Як реагувати на постійну ревність та недовіру до себе з боку хлопця
Доброго дня! Маю стосунки із чоловіком. Разом не живемо, зустрічаємося. Він постійно запитує з ким я переписуюсь, спілкуюсь, при зустрічі перевіряє мій телефон. Свою ревність виправдовує тим, що у нього був досвід у стосунках, коли дівчина потайки переписувалась з іншими і зраджувала його. Він вимагає, щоб я не спілкувалася взагалі з особами протилежної статі, оскільки в мене тепер є він. Каже, що це не нормально. Мене лякає думка, що коли в нас буде щось більше, ніж просто стосунки на відстані, то він буде мене ревнувати ще більше і підозрювати у чомусь. Він постійно каже, що я себе не правильно поводжу, що не так говорю, що я не достатньо розвиваюся, що не роблю як він. Мене це пригнічує. Боюсь, що буде контролювати кожен мій крок і взагалі змусить відмовитись від будь-яких контактів, навіть із подругою ( бо вона погано на мене впливає). В мене є почуття до цієї людини. Але чи варто переступати через себе, викидати із життя все, що було до нього?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрый день, Маша.
цитата:
Але чи варто переступати через себе, викидати із життя все, що було до нього?
Это пусть в созависимые отношения. Вы сами хотите переступить через себя?
психолог онлайн
Добрий день, Masha.
цитата:
Мене лякає думка, що коли в нас буде щось більше, ніж просто стосунки на відстані, то він буде мене ревнувати ще більше і підозрювати у чомусь.
Ваші передчуття є виправданими.
цитата:
Він постійно каже, що я себе не правильно поводжу, що не так говорю, що я не достатньо розвиваюся, що не роблю як він.
А це вже абьюз, він намагається утримати Вас в токсичних стосунках через культивуваня у Вас відчуття власної не ОК-ейності + він ставить під сумнів Вашу картину реальності, стверджуючи, що щось у ній "не нормально".
цитата:
Мене це пригнічує.
Тоді чому Ви залишаєтеся в стосунках, які пригнічують Вас?
цитата:
В мене є почуття до цієї людини. Але чи варто переступати через себе, викидати із життя все, що було до нього?
Я б конкретизувала, що це за почуття. По Вашому опису це аж ніяк не любов, адже немає базових складових: поваги, довіри, відчуття безпеки. Скоріше страх. Чому Ви пішли в ці стосунки і продовжуєте в них перебувати - запит на індивідуальну роботу з психологом. Відповім на Ваше запитання: здорові стосунки це не самопожертва, це безумовна прийняття партнера зі своїм минулим. Існування як разом, так і окремо. А ось чи "переступати через себе" вирішувати лише Вам.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Вы так видели отношения? И возможно ли строить нормальные отношения где надо переступать через себя и викинуть свою жизнь? Как к себе после будете относиться?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрый день!
цитата:
Мене це пригнічує. Боюсь, що буде контролювати кожен мій крок і взагалі змусить відмовитись від будь-яких контактів, навіть із подругою ( бо вона погано на мене впливає). В мене є почуття до цієї людини. Але чи варто переступати через себе, викидати із життя все, що було до нього?
цитата:
Разом не живемо, зустрічаємося. Він постійно запитує з ким я переписуюсь, спілкуюсь, при зустрічі перевіряє мій телефон.
Конечно, никто не имеет права проверять Ваш телефон и контролировать. Если у молодого человека был травматичный опыт до Вас, то ему следует разобраться с этим, а не переносить в отношения с Вами. Здесь больше вопрос к нему. Готовы ли Вы терпеть это
психолог онлайн
Ваши опасения вполне закономерны.
Ревность МЧ, его опыт это не повод терроризировать другого человека. С этими проблемами нужно разбираться и решать их. Желательно с психологом. МЧ же пытается решить свои проблемы за счет вас.
Переступать через себя не нужно никогда. Ничего хорошего с этого не выйдет для вас. И переступив сейчас через себя, вы не получите никакой благодарности, никаких бонусов, а только еще больший контроль, попытки занизить вашу самооценку и скандалы. Слушайте всегда свое тело, свои чувства.
Смущает только в вашем рассказе то, что вы как будто не уверены в том, что чувствуете и в том, что такое поведение МЧ ненормально. Вы не доверяете своим чувствам? Допускаете мысль, что в каких=то случаях нужно переступать через себя и делать что-то против воли? Для вас возможны ситуации при которых один взрослых контролирует другого, что-то ему запрещает?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Masha, доброго времени суток!
цитата:
Свою ревність виправдовує тим, що у нього був досвід у стосунках, коли дівчина потайки переписувалась з іншими і зраджувала його.
У него проблема, а расхлёбывать её должны Вы?
Может имеет смысл вашему молодому человеку разобраться со своими страхами, а не проецировать их на ваши отношения?
цитата:
Мене лякає...
Він постійно каже, що я себе не правильно поводжу, що не так говорю, що я не достатньо розвиваюся, що не роблю як він. Мене це пригнічує.
Боюсь, що буде контролювати кожен мій крок і взагалі змусить відмовитись від будь-яких контактів, навіть із подругою ( бо вона погано на мене впливає).
"лякає... пригнічує...боюся..." - Вы перечислили эмоции которые сопровождают Вас НА НАЧАЛЬНОМ этапе формирования отношений. Думаете на такой эмоциональной платформе сформируются гармоничные радостные, счастливые взаимоотношения?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Маша
Дуже добре, що ви з розумом підходите до стосунків і реагуєте на такі «дзвіночки».
Зовсім не справедливо, що «накосячила» колишня дівчина, а відповідальність за це маєте нести ви. Перевірка телефонів та інших речей є неприпустимою і це порушення границь людини. Це взагалі не про повагу і не про любов. Як може чоловік, який ще вам нічого не дав що-небуть від вас вимагати. Ще на початку стосунків вас намагаються поставити в позицію: «доведи, що ти не така, як інші». Наче ви щось винні.
Через себе переступати однозначно не варто ніколи. Завжди краще втратити стосунки, ніж себе в цих стосунках.