Муж с мамой моей не ладят, как мне быть?
Вечная проблема тёщи и зятя, как в анекдоте, но это уже не анекдот совсем не смешно я плачу. Я между двух огней, они между собой ведут войну, а страдаю я. Нервная система на пределе.
Вопрос от: ; Возраст: 40

психолог онлайн
Добрый день. Вы живёте все вместе?
психолог онлайн
Доброго дня! Я Вам співчуваю, бо надзвичайно важко витримувати такі речі... Адже і мама і чоловік - близькі люди... Але випадковостей не буває в житті. Отже, завдяки саме такій ситуації Вам потрібно вирішувати якісь свої особистісні внутрішні проблеми... Близькі люди в родині зв'язані між собою невидимими ниточками і схожі на поєднані ємності... Судячи з тої малої кількості інформації, Ви зараз знаходитеся у такому собі стані "жертви" по відношенню і до чоловіка, і до мами... І насправді, найкраще для Вас зараз - це почати розбиратися, а чому Ви опинилися у такій залежній ситуації? Чому близькі люди абсолютно не рахуються з Вами? Що їм дозволяє на стільки нехтувати Вашими почуттями та емоційним станом?... Яким було Ваше дитинство? Чи живуть Ваші тато і мама разом? Як на мене, "коріння" проблеми" потрібно шукати у Ваших дитячих підсвідомих установках... Бо, якщо Ви зможете стати самодостатньою, повірте, навіть якщо і одразу не зміниться поведінка Ваших рідних, Ви перестанете бути для них таким собі джерелом для "підпитки енергії", якою Ви насправді зараз і є... Саме тому, почуваєте себе настільки виснажено...
психолог онлайн
Вы живете вместе с вашей мамой?
В чем заключается их война?
Почему вы между двух огней? Как это выглядит?
психолог онлайн
Добрый день!
В чем именно не ладят? Какая причина ссор? Вы должны понимать, что у Вас своя семья, а у Вашей мамы своя и, если Ваша мама будет вмешиваться, то Ваша семья будет под угрозой всегда. Есть ли у Вашей мамы своя личная жизнь?