Зустрічаюся з хлопцем який до мене ставиться досить егоїстично, але я стараюся його виправдати.
Мені здається проблема в тому що в мене відсторонені стосунки з батьком, вони досить холодні і підсвідомо вибираю собі таких хлопців, я це усвідомлюючи але не можу контролювати і не знаю що робити
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго вечора.
Мало просто розуміти причину своїх дій. Потрібно все ж таки ще й робити певні висновки та вчитись на помилках.
Щоб навчитися не обирати чоловіків-егоїстів, потрібно спочатку розібратися зі своєю самооцінкою та чітко розуміти, яких стосунків вы прагнете. Це шлях самопізнання та саморозвитку. Його не пройти за день чи за тиждень.
Але без цього нікуди. Спочатку потрібно полюбити себе і визначити свої критерії в стосунках, знати ваші сильні та слабкі сторони і опиратися на свої знання і досвід у виборі партнера.
Поки ви вірите, що не гідні кращого, вы будете обирати партнерів егоїстів, які будуть вас зневажає і занижувати вашу самооцінку ще більше.
Тому тут питання не в тому, що робити з партнером, а в тому, чи готові ви працювати над собою.
психолог онлайн
Okss, доброго времени суток!
цитата:
А для чего Вы это делаете? Зачем Вам это надо?