Паніка. Страх. Невідомість.
Привіт, мене звати Марія.
Два дні тому у мене почались пари заочно(вперше) і я стала зрвсім іншою людиною: не доглядаю за собою, постійно плачу, боюсь. Я думала, що буде простіше, а зараз мені так важко, я просто реву годинами, бо боюсь, що в мене нічого не вийде, боюсь, що не здам, що це не моє.
Сьогодні ніби вде спокійніше. Але ввечері почала знову плакати, але вже не через пари, а через те, що боюсь втратити рідних, серце просто вискакує, дуже погано, плачу, відчуття паніки, боязні, відчуття небезпеки.
Як боротись з цим? Що мені робити? Мені так так погано, моє серце просто виривається😭
Вопрос от: ; Возраст: 18
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Мария, я могу только догадываться и фантазировать, что с Вами действительно происходит.
У меня родилась на Ваш текст такая фантазия.
Возможно, если впервые, Вы остались в одиночестве - у Вас появились переживания по этому поводу, но они оказались незнакомы и Вы начали перебирать, что бы могло Вас беспокоить и наткнулись на описанные Вами волнующие темы.
Как бы там ни было, я предлагаю Вам попробовать найти опору и понемногу из тревоги возвращаться в реальность. Вспомните те ресурсы, которые всегда остаются стабильными в вашей жизни. Это могу быть:
- Ваши качества, за счёт которых Вы справлялись в ситуации тревоги;
- родные и близкие, к которым можно обратиться за помощью;
- друзья или окружение, с кем можете разделить Ваши переживания.
Не оставайтесь одни в таком состоянии.
психолог онлайн
Доброго дня, Маріє.
цитата:
Як боротись з цим? Що мені робити?
Чи є у вашому житті люди, з якими можете поділитися своїми переживаннями?
Як до цієї ситуації ви справлялися з стресом?
психолог онлайн
Доброго дня, Maria.
Я правильно Вас зрозуміла, це почалося після того як Ви пішли на заочне відділення? Що саме Вас лякає у цьому способі навчання? Що зараз взагалі відбувається у Вашому житті?
психолог онлайн
Добрий день. Ви злякалися своєї реакції? Чи про що ваш страх? Чого саме ви боїтеся?
Хто вас може підтримати?
консультация психолога
Ви вперше розпочали заочне навчання. Це нормально, що Ви відчуваєте певні сумніви щодо того чи справитеся з ним. В той же час Ви вже пройшли певний шлях для того щоб поступити у вуз. Що допомогло Вам у цьому?
Що найбільше лякає Вас у заочному навчанні?
Чому з'явився сумнів що це не Ваше? Не Ваш стиль навчання, чи не Ваша спеціальність?