Як захотіти знову жити??
Доброго вечора! У мене складна психологічна ситуація. Вже 2 роки я втратила бажання жити. Постійно мучає апатія і меланхолічний настрій. Ходила 3 місяці до психолога, але це ненадовго допомогло. Боюся, що скоро стану соціопатом😪 Зовсім не хочу спілкуватися з людьми, не хочу виходити на вулицю без потреби. Я розірвала стосунки з усіма подругами і знайомими. Підтримую стосунки із вузьким колом родичів.
Я не знаю як змусити себе вийти з цього стану. Мене ніщо не радує окрім їжі, тобто я заїдаю свій постійний стрес і тривогу. За 1,5 року набрала 12 лишніх кілограм. Я дивлюся в дзеркало і бачу там озлоблену, глибоко нещасну жінку. Мені противне моє відображення і сама суть того, ким я стала. Можна сказати, я себе ненавиджу і зневажаю.
Я усвідомлюю, що мені не так просто допомогти. Але можливо буде хоч якиїсь натяк як мені почати виходити з цього стану. Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Анна Георгиевна Бельдий
Добрий день, ОдинокаЯ!
Співчуваю Вам.
Що сталося 2 роки тому?
Які питання пропрацьовували з психологом?
Для чого припинили працювати з психологом?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Здравствуйте!
Присоединяюсь к вопросам колллеги - что случилось у вас два года назад? Что или кого вы потеряли?
Рекомендовала ли ваш психолог обратиться к психиатру и попринимать какое-то время препараты?
То, что вы описываете, похоже на депрессию, и это лечится в первую очередь медикаментозно. Диагноз может поставить только психиатр на очном приеме. И примерно через две недели от начала приема препаратов состояние улучшится.
"Я усвідомлюю, що мені не так просто допомогти" - мне кажется, что это вы так себя ругаете и преувеличиваете. Понятно, что не в формате форума, но работа со специалистом может помочь точно.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Анна Георгиевна Бельдий
Добрий вечір. Точно розумію, що вам необхідно працювати з психологом. Тим паче, що у вас є позитивний досвід.
Можливо взяти консультацію у психіатра на предмет депресії.
Потурбуйтеся про себе.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь.
Ви праві, 2 роки сталася переломна ситуація, коли я збералася покінчити життям. Але в самий останній момент передумала.
Після чого сестра мене силоміць відвела до психотерапевта, де мені приписали антидепресанти. Але я їх не приймала😪 я обманювала, що приймаю. Насправді я не хотіла одужувати, бо не бачила себе у цьому світі.
І те, що я 3 місяці ходила до психотерапевта, то я там не була щирою, я приховувала свої справжні думки😪 бо думки про суїцид мене не покидали й надалі.
Ми пропрацьовували мою дитячу травму про хворобу і втрату батьків у ранньому віці. Про мої страхи і тривог. Про мої комплекси і внутрішню невпевненість. Про те, що в мене ніколи не було стосунків з чоловіками.
Але мені довелося припинити сеанси з психологом через брак коштів. Хоча з таким набором проблем, мені потрібно роками ходити на прийом до лікаря😪
І останні місяці все стало тільки гірше. Мені вже складно спілкуватися з людьми. Складно підтримувати зв'язок із зовнішнім світом. А так як робота на дому, то моя зона комфорту - це мій дім.
Ви праві, що мені мабуть допоможе тільки медикаментозне лікування😪
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Але можливо буде хоч якиїсь натяк як мені почати виходити з цього стану
Я можу Вам дати натяк у лічці.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Приміть мою підтримку і повагу.
Дополнение от автора
Шановні психологи, дуже дякую кожній з вас за поради і за бажання допомогти🙏
Я бачу сама, що знаходжуся у великій халепі. Мені дуже страшно. Вночі прокидаюся від страху, що буде далі зі мною. Я почуваюся наче у пастці у самої себе.
У мене наче роздвоєння особистості відбувається. Одна частина мене хоче померти і це реально страшно😪 а інша частина мене, каже що це неправильно, що треба боротися за життя. І я хапаюся за соломинку, але чесно я не знаю чи мені вдасться перемогти у цій боротьбі із собою.
Пробачте за цей негатив, я знаю, що складно читати такі речі. Але це моя реальність. І я боюся того, що на мене далі чекає😪
психолог онлайн
Вам не за что извиняться, хорошо, что делитесь своим "негативом", а как же иначе?
Вам нужно
1. сходить на очный прием к психиатру и начать принимать антидепрессанты.
2. выбрать себе терапевта по душе и начать потихонечку разбирать завалы в душе, образовавшиеся в связи с "2 роки сталася переломна ситуація".
Если вы боретесь с собой за жизнь и за смерть, то не стоит это делать в одиночку, найдите себе союзника.
Дополнение от автора
Не хочу бути нав'язливою, бо знаю, що тут кожна людина має свій біль і свої життєві проблеми.
Але як жити спокійно, коли все твоє життя то одна суцільна чорна смуга??
Уявіть собі 8 річну дівчинку, веселу, життєрадісну, світ якої перевертається, коли мама захворіла на онкологію і через півроку померла у віці 36 років. І ось ця маленька дівчинка вже переїздить з міста в село, жити до бабусі, змінює школу теж.
І тут через 2 роки батько дівчинки захворів теж, і ця дівчинка бачить як її батько повільно згасає, як він лежить місяцями прикутим до ліжка і страшенно мучається😪
Після цього ця дівчинка багато дуже плаче по ночам, тужить за батьками, але на людях поводить себе нормально і ніколи не істерить. Навпаки вона гарно вчиться в школі, допомагає бабусі по господарству.
Але ж ця дівчинка ще й посміховисько в класі, бо в неї дуже скромне і бідне вбрання. Тому з нею сміються однокласники, але вона старається з усіх сил не звертати уваги на це і бути хорошою людиною.
В 15 років знову дівчина переїздить в місто до тітки. Перехід в нову школу у 9 класі це ще те випробовування для сором'язливої дівчини. Але і тут дівчинка робить вигляд, що у неї все добре. Вчиться старанно, робить все по дому, старається всім догодити.
А потім її рідна молодша сестричка захворіла на важку хворобу і цілий рік пролежала в лікарні😪 це ще один удар по психіці. Дякувати Богу, сестра одужала і в неї все добре.
А ця дівчинка пішла вчитися в університет, але послухала інших людей і обрала не ту професію. Це був ще один провал, бо неправильний вибір професії зламав крила тій дівчині.
І от у 22 роки вона почала кидатися в пошуках роботи. Дуже багато всього перепробувала, але все не те, не по душі. І от дівчина кинулася і поїхала працювати заробітчанкою за кордон на важку роботу. Але і тут невдача, бо настало емоційне вигорання. Робота не приносила радість, життя стало сірим і безнадійним розчаруванням.
І дівчина повернулася додому, а дома її вже нічого не чекає. Знову починати все з нуля.
А між тим, ця дівчина ніколи не знала л'юбові. Її не запрошували на побачення, не дарували квітів, не кликали заміж. Наче її ніхто не і ніколи не помічав.
Я не знаю чому не склалося моє життя, хоча я ніколи не звинувачувала нікого і ніщо. У всіх моїх негараздах винувата лише я сама. Я наробила дуже велику кількість помилок.
Можливо все це через мою невпевненість у собі, через занадту закритість і скутість, замовчування своїх переживань.
І після цього всього, залишилася лише пустота всередині. Я не знаю як можна виправити всі мої невдачі у 34 роки. Не знаю як почати життя заново...
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
"Я не знаю як можна виправити всі мої невдачі у 34 роки".
Да никак. Потому что они уже в прошлом. Неудачи и утраты можно только оплакать.
Правда, вам важно найти своего терапевта - и с ним или с ней говорить о своей огромной и естественной ярости.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
« Я не знаю чому не склалося моє життя, хоча я ніколи не звинувачувала нікого і ніщо»
Можливо, Ваше дитинство стало першопричиною подальших обставин.
Ніхто не винуватий, Ви також не винуваті. Але у Вас є вихід з цього складного становища.
психолог онлайн
Вам нужно обратиться к психиатру за медикаментами и пить их, наблюдаться регулярно не скрывая своего состояния. Потому что не всегда получается подобрать препарат с первого раза
И вам обязательно нужно длительная психотерапия. Это не про месяц-два-три.
Важно прожить все свои переживания касательно прошлого, оплакать то, что было и чего уже не будет, отгоревать и начинать искать то, что есть в жизни ценного, интересно для вас сейчас. Искать те опоры, которые будут помогать вам справляться с жизнью и переживаниями, которые в ней возникают. В первое время такой опорой будет психотерапевт и его поддержка.
И да, психотерапия это не про радостные встречи и жизнь прекрасна. До этого еще дойти нужно. А вначале это могут быть океаны слез, боли, отчаяния, злости, безысходности. Но шаг за шагом вы сможете выбраться из этого состояния и понять, что жизнь хороша.
Вы и сейчас, не смотря ни на что хотите жить, иначе не обращались бы на сайт.
Позаботьтесь о себе, приложите усилия и жизнь снова начнет приносить радость и удовольствие