Навязливі думки
Доброго дня.Мене звати Каріна.Я перехворіла коронавірусом і після цього мені поклали діагноз депресивний розлад.Приймаю ліки Ноофен та Атаракс,антидепресант відмовилась пити.Турбують постійно навязливі думки про те,як можна собі нашкодити(бажання такого немає).Як можна побороти цю проблему без допомоги антидепресантів?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день, Карина!
С такими вопросами обращаются за терапией индивидуально. Я думаю, что проблема могла быть ещё и до короны, просто в стрессовой ситуации она о себе напомнила. Медикаменты не убирают причину, а только симптом на какое-то время. Вы консультировались с врачом психиатром? Как давно Вы в таком состоянии?
психолог онлайн
Доброго дня, Каріна.
У Вашому випадку необхідне комплексне лікування: психіатр (антидеприсанти) + психолог-психотерапевт. Ви казали психіатру про свої нав'язливі думки?
психолог онлайн
Карина, доброго времени суток!
цитата:
Як можна побороти цю проблему без допомоги антидепресантів?
Зависит от тяжести Вашего состояния. Для этого Вам нужна диагностика у специалиста - поработать с психологом. Это как минимум 2 консультации. Я работаю с теми кто находится на амбулаторном лечении с covid и с теми, кто уже выписался. К медикаментозному сопровождению пришли буквально пару человек. Остальные справились за счёт своих ресурсов и при совместной работе (первые пару недель работали с кем-то 3 раза в неделю, с кем-то 2). Так что рекомендую выбрать специалиста и для начала пройти диагностику. ::smile::
психолог онлайн
цитата:
Турбують постійно навязливі думки про те,як можна собі нашкодити(
Добрый день. А после чего начались такие мысли? С чем их связываете?
психолог онлайн
Дорбого дня! Справа в тому, що Коронавірус має властивість впливати безпосередньо на центральну нервову систему - він її пригнічує. І якщо у людини ще до хвороби було обмаль внутрішніх ресурсів, вірус ускладнює ситуацію... Але я б все ж вбачала у Вашій ситуації плюси, а не мінуси... Як на мене, Коронавірус підштовхує людину до внутрішніх змін, стимулює до пошуку виходу зі складної ситуації, як от у Вас. І я з Вами згоодна щодо антидепресантів. Вони просто проблему приглушать, але не вилікують. Вам же потрібно навчитися вміти шукати ресурси у собі та оточуючому світі, щоб вже більше ніколи не потрапляти у депресивні стани... Депресія - це насамперед, втрата життєвих цілей, така собі тупікова зупинка в житті... Тобто, правильно вибудований світогляд, правильно виставлені внутрішні орієнтири опоможуть не тільки здолати депресію, але і стати щасливою та успішною жінкою.