Відчуваю паралізуючий страх
Хочу змінити роботу, розумію, що це правильне рішення, але боюсь. Проблема в тому, що я вже звикла працювати не один рік на старому місті. Воно мене повністю задовольняє, але я розумію, що потрібно рухатися далі. Знайшла краще місце, але останні дні мене так долає страх, що підіймається температура і ломить тіло, як від сильної простуди. Розумію, що це моя соматика, але виправити це не можу, сумніви просто душать мене, хоча підстави для них немає. Єдине, що я розумію, це зручна зона комфорту, яку мені важко залишати.
Вопрос от: ; Возраст: 29
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрый вечер!
А чего именно Явы боитесь? Это было Ваше желание сменить работу? Какие у Вас отношения с родителями? Вас кто-то может поддержать в Вашем решении?
психолог онлайн
Андрей Ластовляк
Доброго дня!
цитата:
Хочу змінити роботу, розумію, що це правильне рішення, але боюсь.
Потрібно подивитись в очі страху. Побачити, що там? Чи він загрожує? ретельно з ним поспілкуватись. Напевно, є побоювання, що доведеться адаптуватись до колективу. Можливо, страх народжує думка, що не впораєтесь з новими обов*язками, і як потім виглядатимете перед родиною, перед керівництвом.
Напевно, ще є жаль з того, що доведеться полишати насиджене місце...
Уважно на папері розпишіть усі ці питання і дайте вічерпні та правдиві відповіді.
цитата:
Воно мене повністю задовольняє, але я розумію, що потрібно рухатися далі.
Окреме питання - навіщо рухатись далі? Хто так вирішив? далі, щоби що біло потім?
психолог онлайн
Андрей Ластовляк
Если вы задались вопросом смены работы, значит есть что-то, что на текущей не нравиться, что-то не устраивает и вы стремитесь к более лучшему месту. Это правильно и справедливо по отношению к самой себе. Человек сам по себе должен стремиться к лучшему. Страх изменений, это тоже нормально, если же он есть, значит вы сравниваете новую возможность и текущее место. Этот страх нужно правильно оценить, так как это просто сигнал вашего тела касательно новшества, сигнал который основан на необходимости полного анализа ситуации, нужно ли это делать ? имеет ли вес ? правильно ли я поступаю ? позвольте этому страху быть, и ответьте на все его вопросы. А гораздо лучше что бы эти вопросы вы извлекли отдельно, и в письменной форме также на них ответили.