Розтаваня з дівчиною!
Зустрічались два роки, через місяць мався робити пропозицію, дівчина сказала я незнаю но її прив’язаність до мене і пішла дуже важко були і суїцидні думки, як справитись з розставанням?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день.
Поговорите с девушкой откровенно, попросите аргументировать её отказ, должна же быть какая-то причина. Если просто "прошла любовь"- это одно, с этим ничего не поделаешь. Но если на вас она в чём-то обижена,то можно всё исправить, было бы желание.
психолог онлайн
Yaroslav8889, доброго дня! Так, ви зараз напевне переживаєте величезний спектр емоцій. І найкраще, що можна зробити зараз - повністю прожити їх. Не відкидати, не ігнорувати, а дозволити собі пройти через це. Це боляче, але так необхідно. Повністю відчути емоцію "так, мені боляче, образливо..." і прийняти це.
Проте якщо у вас з'являються суїцидальні думки, я б порадила звернутись до спеціаліста. Попросити про допомогу в складній ситуації - це пришвидшити її вирішення. Бажаю вам удачі!
психолог онлайн
Доброго дня! Коли маєш стосунки два роки - люди стають дуже близькими, або хтось один, як у Вашому випадку. І тоді розлучення сприймається як зрада - а це дуже болісний процес. І все б нічого, та такі стреси мають "довгі" хвости. І якщо зараз правильно не сприйняти ситуацію, наслідки травми можуть ще довго впливати на наступне життя.Як на мене, У Вас не напрацьований механізм проходження травмуючих ситуацій. Адже в житті може трапитися всяке - ніхто і ні від чого не застрахований. Виграють ті, хто вміє швидко оговтатися та почати знову жити. думки про суїцид - то програма самознищення... Як склалися стосунки у Ваших батьків? Які у Вас з ними стосунки?