Психолог не допомогла, а зруйнувала сім‛ю
Доброго дня!
Скажіть будь ласка чи має моральне право психолог вести практику яка замість того щоб допомогти відновити сім'ю після різних кризових моментів (рішення спільно прийняте з чоловіком) остаточно зруйнувала її (сім'ю) вступивши в відносини з чоловіком після декількох сеансів?????
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Юлия Антоновна Трясун
Добрый день.
Описанная вами ситуация указывает на то, что психолог нарушила профессиональную этику.
Но есть один момент. Если в ходе консультаций выяснилось, что взаимоотношения в семье токсичны, любви нет, и хотя бы одна из сторон (муж или жена) категорически не хочет продолжать совместную жизнь, то после окончательного разрыва любая из сторон имеет право встречаться (либо совместно жить) с тем, с кем пожелает, в том числе, и с психологом.
психолог онлайн
Сочувствую Вам, Христинка. Если все так, как Вы написали, то психолог нарушила профессиональную этику. Но также хочу заметить, что несмотря на то, что запрос был на сохранение семьи, часто психолог видит,что сохранять нечего. Мне жаль, что эта психолог сделала Ваш опыт еще более травматичным.
Но я бы посоветовала Вам обратить внимание на действия как раз супруга и возможно спросить себя стоит ли спасать отношения.
консультация психолога
Соломія Лехіцька
Здравствуйте!
Если психолог вступила в отношения с клиентом, то это является нарушением этики. Мне жаль, если вы столкнулись с таким. Вопросами этики занимается этическая комиссия того сообщества, к которому принадлежит психолог. Вы можете обратиться в этическую комиссию по поводу этого нарушения. Конечно, это возможно только тогда, когда психолог принадлежит к какому-то сообществу.
Что касается восстановления семьи - то это находится вне компетенции психолога. Это выбор каждого из супругов. Психолог может поддерживать, помочь осознать, научить формам общения друг с другом, и т.д. И часто корректный разрыв отношений - хороший итог семейной терапии.
Дополнение от автора
Щиро вдячна за відповіді::wub::
консультация психолога
Мне кажется, вам, в таком случае, лучше индивидуально работать с психологом, про свои чувства.
психолог онлайн
Здравствуйте, Христина!
Сочувствую вам, что так случилось в вашей жизни.
Психолог безусловно нарушила этику и вы можете обратиться в этическую комиссию того направления, в котором психолог работает.
Также нарушением является то, что психолог, работающий с мужем или с женой индивидуально, не может быть психологом для семейной пары.
"Ми були разом ще навіть після того як я про все дізналась але з його боку почались приниження мене і скандали дома, він йшов від нас (я і донечка) і знову повертався
Я сама виганяла його не один раз але знову приймала
На даний момент він пішов, а я дуже боюсь що він знову повернеться і я прийму, мені важко знайти в собі сили все це обірвати"
Я бы порекомендовала вам обратиться к психологу, которому сможете доверять, индивидуально со своими личностными проблемами, позаботиться о себе, чтобы понять, где ваши сили принимать или обрывать отношения.
Дополнение от автора
Дякую 🤗 усім за відповіді!!!!!
Це неймовірна підтримка!!!!!!!
психолог онлайн
Доброго дня, Христина
Дуже печально, що у вас так сталося. Звісно, що психологи не мають права вступати в сексуальний контакт зі своїми клієнтами. Це серйозне етичне порушення і ви можете скаржитися в етичну комісію. Важливо дізнатися, чи справді це психолог. Бо часто трапляється, що шахраї без освіти, що не належать до професійних спільнот, видають себе за психологів і своєю «роботою» шкодять людям.
З іншого боку, важливо також розуміти, що така ситуація трапилася з вини не тільки психолога, але й вашого чоловіка. Він не безпорадне кошеня, якого можна насильно повести в кіно і на піцу. Ваша скарга на психолога допоможе іншим людям уникнути схожої ситуаціі, але вашої ситуаціі не покращить. Чоловік ваш не стане ні більш моральним, ні поряднішим. Якби він хотів дотримуватися прийнятого вами спільного рішення, то так би і зробив.
Погоджуюсь з колегами, що вам важливо індивідуально працювати з психологом, вчитися більше любити себе, будувати стосунки, в яких ви будете щасливою і не погоджуватися на таке ставлення.
психолог онлайн
Доброго дня Христино! Я не стану повторюватися, колеги сказали правильні речі щодо професійної етики. Але, окрім професійної етики, є ще і закони життя, які нікому оминути ще не вдавалося. Той, хто руйнує стосунки у такий спосіб,несе надзвичайно серйозну відповідальність перед самим життям. І я не думаю, що із стосунків Вашого чоловіка та тієї не дуже поважної пані може вийти щось путнє. Той, хто зраджує обов'язково потрапить у ситуацію, коли його самого зрадять.... Але то вже сфера відповідальності її та його. Ви чоловіка не кидали, це чоловік зрадив Вас. Була У Вас родина і є донечка. І немає значення, які були стосунки в родині - це життя двох людей, куди ніхто не має права втручатися.... А я ж хочу зупинитися на дуже важливому моменті, як на мене. Ви пишете "з його боку почались приниження мене і скандали дома, він йшов від нас (я і донечка) і знову повертався. Я сама виганяла його не один раз але знову приймала. На даний момент він пішов, а я дуже боюсь що він знову повернеться і я прийму, мені важко знайти в собі сили все це обірвати". Як на мене, основна причина того, що сталося і що ще може статися - це Ваша внутрішня надзвичайно сильна психо-емоційна залежність від чоловіка. Ви практично з ним "злиплися". Таке трапляється, коли людина основною метою свого життя, основним сенсом життя робить близьку людину і ставить її на перше місце. І тоді починаються "качелі": Або жінка покірно терпить всі знущання, або починає скандалити... Єдине чого вона не може, це знаходитися в рівновазі і бути самодостатньою (не плутати з самостійною), а отже вміючою правильно реагувати на неправильні вчинки коханого. Таке "обожнювання" може лише чоловіка розбестити ізробити з нього "монстра". По факту Ви втратили себе як особистість. І стали внутрішньо приниженою, а отже некрасивою. Жіноча краса та привабливість з'являється тоді, коли жінка внутрішньо відсторонюється, а отже перестає бути залежною від чоловіка. І тоді вже немає страху, повернеться він чи ні - вона буде знати як себе поводити. Адже про чоловіка не лише потрібно вміти турбуватися, його ще і потрібно вміти виховувати. А цього, як на мене, вам якраз і не вистачало. А те, що він захоче повернутися, у мене якраз найменше сумнівів. Головне, якою Ви будете на той момент...