Контроль и ревность к мужу
Добрый вечер! Живём с мужем 10лет...Есть дочка))мне казалось что у нас открытые отношения, и мы счастливы.После того как я увидела переписки с другими женщинами, я начала его контролировать и ревновать! Это понятное дело его раздражает! Он склонен к измене....я перепробовала все: романтические вечера, вкусная еда, не надоедать звонками...но не могу смириться, что человек может уехать отдыхать с друзьями на целую ночь и не сказать об этом! Я начала его шпионить...и мне самой это все уже надоело..хочу избавиться от ревности и контроля мужа навсегда...все заканчивается рыданием криком и истериками((((с чего начать?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
цитата:
После того как я увидела переписки с другими женщинами, я начала его контролировать и ревновать!
Как давно это началось?
цитата:
Он склонен к измене
То есть он Вам уже изменял? На чём основаны эти слова?
цитата:
с чего начать?
Разобраться в себе - на чём основаны Ваши эмоции и чем мотивировано такое поведение.
психолог онлайн
Добрый день.
Лучший способ разобраться в себе- обратиться за личной консультацией к психологу. Редко в изменах (если они действительно были) виноват кто-то один из супругов, обычно оба прикладывают к этому руку, вот и выясните в ходе консультаций, в чём ваши ошибки построения отношений. Удачи вам!
психолог онлайн
Доброго дня Адриана! Вам можна поспівчувати, адже ревність "роз'їдає" і сімейне життя, і душу самої людини, яка її відчуває... Щоб Вам допомогти впоратися не тільки з ревністю, а і налагодити гармонічні стосунки, коли чоловік "склонен к измене", як на мене, спершу потрібно розібратися, що насправді відбувається між близькими людьми і чому саме Ваш чоловік цікавиться іншими жінками і може поїхати "отдыхать с друзьями на целую ночь и не сказать об этом"... Є те, що ми бачимо зовні і на що дуже боляче реагуємо. Але - це лише верхівка "айсбергу". А є те, що змушує і нас так себе поводити...Чоловік та дружина завжди "дзеркалять" одне одного, "дзеркалять" внутрішні проблеми... Як правило, зраджують тоді, або віддаляються і починають поводити себе по-хамськи, коли інша людина, "намертво " психо-емоційно прив'язана до чоловіка або дружини... "хочу избавиться от ревности и контроля мужа навсегда...все заканчивается рыданием криком и истериками". Тобто, існує неймовірний, неконтрольований страх бути покинутою, залишитися самою, бути зрадженою... І це саме почуття страху розбещує чоловіка, не дозволяє його правильно виховувати, змушує кидатися з крайності у крайність: від улесливості до жорсткого контролю... Як склалися стосунки у Ваших батьків? Яким було Ваше дитинство?
психолог онлайн
Что значит муж склонен к изменам?
Как муж объяснил свои переписки с другими женщинами?
Дополнение от автора
Алла Григорівна! Відповідаю...дитинство було 50/50 батько ображав матір, були часті бійки та зради з його боку! Я розумію що ця проблема можливо йде у мене з дитинства, але розумію що сама не можу перешагнути той період що чоловік почав переписуватись з іншими чи проводить час з ними...при цьому говорить що дуже кохає та цінить мене(( але його дістали ці ревнощі...12 ночі а його вдома не має
Дополнение от автора
Переписки с другими еще понятно, интерес у него , чтото новенькое! Он всегда говорит что ты ищешь?никак не объясняет зачем это делает!.может такой тип человека) какие есть ещё методы сберечь семью?))
психолог онлайн
У вас разные интересы с мужем - вы хотите с ним отношения, ему интересно что-то новенькое на стороне. Ещё и имеет наглость говорить, что ревность достала. А отношения это старания обоих партнёров
психолог онлайн
Дякую за доповнення! Основний спосіб зберегти родину - це стати самодостатньою ( не плутати з самостійною) людиною, яка зможе правильно реагувати на ситуації на кшталт відсутністю чоловіка вдома. Адже поки окрім невдоволення, ревнощів та приниження Ви чоловіку не транслюєте... І думаю, що основна причина цього у тому, що у Вас не вистачає сили на те, щоб почати чоловіка правильно виховувати. Адже Ви внутрішньо до нього психо-емоційно "прикипіли"... І тут "коло замикається". Адже і Ваша мама перебувала у саме таких психо-емоційних стосунках з Вашим батьком... Тобто, у схемі "жертва-тиран". Тому, як на мене, Ви зараз несвідомо користуєтеся тими ж поведінковими моделями, що і ваша мама. Які перейшли Вам у "спадок" у вигляді установок знову ж таки від Вашої мами... І щоб змінити те, що відбувається у Вашій родині, одних порад мізерно мало, потрібна потужна внутрішня трансформаційна робота і краще з психологом...
Дополнение от автора
Дуже дякую за змістовну відповідь Алло Григорівно!))