Депресія, нервовий зрив?
Привіт! Я мама маленької крохи (7 місяців), хвилююся за свій психічний стан, почала до ужаса роздратована, часто втомлююся, хочеться спати, і відчуваю неймовірну втому від усього!!!
Найгірше те, що я почала нервуватися на дитину, яка ну зовсім ні в чому не винна!!!
Почала жалітися чоловікові що мені потрібен відпочинок, потрібен час на себе, але він думає, що сидіти з дитиною це робота з легких, дуже часто сваримося через те, що я просто постійно жаліюся йому на те що мені потрібен відпочинок, і я втомилася, мені потрібна допомога!!!!
Відчуваю себе найгіршою людиною в цілому світі, я зриваюся на дитині потім плачу, що я просто найгірша мама! Я вже стараюся себе контролювати, вранці наче все нормально а до вечора знову ця втома і виснаження! Не розумію що зімною, здається паче просто їде дах! Хвилююся за свою кроху, щоб я їй не нашкодила! Мені дуже соромно що я це все виливаю на свого чоловіка, якому і так нелегко, але мені навіть не має з ким обговорити свої проблеми і переживання окрім нього, а він злиться постійно що я йому лише жаліюся! Я розумію що це крайній випадок, потрвбно вже діяти!!
Але я не знаю як це побороти, або вирішити!!!
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Здравствуйте! Очень сочувствую, что в тот период, когда вы наиболее уязвимы, вы не получаете поддержку от мужа. Попробуйте для начала донести ему, что он не "помогатор", а такой же полноценный родитель как и вы. Какие обязанности по уходу за малышом он взял на себя? Что он делает, отчего ему нелегко?
Определите для себя те дела, которые нужно делать обязательно, и сосредоточьтесь на них. Причем ваш отдых - это одно из таких дел. Можно "сэкономить" силы на уборке и готовке, например. Обязательно ложитесь отдохнуть, когда ваш малыш спит.
Возможно, кто-то из родственников или друзей сможет иногда вас подстраховывать с ребенком, чтобы вы отдохнули или занялись своими личными делами? Судя по вашему сообщению, вам сейчас остро необходима помощь. Не стесняйтесь просить ее у своих близких.
Скорее всего, у вас просто накопилась усталость, но ваше состояние может быть также симптомом послеродовой депрессии. В таком случае вам нужна будет консультация психиатра. Очень хочется вас поддержать. Надеюсь, все наладится.
психолог онлайн
Добрий день.
Мамочка, я щиро вітаю вас з маленькою крохою.
Мені дуже жаль, що ваш чоловік не чує ваших жалоб і не жає вам відпочити. Коли ви пишете, що
цитата:
Мені дуже соромно що я це все виливаю на свого чоловіка, якому і так нелегко,
, то не зовсім розумію, про що ваш сором... Ви молода матуся, вам потрібна допомога і відпочинок, і увага. Це нормально!
Скільки років вашому чоловіку? Чи можете ви взяти допомогу у батьків, няню/подругу погодинно, наприклад?
Дополнение от автора
Доброго дня! Мої рідні за кордоном, тому справляюся сама! Чоловікові 22 р. Він каже взяти себе в руки, що я постійно і часто жаліюся. Вже почав розмову за розлучення, що йому вже важко з цими проблемами! В мене неймовірне відчуття провини за те що я йому жаліюся! І таке відчуття наче я його провокую на розмову за розлучення! Він замість того щоб поговорити вирішити все легше сказати за розлучення, звичайна маніпуляція з його боку, просто щоб я заспокоїлася!
Дополнение от автора
Після усіх цих слів з його боку відчуваю себе паршивою людиною, мені здається постійно що зі мною щось не так.
психолог онлайн
Доброго дня.
Дуже Вам співчуваю. Гнів - це емоція, яка сигналізує про якісь незадоволені потреби і необхідно до неї прислухатися. Не дивно, що Ви роздратована, адже не маєте часу на себе і відпочинок. Дуже сумно, що чоловік не підтримує Вас та не визнає проблеми, адже щасливі батьки - це щасливі діти. Ви не "жалієтеся", а намагаєтеся заявити про свої потреби. Було б добре, якби Ви поговорили з чоловіком про можливість найняти няню хоча б на 1-2 год вдень (для початку). Так само, можна Вас розгрузити у приготуванні їжі (замовлення з кафе) або прибиранні. Чи є у Вас друзі, які могли б підтримати Вас?
психолог онлайн
цитата:
Він каже взяти себе в руки, що я постійно і часто жаліюся. Вже почав розмову за розлучення, що йому вже важко з цими проблемами
Послухайте, мама. А що значить "взяти себе в руки"?
Йому важко, а вам як?(((
Чи говорите ви про ваш стан з батьками?
Чи можете взяти собі індивідуальні консультації?
Дополнение от автора
Я дуже сильно заплуталася в собі!
Я говорила про свій стан своїй мамі, вона прийде на допомогу, буду записуватися на консультацію!
психолог онлайн
цитата:
Дуже радію, що Ви почали працювати над Вашою ситуацією! Ви велика молодчинка! Бажаю Вам знайти хорошого спеціаліста і турбуватися про себе.
психолог онлайн
Доброго дня! Згодна з колегами. Тому хочу додати лише один нюанс. Як на мене, у Вас, по-перше, психо-емоційне виснаження... А по-друге причина далеко не тільки у Вашій втомі і відсутності допомоги з боку чоловіка. Думаю найголовніша проблема, у тому, що Вам елементарно, немає з ким відверто спілкуватися. І згодна абсолютно з Вами, що чоловік для такої місії підходить якнайменше. Адже, чоловікам психологічно дуже важко витримувати жіночі емоції... А у Вас немає сил їх стримувати... Думаю, що причина ще у невмінні елементарно правильно розподіляти свої сили. Ви сама по собі загалом дуже емоційна людина?
Дополнение от автора
Ви дійсно праві, в мене немає із ким ділитися своїми переживаннями! Всі мої друзі відійшли від мене після народження дитини, різні інтереси, розуміння. Тому я ділилася усім лише з чоловіком, який реагує на це негативно, звісно так не завжди він мене і інколи підтримує, але більшість просто не розуміє. Я емоційна людина, я часто плачу, дуже близько сприймаю різні ситуації на свій рахунок
психолог онлайн
Дякую Вам за доповнення! Як на мене, Ви зараз підтвердили мої припущення. Вам просто потрібно разом із психологом розібратися у собі та своїх почуттях. А також знайти для себе "віддушину"... Бо Ви зараз схожі на ємність, у якої закрили отвір... І це аж ніяк не чоловік, бо таким чином Ви дійсно лише зруйнуєте стосунки з ним... І навчитися правильно розподіляти сили також за допомогою психолога. Тим паче, що зараз це можна зробити онлайн, і не потрібно нікуди їхати... Як на мене, після цього Вам стане набагато легше...
Дополнение от автора
Велике Дякую Усім за поради!!!