Мені в кайф моє безсоння.
В цьому питанні я не впевнена чи прагну допомоги, чи просто ради любопитства хочу дізнатися чому так відбувається...
Я звикла дуже пізно засинати (після 1 ночі). Бувають ночі коли я взагалі можу просидіти так до ранку і заснути годині о 5. Я розумію що це проблема, що це негативно впливає на моє здоров'я. Але мені чомусь не хочеться заставляти себе заснути, в деякі моменти я навіть не намагаюсь, а інколи навіть навпаки намагаюсь не заснути. Я просто люблю ці години в тиші ночі і сама з собою. Хоча зізнаюсь, так, я не сама з собою - я з соцмережами кіно та їжею (хоча інколи в ці години ночі я можу займатися і якимись творчими справами, натхнення в той час в мене більше) І я більше мрію не навчитися лягати і засинати поранше, а щоб я могла неспати всю ніч і ще ніяк не впливало на здоров'я та самопочуття.
І все ж питання - як заставити себе, кожного дня, заставляти хотіти спати???
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Наталія Крилова
Добрий ранок! Треба перебудувати режим дня, але для цього потрібна гарна мотивація - навіщо Вам щось змінювати? Скільки годин Ви спите? Золоте правило - лягти сьогодні, встати завтра. Якщо с
Людина не спить - стан наближається
До стану психологічного розладу!
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Наталія Крилова
Добрий день
цитата:
Я розумію що це проблема, що це негативно впливає на моє здоров'я.
В чому ви бачите проблему? І які наслідки зі здоровям?
цитата:
Я просто люблю ці години в тиші ночі і сама з собою. Хоча зізнаюсь, так, я не сама з собою - я з соцмережами кіно та їжею
Як влаштоване ваше життя вдень? Чи маєте можливість усамітнитися вдень? Ви їсте тільки вночі?
цитата:
І я більше мрію не навчитися лягати і засинати поранше, а щоб я могла неспати всю ніч
Для чого? Що вночі ви дозволяєте собі, чого не можете дозволити вдень?
Чи є у вас робота, хоббі? Сімя чи стосунки? Друзі? Чи задоволені ви своїм життям?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброе утро!
Вы говорите, что Вам это в удовольствие . Скажите, как давно Вы в таком режиме живете? Как после этого высыпаетесь? Как себя чувствуете потом в течение дня? Вы работаете?
психолог онлайн
Как давно такой режим сна?
Когда просыпаетесь?
Каких именно проблем со здоровьем боитесь?
Что происходит в вашей жизни?
Чем ценна ночная тишина для вас?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
І я більше мрію не навчитися лягати і засинати поранше, а щоб я могла неспати всю ніч і ще ніяк не впливало на здоров'я та самопочуття.
Спочатку розв*яжіть оце протиріччя. Мрієте про одне, а намагаєтесь досягти іншого. Це ж про внутрішній конфлікт.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Еллі, доброго времени суток!
Согласна с коллегой Татьяной Рощиной, скорее всего это вопрос мотивации. Вы написали:
цитата:
Я просто люблю ці години в тиші ночі і сама з собою.
Я правильно Вас понимаю - в это время суток Вы свободны - делаете что и как хотите? Вам не надо подстраиваться под кого-то, соответствовать чему-то... Мой вопрос за что именно Вы любите время ночью, что в нём есть такого, чего Вы не можете получить днём?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
доброе утро
цитата:
як заставити себе, кожного дня, заставляти хотіти спати???
чем больше давление, тем больше сопротивление-так работает наша психика. что то устраивающее в ночной жизни есть, если вы это выбираете. у вас есть семья? за чей счет живете?
Дополнение от автора
Я не працюючих вже півтора року. Але періодично такі ночі собі дозволяла і тоді коли усвідомлювала що ранком потрібно вставати на роботу, чи мабуть я навіть тоді все ж лягала після часу а періодично навіть під ранок. В мене чоловік также часто сидить досить допізна, і коли ми зійшлись я мабуть почала повторювати його режим, але пси не в одну і ту ніч не спим подовго, в нас якось вахтовим методом получається🤭, коли він не спить - я сплю, коли він раніше шяже спати - тоді я довго невлягаюся. А якщо згадати то цей ритуал неспання до ранку я дозволяла собі досить давно, як тільки покинула батьківський дім. Але тоді були рідкі посиденьки на самоті до ранку, проте в звичайні дні влягалась я все ж раніше 12.
Зараз я займаюся з сином який ходить в перший клас і якого труднощі з поведінкою і труднощі щоб зосередитися на навчанні. Мій режим зумовлений його режимом, прокидаюся, в той час коли потрібно його зібрати в школу або коли починаються онлайн уроки (онлайн уроки завжди в8:30). І так частіше виходить що я сплю не більше 6 годин на добу.
Чим це мені шкодить??? В першу чергу зайвою вагою. Ну і буває заторможення, повітьність в якійсь роботі та в розумовій діяльності. В мене мало енергії для життя, я наче просто пливу по течії і нічого вже не очікую від свого життя.
психолог онлайн
Какие у вас отношения с мужем?
Что ценного в ночном одиночестве?
По какой причине не работаете?
Чем занимаетесь днём кроме сына?
Дополнение от автора
Валентина Михайловна Жемчужникова, на те щоб мотивувати чи заставити сина робити уроки йде майже весь день. Що не трачу на уроки те залишається на приготування їжі, миття посуди, прибирання... Зрідка появлялась якась робота на дому за яку платили. Останнім часом зайнялася певною справою яку можна віднести до волонтерства.
Дополнение от автора
З чоловіком в нас не надто близькі стосунки.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталія Крилова
цитата:
З чоловіком в нас не надто близькі стосунки.
Вы сами понимаете, чем грозит такой режим сна для Вас и Вашей нервной системы. Почему Вы не измените его? Вы говорите, что Вам это в удовольствие. А что Вы от этого получаете для себя? Почему отношения с мужем у Вас не очень близкие? Я думаю, что, если Вы не спите ночью и чем-то заняты, то нет необходимости заниматься сексом с мужем и быть в близких отношениях
Дополнение от автора
Ольга Владимировна Головченко, секса з чоловіком в нас немає по його ініціативі а не моїй. Він не хоче а не я.
Дополнение от автора
Що мені дає нічний час - впевненість що зараз до мене не підійдуть і не почнуть дьоргати з різних причин. І в нічну пору якісь такі відчуття наче той час ледь не містикою оповитий. Тихо, спокійно, і одночасно лякаєшся кожному зайвому шороху за вікном.
психолог онлайн
Вам нужно наладить отношения с мужем, решить вопросы с сыном и его учебой и сон наладится.
Сон лишь следствие ваших проблем.
психолог онлайн
цитата:
Таке відчуття виникає, немов Ви тікаєте з власного життя - проблеми стосутнків з чоловіком боітесь розв*язувати, накопичуєте невдоволення І "лікуєте" душевний біль нічними мандрами власних мрій. До того ж, псуєте ставлення сина до навчання. Дітей, вважаю, не потрібно
цитата:
на те щоб мотивувати чи заставити сина робити уроки йде майже весь день.
цілими днями мотивувати, бо результат в такому випадку зворотній. Тим часом варто усвідомлювати, що Ви таким чином намагаєтесь знайти собі хоч якесь заняття, адже нічого не радує.
Отже, Вам потрібна терапія. Розбиратись, навіщо власне життя кидаєте на підлогу.
психолог онлайн
Вы говорите, что секс происходит только по инициативе мужа. А Вам самой этого не хочется? Вас этот вопрос не смущает? Вы не думали о том, как Ваш муж удовлетворяет себя? Возможно, что ночное время Вам и дает то состояние, когда Вы можете побыть одна со своими мыслями, но почему этого не происходит днем.
Дополнение от автора
Ольга Владимировна Головченко, де я написала що секс відбувається лише по ініціативі чоловіка??? Все з точністю до навпаки.
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Добрый день!
цитата:
З чоловіком в нас не надто близькі стосунки.
Как давно вы отдалились друг от друга? Что повлияло? Обсуждали с мужем отсутствие интимной жизни?
Есть ли у Вас хобби, друзья?
Дополнение от автора
Мария Михлина, в нас завжди були дивні, нестандартні стосунки. Вона и в нас наче хвилями... Ми близькі періодично.
Але те що зі мною відбувається не думаю що тут мої стосунки великий вплив мають. Це сукупність багатьох факторів і вони давніші ніж мої стосунки з чоловіком. Якщо я розберусь зі своїми старими тарганами то і до свого нинішнього життя я навчуся легше відноситись.
Дополнение от автора
Владимир Анатольевич Тарасенко, так, я знаю що з дітьми у цьому питанні потрібно бути обережним і не перегибати палку. Але я ще не навчилась робити це по іншому. Якщо з ним залишити все як є то уроки взагалі будуть не виконані.
психолог онлайн
Да, я имела ввиду тот факт, почему он этого не хочет и, если его нет с Вами, то как он его получает. Вы говорите, что Вам нравится то время, кон Явы не спите и можете заняться своими делами. Значит Вас все устраивает и время не пришло, чтобы это Вас беспокоило. Нормально это или нет, можете сказать Вы сами , хотите Вы что-то изменить или оставить, как есть
психолог онлайн
Ксения Шалимова
цитата:
Якщо я розберусь зі своїми старими тарганами то і до свого нинішнього життя я навчуся легше відноситись.
Эти тараканы связаны с Вашей любовью не спать по ночам? Или они о чём-то другом?
психолог онлайн
цитата:
так, я знаю що з дітьми у цьому питанні потрібно бути обережним і не перегибати палку. Але я ще не навчилась робити це по іншому. Якщо з ним залишити все як є то уроки взагалі будуть не виконані.
Ось, дивіться, як Ви ставитесь до ситуаціі. На першому місці - уроки, аби вони були виконані. А от якою ціною - Ви про це замислювались? Опіка батьків дітей у процессі навчанні, по суті, нічому доброму не вчить. Навпаки, розхолоджує, не сприяє формування навичок самойстійного варішення завдать, не вчить відповідальності за себе. А навіщо? Адже завжди поруч є батьки, на яких потім - з роками - перекидається відповідальність за все.
цитата:
Це сукупність багатьох факторів і вони давніші ніж мої стосунки з чоловіком.
І з цим погоджуюсь. Проте стосунки з чоловіком, іх невизначенність и Ваша невдоволеність запускають притаманні Вам здавна способи психологічного спротиву. Бо інших нема, або вони не працюють задля захисту (на мою думку, псевдозахисту) Вашоі особистості. Це так би мовити, ранні або дитячі способи вціліти під натиском зовнішніх проблем та внутрішніх реакцій на рівні ємоцій і почуттів. Отже, є нагода розібратись що до чого. І, коли буде Ваше бажання, свідомо засвоіти більш адаптивні способи для вираження ємоцій.