Як стати життєрадісною?
Я заміжня, двоє маленьких дітей. Останнім часом нічого в житті не радує. З одного боку все ніби нормально, гарна сім'я, чоловік працює, здорові діти. Є за що дякувати Богу. Але всередині постійне незадоволення. Розумію, що всі проблеми в моїй голові. Не знаю як себе реалізувати в житті, відчуваю, що нікому не потрібна, постійно жалію себе, часто плачу, часто зриваюся на дітях, потім виню себе. З дитинства в мене низька самооцінка, боюся висловити свою думку, боюся критики, боюся бути в центрі уваги. Думаю це все іде з дитинства. Мама розлучилася з татом, коли мені було 5 років. Були скандали, сварки. Пам'ятаю момент, коли мене тато хотів бити, кричав, а сховалася під столом. Ще була ситуація, коли мама мене з братом забрала і ми ночували в сусідів, бо тато скандалив вдома. Пам'ятаю мамине лице і кров на ньому. В мене тоді був великий страх.
Коли мама розвелася з татом, ми стали жити з вітчимом. Він часто їздив по заробітках. Старався нас любити, балувати солодащами. Але багато комплексів заклав в мені. Часто в нас були сімейні розмови (з виховною ціллю), які майже завжди закінчувалися моїми слізьми. Він постійно повчав мене своїм грубим тоном, майже криком, постійна критика... Я в цій ситуації завжди замикалася, страшний ком в горлі, сльози... А потім я закривалася надовго в своїй кімнаті... Плакала в подушку...
В школі я була тихою, замкнутою, мало з ким дружила. Величезний страх ще зі школи виступати на публіці. Цей страх мене супроводжував і в інституті, і зараз по життю. Я боюся різних масових заходів, де б мені довелося щось говорити на людях. Сказати якийсь тост чи привітання наприклад. Я почуваю себе нереалізованою, не знаю чим зайнятися в житті, я живу як масці... Від цього повна апатія, шкода своїх дітей, що не можу їм показати радості життя...
Пробувала займатися самостійно собою, допомагало на деякий час. Тепер вже затяжний кризис. Проблеми з дитинства йдуть за мною як тінь. Відчуваю, що потрібна допомога психолога.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня. Так Ви правильно відчуваєте. Вам потрібна індивідуальна консультація, а можливо і довготривала терапія психологічна.
Тож вперед шукайте психолога який Вам подобається.
психолог онлайн
Доброго дня Анно! Вам можна лише поспівчувати, бо Ваше непропрацьоване "минуле" Вас вже повністю виснажило. І той стан, який зараз у вас, дуже схожий на стан депресії, виснаження, зупинки в розвитку, втраті мети свого життя... У Вас глибокі дитячі травми. Маленька дитина не в стані ані захистити себе, ані зрозуміти що відбувається насправді. Тому дитяча психіка рятує дитину тим, що "заганяє" проблеми" у підсвідомість до моменту, коли вона подорослішає, і у неї з'являться сили на переосмислення. Нам тільки здається, що час лікує і все забувається. Насправді, ми нічого не забуваємо, все залишається на рівні підсвідомості. Просто є те, що ми вже "прожили" до кінця і розібралися в ньому. А отже, воно в нас є як корисний, повноцінний та необхідний досвід - і це вже є ресурс, який допомагає рухатися далі. Такі події ми згадуємо як колись давно бачений фільм: пам'ятаємо, але воно нас не зачіпає. А є те, що залишилося "не закінченим", що потребує переосмислення та пероцінки. Воно ніби важкий баласт, який і викинути ми не можемо, бо це частина нашого болючого життя і нести вже не в силах, бо відтягує всі сили в минуле... І тільки Вам зараз вирішувати: залишити все як є, чи починати розгрібати "завали" пам'яті...
психолог онлайн
Доброго дня, Анна.
цитата:
Я почуваю себе нереалізованою, не знаю чим зайнятися в житті, я живу як масці...
Як на мене, це ключова фраза з якою Вам необхідно звернутися до психолога-психотерапевта - запит. Безумовно, на Ваш стан вплинув Ваш досвід дитинства і його необхідно пропрацьовувати через перепроживання зі спеціалістом у безпечному середовищі. Крім того, було б добре подосліджувати, чи у Вас був досвід, коли Ви почували себе щасливою і життєрадісною - це може бути значним ресурсом для Вас.
психолог онлайн
Доброго дня, Анно. Ви молодець, що наважились на пошук допомоги. Відчувається Вам тяжко и сумно. Дитячий невдалий досвід добре перепрожити з психологом, віднайти себе, свою цінність, свої бажання. Це запит на одну зустріч, та ця зустріч і знайомство з собою дає можливість віднайти себе.
Вам залишається вибрати спеціаліста (у Вашому місті або ж онлайн), якому б могли і хотіли б довіритись, і працювати з ним чи нею в безпечному просторі.
психолог онлайн
Анна, доброго времени суток!
Очень грустно читать Вашу историю - в ней столько усталости, обессиленности.
Я бы Вам рекомендовала провериться у эндокринолога и гинеколога на гормоны. Нарушение гормонального фона даёт симптоматику, которую Вы описываете. Это не отменяет факт вопросов к самооценке, детских травм, возможного выгорания и усталости (2-е маленьких детей) - каждый отдельно взятый момент - это запрос на индивидуальную работу со специалистом. Но на соматическом уровне нужно понимать в каком Вы состоянии, и при необходимости помочь организму, что весьма облегчит ваше состояние и даст физический ресурс для работы с собой и над собой.
цитата:
Я заміжня, двоє маленьких дітей. Останнім часом нічого в житті не радує.
Сколько лет в браке? Как бы Вы назвали Ваши отношения с мужем?
Какой возраст деток?
В последнее время - это как давно? Возможно перед этим что-то произошло?