Сімейні відносини
Все якось складно, 17 років шлюб ,двоє дітей, дружина дивно себе поводить , сильна агресія і причому очі стають склянні,. Дружина хотіла поїхати в Польщу на роботу і я її не пустив, порвав сертифікат вакцинацїї(липова) і її переклинело, спить то в одній кімнаті ,то з дітьми то в гардеропній , повністю ігнорує мене і постійно в телефоні,і нарешті заявила що не хоче жити зімною,щоб я подавав на розвід, я в принципі подав би на розвід, але... якось це все не правильно і не діти вже.
Вопрос от: ; Возраст: 45

психолог онлайн
Здравствуйте.
Какой помощи хотели бы получить от специалистов?
психолог онлайн
Добрый вечер. А вы сами чего хотите?
Дополнение от автора
Просто хочеться нормальних відносин, і тому не знаю що мені робити.
психолог онлайн
цитата:
С вашей женой это возможно?
Дополнение от автора
Незнаю, дивна вона стала.
Дополнение от автора
І не знаю ,що мені робити.
психолог онлайн
цитата:
Незнаю, дивна вона стала
А вы с ней пробовали говорить? Что у вас вообще происходит в отношениях? Почему так далеко зашло?
Дополнение от автора
Так, звичайно, але тільки й того.
Дополнение от автора
У нас до війни були два магазини які давали непоганий прибуток, і тоді я замітив в неї " мания величия" а потім депресія , а після депресії літом агресія, ну вроді потів все пройшло, а тепер сам не знаю
психолог онлайн
цитата:
тоді я замітив в неї " мания величия" а потім депресія , а після депресії літом агресія, ну вроді потів все пройшло, а тепер сам не знаю
Вы с ней это обсуждали? Предлагали помощь?
Дополнение от автора
Головне, що вона не визнає це, але всі бачать що з нею щось не так, дивна якась
Дополнение от автора
І не хоче нікого слухати
психолог онлайн
цитата:
І не хоче нікого слухати
А что она сама думает по этому поводу?
цитата:
тепер сам не знаю
Вы сейчас в растерянности? Что думаете делать?
Дополнение от автора
Нічого не думає, живе в якомусь своєму сформованому світі. А я не знаю як краще поступити. Ксенія , а щоб ви порекомендували?
психолог онлайн
Доброе утро!
Скажите, как давно Ваша жена в таком состоянии и после чего? Какие у Вас с ней отношения? Возможно, что-то происходит между Вами, что она хочет уехать. Кто обеспечивает семью? Достаточно ли денег в семье? Возможно, что стоит это обсудить с женой, почему она так себя ведёт, ведь у неё на это могут быть свои причины
психолог онлайн
Доброго времени суток!
В Вашей истории мало что понятно. Проясните, пожалуйста, по какой причине жена хочет развод - какие у неё претензии к Вам?
цитата:
Дружина хотіла поїхати в Польщу на роботу і я її не пустив, порвав сертифікат вакцинацїї(липова) і її переклинело
Где, кем работала жена в Польше?
Кто финансово обеспечивает сейчас семью?
Дополнение от автора
У нас спільне невелике виробництво. В Польщі вона не працювала. У кожного з нас є певні обов'язки і їй захотілося втекти від цього всього.
В 2014 в дружини була сильна дипресія ми звертались до психотирапевта, все це пройшло і знову починає зациклення на чомусь.
психолог онлайн
цитата:
В Польщі вона не працювала.
Вначале Вы написали вот это:
цитата:
Дружина хотіла поїхати в Польщу на роботу
Странно. Так с какой целью она планировала поехать в Польшу.
цитата:
я її не пустив, порвав сертифікат вакцинацїї(
Скажите, а как часто у Вас проявляется агрессия?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день! Вы пишите, что в браке с 17 лет. У вас уже довольно большой стаж семейной жизни. Возможно, Вашей жене хочется что-то поменять в своей жизни, вот она и мечется между своим желанием перемен и ответственностью перед семьей, впадает, то в депрессию, то в агрессию.
Зря порвали сертификат. Отпускайте, пусть поедет в другую страну, перезагрузится, отдохнет от семейных забот и быта. Это многим помогает...
Дополнение от автора
Всі ми люди і кожен із нас коли достає можемо зірватись, на рахунок агресії. Вікторія Олексіївна ви напевно праві, треба було б відпустити, але не так вирішуються проблеми втечею.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
дивна вона стала
В чому конкретніше це виражається?
Дополнение от автора
В розмові( не з ким не говорить день-два), а потім цілий день на телефоні, немає як такої золотої середини, внутрішній маятник сильно кидає то впаво , то вліво. В поведінці, для неї на першому місці її я! Незнаю шкода що 17 років зайшли в тупік, правда , це не вирок, але мене так не навчили все кидати і бігти від проблем.
психолог онлайн
Можливо вам варто звернктися до сімейного психотерапевта. Якщо дружина не за хоче, то є спеціалісти, які можуть працювати з сімейними системами через одного члена сім'ї.
Дополнение от автора
Дякую, попробую.
психолог онлайн
цитата:
ви напевно праві, треба було б відпустити, але не так вирішуються проблеми втечею.
От каких проблем она собиралась убегать? Вы как будто замалчиваете часть истории.
цитата:
для неї на першому місці її я!
А она для вас сейчас на первом? Но в Польшу, выдохнуть от проблем вы ее не пустили.
цитата:
Незнаю шкода що 17 років зайшли в тупік
Вы пишите про этот тупик, про странности жены. А что происходит в отношениях, не пишите вовсе. 17 лет отношения как-то выстраивались? Почему сейчас про них нечего написать?
психолог онлайн
цитата:
Возможно, что Вашей жене нужно проконсультироваться с врачом психиатром по поводу это агрессии, потому что за этим может скрываться высокая тревога, с которой ей сложно справиться. Когда Вы обращались к психотерапевту в 2014 году, он назначал Вашей жене какие-то препараты? В данном случае медикаментозной поддержки может быть недостаточно и нужна терапия, чтобы разобраться с причинами. Обычно такие состояния носят накопительный эффект
психолог онлайн
Ваша жена принимала антидепрессанты?
Кто вообще поставил диагноз депрессия?
Как долго она работала с психотерапевтом?
Что вы знаете про причины депрессии у нее?
Почему вы позволили себе порвать ее документ? Даже если вы не согласны с ее решением, то почему просто не поговорили, а достаточно агрессивно повели себя?
Какие в целом у вас отношения с женой?
Какой возраст детей?
В чем проявлялась "мания величия" у жены?
Вы пишите, что она хочет сбежать. А от чего именно?
цитата:
В поведінці, для неї на першому місці її я!
Это вы так хотите, чтобы было?
Или о чем речь?
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, основна суть Вашої ситуації - це збереження родини. І це абсолютно правильно. Інша справа, що є якісь глибинні причини, які впливають на стосунки і їх починають руйнувати... Чоловік та дружина 50 на 50 відповідають за те, що відбувається в родині. Як правило, потужний опір одного виникає як відповідь на надмірний тиск іншого. І, по суті, зовнішні проблеми одного "відзеркалюють" внутрішні проблеми іншого. чоловік та дружина - це як дві пов'язані між собою ємності. Якщо щось змінюється в одному, такі ж зміни починають поступово відбуватися і в іншому. Саме з цієї причини і відновлення стосунків може рухатися у зворотному напрямку. Тобто, якщо Вас турбує поведінка дружини, варто починати із того, щоб спробувати розібратися у собі та своїй поведінці... Певне, якщо Ви дійсно хочете спробувати зберегти родину...
Дополнение от автора
Звичайно , сім'я на першому місці і як би мені всерівно було б, я незвертався до вас по допомогу. Діагноз ставив лікар психотерапевт і вона проходила курс лікування, але без антидепресантів. І ще лікар сказала що в глибині з дитинства непокоїть її "очаг страха".
психолог онлайн
Вы отвечаете на вопросы выборочно. Про себя - вообще ничего. Проблема в отношениях обычно строится на проблемах обоих. В ваших ответах вы говорите только о проблемах жены, а о себе и своих трудностях, вопросы вы просто игнорируете.
Дополнение от автора
Звичайно, в кожного внас є певні проблеми, але вони вирішуються, і не зациклюємось на одному, чому не пустив в Польшу та тому, що є ще двоє дітей 16 і 13 років і звісити все на мене, ви мені вибачне, сім'я зе один віз коли тягнуть двоє а не одно
психолог онлайн
Вы говорите, что врач поставил диагноз и сказал, что есть страх ещё с детства. Ваша жена обращалась к специалисту ща терапией, чтобы с этим разобраться. Возможно, что эта проблема не лает Вам сейчас жить полноценной жизнью
Дополнение от автора
Більше не зверталась, і більше того і не хоче звертатись , ось так.
психолог онлайн
Крайне сложно помогать, если вы отвечаете на те вопросы, которые вам удобны. Остальные просто игнорируете. В семейной жизни вы тоже так поступаете - игнорируете то, что вам не нравится и делаете вид, что этого нет?
Дополнение от автора
На яке питання ви б хотіли отримати відповідь?
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Как минимум на те, что я выше задавала
Я ещё лучше на все, которые вам задавали и я и мои коллеги
психолог онлайн
цитата:
На яке питання ви б хотіли отримати відповідь?
Достаточно много вопросов уже правда задано. Пока вы на них не ответили, вести диалог бессмысленно. Ситуация не ясна, чтобы что-то вам рекомендовать.
Дополнение от автора
Почему вы позволили себе порвать ее документ?
Тому що вона сама рішила що їй робити , і моя думка її не цікавить.
Какие в целом у вас отношения с женой? Какой возраст детей
Живемо в одному будинку, так як ніби то сім'я, спимо в різних кімнатах.
Син 16років, дочка 13.
В чем проявлялась "мания величия" у жены?
Її я , насправді все нетак.
Вы пишите, что она хочет сбежать. А от чего именно?
Не можу сказати від чого іменно.
В поведінці, для неї на першому місці її я!
Я мав на увазі її слова: як би не я ...
В цілому вона добра була дружина , весела ,життєрадісна, тепер друга сторона медалі
психолог онлайн
цитата:
То есть если жена принимает решение самостоятельно, то вы считаете себя вправе проявлять агрессию?
цитата:
В чем проявлялась "мания величия" у жены?
Її я , насправді все нетак.
Ничего не понятно, если честно.
Напишите пожалуйста подробнее о чем вы
цитата:
Вы пишите, что она хочет сбежать. А от чего именно?
Не можу сказати від чого іменно.
Вы не знаете?
Почему тогда пишите, что жена хочет сбежать от проблем?
Какие у вас проблемы?
И как давно они у вас?
цитата:
В поведінці, для неї на першому місці її я!
Я мав на увазі її слова: як би не я ...
Опять таки ничего не понятно. Кто что сказал и имел в виду?
психолог онлайн
цитата:
Как давно у вас начались проблемы в отношениях? Как давно спите, принимаете решения отдельно?
Есть ли что спасать в ваших отношениях?
психолог онлайн
Если она захочет уйти, то сертификат вряд ли ее остановит. Вы делаете все доя того, чтобы ее удержать . Попробуйте с ней поговорить о том, чтобы она обратилась к специалисту. Если я правильно понимаю, тому Вас есть страх остаться одному с детьми
Дополнение от автора
Если я правильно понимаю, тому Вас есть страх остаться одному с детьми
Ви попали в точку, не так страх як діти також хочуть повноцінної сім'ї.
Біда в тому що нехоче не докого звертатись, вона каже що цілком здорова, і її нічого не турбує, але це вже всі почали замічати, друзі,сусіди.
Дополнение от автора
І навіть діти, вже неодноразово казали,мамо що з тобою?
психолог онлайн
Возможно, что нужно повторно проконсультироваться с врачом психиатром . Я думаю, что есть страх не только ща детей, но и за себя . К сожалению, если она не хочет , то это будет сложнее сделать. Попробуйте с ней поговорить об этом
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
А что соседи и друзья стали замечать?
Что именно жена делает, что вы считаете ненормальным?
Ну кроме ее желания уехать работать в другую страну.
Пока, из того вы что описываете, то кроме ее нежелания общаться с вами, спать с вами и жить вместе, ничего в плане здоровья ужасного, вы не описывали.
Да, была депрессия (впрочем а была ли, если не было приема лекарств). Но причин вы не написали.
Полноценная семья это не про то, чтобы все жили под одной крышей.
Впрочем, вы опять отвечаете выборочно
Какую помощь от психологов вы хотите получить?Ответ отредактирован автором 22-10-2021 17:41:01
психолог онлайн
Дякую, що Ви повідомили про проблеми дружини... Та, коли виникають проблеми між чоловіком та дружиною - проблема є не тільки в жінці, адже сім'ю створюють двоє. Те, що у дружини був депресивний стан - безумовно дуже важливо, але... Ситуація з розірваним паспортом, як на мене, аж ніяк не свідчить про те, що у Вас вибудувані близькі стосунки... Бо є факт прямого примусу, що не є кращим виходом...Тому, щоб зберегти родину, потрібно починати розбиратися, а на чому, загалом, тримаються Ваші відносини? Адже спільний бізнес та діти, то не ті фактори, які зміцнюють родину... Ви пробували розібратися, чому саме дружина хотіла поїхати за кордон? Яка причина? (Окрім заробити грошей)...
Дополнение от автора
В двох словах не описати суть всієї проблеми, ви праві не завжди всі живуть повноцінною сім'єю під одним дахом. Спочатку була агресія і зовсім нічого не можливо було вдіяти, потім Дипресія була в14 році ,слози , сум в очах , нічого не хотіла, але захотіла щоб їй допомогли, і поті вонна лікувалася десь 3-4місяці , і вроді перейшло.
Дополнение от автора
Дякую всі вам за консультацію,тут словами не допоможеш. Будьте всі здорові!!!
психолог онлайн
Это может быть следствием ее заболевания. Обратная сторона агрессии это тревога и с этим должен разобраться врач вначале
Дополнение от автора
Ви пробували розібратися, чому саме дружина хотіла поїхати за кордон? Яка причина? (Окрім заробити грошей)..
Незнаю,бо вона нічого некаже.
психолог онлайн
Ощущение, что вы вот так живете 17 лет, были какие-то кризисы, проблемы у жены, у вас какие-то отношения складывались, но вы ничего не знаете и не понимаете, что происходило и происходит. Как будто вы не были участником семейной жизни
психолог онлайн
Если у человека сильная тревога, то он может уменьшать ее через какие-то действия, которые не всегда сам может осознавать
Дополнение от автора
Ощущение, что вы вот так живете 17 лет, были какие-то кризисы
Не правда, в 14 році я її не кинув , допомагав вийти з дипресії , медикаментозно, і морально, коли її попустило вона стала така як завжди була до 14 року, і тепер знову таке
психолог онлайн
Справа в тому, що дружина, дійсно, в такому стані може Вам сама нічого не сказати... Але, є можливість в усьому розібратися без Вашої дружини, як це не дивно. І є способи допомоги опосередковані, тобто, через Вас... Додам лише ще одне, депресивні стани медикаменти лише на якийсь час "приглушуються", але не вирішують самої проблеми, яка насправді стосується внутрішнього сфери людини... І от на цей внутрішній стан, опосередковано, можете вплинути саме Ви, як чоловік, з яким жінка довгі роки прожила у шлюбі...
психолог онлайн
Медикаменты снимают симптом на какое-то время, но не убирают причину. С причиной разбираются на терапии, а у не было, вот и началось опять обострение на фоне стресса
Дополнение от автора
Але, є можливість в усьому розібратися без Вашої дружини, як це не дивно. І є способи допомоги опосередковані, тобто, через Вас...
Але як? Може я тепер щось неправильно роблю?
психолог онлайн
Вы можете разобраться лишь с собой.
И это можно сделать в индивидуальной работе с психологом.
Там же вы и сможете понять, что делаете и как в отношениях с женой.
Правда вопросы вряд ли получится игнорировать, если будете работать с психологом
психолог онлайн
Это возможно, если Вы попробуете с собой разобраться и это даст Вам большее понимание, хотя из Вашего описания Вашей жене тоже нужна помощь
Дополнение от автора
Гаразд, дякую всім вам за консультацію, попрацюю над собою. Гарного вечора і будьте здорові!!!
психолог онлайн
В любом случае со специалистом у Вас будет большее понимание
психолог онлайн
Те, що Ви знайшли у собі сили розповісти про свою проблему на сайті психологам, вже характеризує Вас як людину розумну та здатну на конструктивні дії. Та, коли в родині така серйозна проблема, як у Вас, навряд чи просте переписування з психологами може комусь допомогти, взагалі, а не тільки Вам. Тому зробивши крок, зробіть і другий... Адже, найгіркіше, коли з часом приходить усвідомлення, що зупинився і не зробив все, що міг, коли ще були бодай найменші шанси... А шанси зберегти родину, як на мене, у Вас є. Так само, як є відповіді на Ваші запитання всередині Вас самого... Просто так інколи буває, що, щоб зуміти це зрозуміти, потрібний той, хто допоможе побачити ситуацію відсторонено...