Що робити, коли ти не розумієш, що ти хочеш, і ненавидиш себе рахуючи себе мразотою?
Мені останнім часом дуже погано, я не розумію, що я хочу, мої відносини з людьми стають все гіршими, я стаю холодною і нічого не відчуваю, роблю вчинки, які для деяких людей стають причиною суму, і я просто ненавиджу себе, своє тіло і все, що зв'язано зі мною, я хочу розібратися в собі і своїх почуттях
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Здравствуйте, Валерия.
Вы говорили родителям о том, что с вами происходит?
психолог онлайн
Здравствуйте, Валерия! У Вас.есть возможность поговорить с родителями о том, что Вас волнует? Какие у Вас с ними отношения? Обращаю Ваше внимание, что, так как Вы несовершеннолетняя, родители несут за Вас ответственность по закону. Консультация (работа с психологом) возможна только с их разрешения
психолог онлайн
Доброго дня, Валерія.
Ти молодчинка, що хочеш розібратися в собі.
цитата:
Мені останнім часом дуже погано, я не розумію, що я хочу, мої відносини з людьми стають все гіршими, я стаю холодною і нічого не відчуваю, роблю вчинки, які для деяких людей стають причиною суму, і я просто ненавиджу себе, своє тіло і все, що зв'язано зі мною
А що зараз відбувається у твоєму житті? Ти говорила про свій стан з батьками? З ким саме у тебе погіршуються стосунки? Що б ти хотіла відчувати? Які твої вчинки засмучують інших і хто ці "інші"? Чому ненавидиш себе?
Було б добре, якби ти заручилася підтримкою батьків і звернулася індивідуально до психолога. Як тобі така ідея?
Дополнение от автора
Батьки не сприймають мої проблеми. Вони рахують, що якщо в мене є дах над головою і їжа, в мене не може бути проблем. Батьки не помічають мій стан, їм на це байдуже, і я не хочу щоб вони знали, що я звертаюся до психолога, тому що на їхню думку це мені зовсім не потрібно
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
цитата:
Батьки не помічають мій стан, їм на це байдуже, і я не хочу щоб вони знали, що я звертаюся до психолога, тому що на їхню думку це мені зовсім не потрібно
Так, дуже часто дорослі не помічають важливих речей, які відбуваються поряд, бо заклопотані своїми справами, тому твоє завдання, в такі моменти, заявляти про свій стан.
цитата:
Батьки не сприймають мої проблеми. Вони рахують, що якщо в мене є дах над головою і їжа, в мене не може бути проблем.
Я правильно тебе зрозуміла: ти їм говорила про свій стан і попросила про допомогу, а вони тобі відмовили? Чи це лише твоє припущення, як вони відреагують?
Якщо батьки після всього і справді не відреагують, то ти можеш звернутися до шкільного психолога. Твій стан серйозний і хвилюючий, тому не варто обезцінювати його серйозність.
Дополнение от автора
Я зверталася за допомогою до батків, проте, їм зовсім не цікаво це слухати, я получаю у відповідь тільки агресію та заробляю нові істерики. На рахунок шкільного психолога, я постараюся до нього потрапити, але не знаю, чи буде це можливим. Дякую, за ваші поради.
психолог онлайн
Очень жаль, что родители не поддерживают вас. То, что с вами происходит, испытывают многие подростки вашего возраста. Вы находитесь сейчас в сложном периоде своего развития. В этом возрасте - 13 лет, подросток испытывает повышенную эмоциональность и вспыльчивость, мир чувств становится черно-белым, настроение и поведение может часто меняться, что объясняется гормональным всплеском. Задачи этого возраста - самопознание и самоопределение - о чем вы собственно и пишите в своем письме - "я хочу розібратися в собі і своїх почуттях". Поэтому было бы очень хорошо, если бы у вас была возможность обратиться к школьному психологу или к психологу в социальную службу для семьи и молодежи и попросить о помощи и поддержке. В диалогах с психологом вы вполне можете лучше начать понимать себя, свои чувства, желания и потребности, обрести больше уверенности, поработав над самооценкой, развить к себе любовь, научиться себя поддерживать, сформировать жизненную философию и систему ценностей.