Неможу похудати
Добрий день. Не думала що колись сюди напишу но у мене є така проблема. У дитинстві у школі з мене часто сміялися через мою вагу, давали всякі прізвиська. Я могла за себе постояти але всеодно якийсь є осад на душі. А потім ще і в дома мама заставляла робити вправи і бабця часто кричала на мене через те що я не хотіла похудати. А я не хотіла тому що я хочу щоб мене полюбили такою якою я є. Але я так і не дочикалася цього. Єно мама перестала мене цим мучити. А бабця й до цього час свариться на мене через те що я не хочу займатися. А я то вже хочу похудати у зв’язку зі станом здоров'я. Але не можу ніяк себе заставити. Завжди коли я пробую появляються думки ніби що все це марно, мене ніхто не прийме такою і тд
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня, Юля. То яке питання до психолога у вас?
Що ви відчували у дитинстві по відношенню до тих, хто з вас глузував?
Які у вас стосунки з мамою?
Чи у вас є якийсь досвід успішного досягнення своєї мети (будь-якої)?
консультация психолога
Доброго дня!
Якщо я правильно зрозуміла, то мотивація до схуднення у вас є!
І це вже ::thumbup::
Дополнение от автора
Питання як можна себе переселити і чи можливо це зробити ? І як позбутися відчуття нелюбові до себе ?
---
Я їх ненавидела їх і зараз ненавиджу, хотіла їм відомстити але совість не позволяла. Я намагалася не пересікатися з ними в школі, але не завжди получалося бо деякі з них були моїми однокласниками.
Які у вас стосунки з мамою?
---
З мамою не погані стосунки, я завжди її щось розказую, говорю про особисті теми.
---
З трудом змогла згадати. Не знаю чи можна цю ситуацію до цього віднести але я здала екзамени ( хоча я думала що не здам ) і навіть на дуже не погану оцінку.
психолог онлайн
Инна Васильевна Сагер
Доброго дня, Юля!
Я Вас дуже добре розумію. І тоиу хочу поділитис своїм досвідом і трохи підтримати.
цитата:
У дитинстві у школі з мене часто сміялися через мою вагу, давали всякі прізвиська.
З мене теж в дитинстві сміялися, тому що я відрізнялася від інших через свою хворобу - дитячий церебральний параліч. Іноді підлітки передражнювали мене через те, як я розмовляю (в мене є деякі порушення мови). Іноді я навіть плакала через це. Але це в минулому.
цитата:
Я їх ненавидела їх і зараз ненавиджу
Ваша теперешня нанависть завдає шкоди лише Вам. Тим, хто над Вами насміхався ні холодно, ні жарко від того, що Ви відчуваєте до них почуття ненависті. А Вас воно мучить
цитата:
хотіла їм відомстити але совість не позволяла.
Ви й досі хотіли їм відомстити? Якщо так, відпустіть це бажання. Бо воно руйнує Вас. Воно забирає у Вас енергію.
цитата:
Але не можу ніяк себе заставити. Завжди коли я пробую появляються думки ніби що все це марно, мене ніхто не прийме такою і тд
Ви думайте про те, що Вас не приймуть. Але це хибна думка. Кожна людина - це цінність. Ви, Юля - не виключення. Ви - цінність. Але інші люди побачаить в Вас цінність лише тоді, коли Ви самі повірете в свою цінність. Звичайно ж, працювати над собою треба. І ця праця ніколи не буде марною, результат завжди буде. Можливо, не той, який ми очікуємо, але буде. Я над с собою працювала. Мої недоліки стали менш вираженими, але вони все одно лишилися. Моя мова не стала виразною на 100%, можливо лише відсотків на 30-40, але це не заважає мені виходити на сцену і читати вірші або грати якісь нескладні ролі. І ця сцена зовсім не для людей з інвалідністю. Я приймаю участь в концертах поруч зі звичайними здоровими людьми. Так, іноді мені ніяково, я боюся, але я переступаю через свої страхи. Спробуйте й Ви переступити через те, що
цитата:
все це марно, мене ніхто не прийме такою
І результат побачити самі. Бажаю успіху
Дополнение от автора
Дуже вам вдячна
Дополнение от автора
Дякуювам я зробила свої висновки