Ревность
Как избавиться от ревности, которая портит мои отношения с партнером? Мозгами я понимаю, что он даже повода мне не дает для ревности и, что моя ревность это следствие моего опыта. В моих прошлых отношениях мужчина жил на 2 семьи, а я даже не догадывалась, когда узнала было очень больно, при том, что он так и не признал этого. И в моей семье оба родителя ужасно ревнивы. Есть ли какие-либо методы, чтобы избавиться от ревности и жить нормально?
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Добрий день! Найкращий спосіб - це пропрацювати в індивідуальній терапії попередній негативний досвід, який впливає на Ваші стосунки зараз. Швидше за все, там є багато переживань, які не дають сьогодні можливості бути розслабленою.
психолог онлайн
Добрый день!
С этим можно работать в индивидуальной терапии со специалистом. Вы говорите, что у Ваших родителей были не простые отношения, а также реальная история в отношениях, где Вас обманывались. Это все может влиять на то, что Вам сейчас сложно увидеть ситуацию по другому
психолог онлайн
добрый день. работа в клиент- терапевтических отношених с проэкциями как способом прерывания контакта.
психолог онлайн
Доброго дня Ліка! Співчуваю Вам! Адже постійно жити з таким почуттям надзвичайно боляче. Загалом ревнивими стають тоді, коли на перше місце ставиться близька людина, коли близька людина стає головною метою і сенсом життя. Тобто, "злипаються" з нею, починають ставитися як до власної речі, яка "мені належить". У Вашому випадку ситуація ускладнюється ще і тим, що у Вас, судячи з того, що Ви пишете, іде так звана "родова програма", коли від батьків до дітей передаються однакові моделі поведінки. (Маленька дитина несвідомо перебирає на себе поведінкові моделі батьків, якими потім користується в житті автоматично, рефлекторно). Тому Вам так важко змінювати свою поведінку. Адже керує емоціями, почуттями та діями на 90% саме підсвідомість, куди ці програми і були "закладені". Тому і ситуація з попередніми стосунками не була випадковою, як на мене. Адже, наше життя виконує наші підсвідомі "замовлення" - якщо є ревнивість, навіть якщо вона ще не проявлена, створюється ситуація, де б ця ревнивість була виправдною. І як на мене, це чудово, що Ви вже усвідомили саму проблему та відслідкували зв'язок її з поведінкою Ваших батьків. Це означає, що у Вас з'явився внутрішній ресурс, щоб цю програму нарешті "перезавантажити"...
психолог онлайн
Добрый день. На сколько вы ревнивы, например по десятибальной шкале? И как именно это портит отношения с партнёром?
психолог онлайн
Доброго времени суток. Сочувствую вам, что вам пришлось пережить предательство, п
это правда может быть очень больно(
Мне понятна ваша ревность и похоже вам тоже, так как пишите, что головой понимаете, а ничего сделать не можете. Я знаю, только один способ как это изменить-это идти в длительную психотерапию, разбираться с тем, что стоит за ревностью, обычно это неуверенность в себе, и это работа с самооценкой, еще стоит поисследовать, как вы выбирали себе мужчину, которые вас обманывал так долго, это глубокая работа.