буде говорити про якісь почуття і давати мені даремних посилів на серйозність.Сама себе обманювала.Зараз він в рейсі і пише мені щодня,єдина людина якій я реально відписую і з якою мені Блін цікаво.Але так само все продовжується, людина говорить компліменти,кидає сердечка і дає надію на стосунки,говорячи про свою симпатію до мене, а я заплуталась.Бо паралельно з цим кидає анкети з сайтів знайомств і каже вибрати для нього на свій смак дівчинк.Дурдом.Зараз я сиджу оце вночі(зранку) і розудумую над тим,точніше прийняла рішення відпустити людину,чого б він там не хотів, наскільки б я йому не подобалась і наскільки це правда, я хочу його відпустити з усією щирістю любов‘ю і повагою.Причина:спілкуючись з ним в мене починається тривожність, апатія і хвилювання постійне,шо я зробила не так, чому прочитав повідомлення і проігнорував,вічні пошуки проблеми в собі.А я так не хочу, хочу повернути ту гармонію яка була, і любов до себе, займатися любимою справою.Присутнє відчуття ніби шось іде не правильно, або на фоні стресу/місячних.Все ніби добре, але і не добре, думаю якшо стосунки хороші і гармонійні все повинно бути не так,правда ж?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий ранок! Здорові стосунки це там, де нам безпечно і спокійно, де немає тривоги і апатії, де є підтримка і прийняття, здорові межі і варіативність. Для ВАс цей стосунок може бути безцінним досвідом, якщо Ви винесете уроки і позбавите себе "таких граблів" у майбутньому. Щоб розірвати емоційну залежність , необхідно уикати усього, що з ним пов"язане, по-друге, говорити і оплакувати з кимось те, що не вдалося отримати у стосунку, заліковує рани час і багаторазове проговорення. Чи є така людина , яка може Вас підтримати? По-третє, дати собі час і підтримувати себе! І саме головне, продовжувати жити і творити своє життя! Чим Ви займаєтесь? На що можете переключитися?
психолог онлайн
доброе утро. отношения не всегда бабочки в животе, это совместные выборы, усилия, компромисы и тд. у вас есть возможность сказать о своих чувствах? возможно вы не допоняли друг друга?
Дополнение от автора
Я йому 3 роки назад призналась,що закохалась,він не відповів, було відчуття ніби злякався, зараз я не хочу знову.Знаєте,він та людина якій цікаво поки вам не цікаво, а коли ви зацікавлюєтесь ним,стає пасивним
психолог онлайн
Юлия, доброго времени суток!
Вы описали историю весьма запутанную, эмоционально затратную. Однако Вы продолжаете её писать дальше, продолжаете эти отношения. Мой вопрос - что Вы получаете на этих эмоциональных качелях? Какую выгоду? Что Вас удерживает в этих отношениях?
Дополнение от автора
Я все ще думаю,шо може получиться, може зараз та ,я якою я стала йому сподобається більше.Але знаю шо це не так, він не помінявся, і я все так же виснажуюся від нього.Прийняла для себе рішення просто відпустити, ігнорувати повідомлення, бути хазяйкою ситуації, беру все в свої руки, і бажаю в душі йому щастя, а я щаслива без нього, просто мабуть залежність від тих емоцій які він мені давав.
психолог онлайн
цитата:
Я все ще думаю,шо може получиться, може зараз та ,я якою я стала йому сподобається більше.Але знаю шо це не так, він не помінявся, і я все так же виснажуюся від нього.
Именно! И в этой боли, в этом истощении для Вас есть что-то ценное...
Как часто родители Вас хвалили в детстве?
Получить признание от мамы или папы было легко?
Достижение цели - с чем у Вас ассоциируется?
Дополнение от автора
Мама завжди мене хвалила,тато ніколи.Його мовчання на якісь мої зроблені аплікації і тому подібне, уже значило компліментом.Але і це я розумію в союзі вчили шо чоловіки не мають показувати своїх емоцій і мають бути твердими, а ше він вірить шо якшо занадто часто хвалити то в тебе зникне мотивація шось робити.Ятзавжди відчувала любов батьків через їхні дії для мене.Досягнення цілі з тим,шо батьки будуть мною гордитись, я сама буду, буду мати признання
психолог онлайн
цитата:
Мама завжди мене хвалила,тато ніколи.Його мовчання на якісь мої зроблені аплікації і тому подібне, уже значило компліментом.Але і це я розумію в союзі вчили шо чоловіки не мають показувати своїх емоцій і мають бути твердими
Вполне возможно, такое поведение отца и выработало у Вас модель "выпрашивания" любви, понимание любви, как перманентного состояния ожидания... Это как возможный вариант. Суть в том, что никто не запрограммирован на страдания. Если человек их выбирает - значит в него была заложена модель, что именно в страданиях и есть счастье. Когда и кем это было заложено - процесс не быстрый, исследуется в индивидуальной терапии. Так что рекомендую выбрать специалиста и поработать с психологом.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!