Розвелась з чоловіком і незнаю як далі мені бути
Мій чоловік погано забезпечував сім'ю, не був для мене підтримкою ні морально , ні матеріально ..коли я намагалась йому це сказати - не звертав уваги на мої слова ..завжди на всьому економив ..в нас різні погляди на життя ...в нас народилась дитина і так ми жили ...я знайшла другого чоловіка на стороні , який підтримував мене і добре забезпечував ..але він став причиною нашого розлучення з чоловіком ...зараз я розлучена..живу з дитиною одна ...дитина інколи питає за тата , інколи сумує і плаче ...я відчуваю свою вину і незнаю як зараз мені бути ... чоловік, який в мене появився продовжує мені допомагати і підтримує , будує плани на спільне майбутнє.. Колишній чоловік дзвонить до дитини ...інколи дитина хоче з ним спілкуватись , інколи ні...майже при кожній розмові ганьбить мене коло дитини , говорить некультурні речі...його мета - принизити мене в очах дитини , щоб дитина відмовилась від мене і була на його стороні ...незнаю як бути з одної сторони я рада, що розвелась з ним, бо звільнилась від цього тягару , який тягнула на собі , з іншої сторони - дитина немає з боку батька ...він не давав дитині багато матеріально , і не все , що говорив йому як ми жили разом - було правильно ..але всеодно дитина знала, що в нього є батько ..я вважаю, що моєму колишньому самому треба ще багато чого зрозуміти і морально розвиватись ...як ви думаєте , чи правильно я зробила ?.Чи не треба було руйнувати шлюб, а жити заради дитини....тепер мучусь і незнаю як мені бути ..
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Арина, добрый вечер!
цитата:
Мій чоловік погано забезпечував сім'ю, не був для мене підтримкою ні морально , ні матеріально ..коли я намагалась йому це сказати - не звертав уваги на мої слова ..завжди на всьому економив ..в нас різні погляди на життя ...в нас народилась дитина і так ми жили ...я знайшла другого чоловіка на стороні , який підтримував мене і добре забезпечував ..але він став причиною нашого розлучення з чоловіком ...зараз я розлучена..живу з дитиною одна
Вы сйечс говорите о чувстве вины перед ребенком, но важно понимать, что эмоциональное состояние матери очень влияет и на ребенка. Вы больше пишите о том, что он не поддерживал материально, но для ребенка важна и эмоциональная сторона. Ваши отношения с мужем должны между Вами, а для ребенка он остается отцом и это только от Вас зависит, как Вы выстроите отношения. Здесь нет такого понятия, как правильно или не правильно, Вы счастливы?
Дополнение от автора
Моє особисте життя мене влаштовує і я щаслива ..хотілось би щоб і дитина моя почувалась щасливою і не сумувала
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Дитина буде щасливою тоді, коли буде щасливою мама.
психолог онлайн
Счастливая мама это счастливый ребёнок. Важно с ним говорить об этом, что Папа его любит и это отношения только между Вами, а для него он всегда останется сыном . Старайтесь не ограничивать его общение с отцом, ведь эмоциональная связь с ним очень важна для мальчика, а не только деньги. Попробуйте найти общий язык со своим будущим мужем, как им общаться
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Що вашому чоловікові заважає бути хорошим батьком, ви тут до чого? Він може часто приходити до дитини гратись, спілкуватись, Ви ж не забороняєте?
Дополнение от автора
Дякую всім за пораду , але не все так легко насправді...я не проти спілкування батька з дитиною , лиш суть в тому, що він постійно дитині говорить про мене погані речі ...що я зрадниця , що мама зрадила тата ...що тобі краще буде з татом жити ніж з мамою...мій новий чоловік з яким я познайомилась привозить мені покупки , там продукти і т.д ...і колишній чоловік це знає і забороняє дитині це їсти ...постійно питає що ти їв , чи хтось приходив до нас , чи мама вдома ночує і т.д....найбільше він спілкується з дитиною на такі теми ....і колишній мені сказав, що він проти того, щоб інший чоловік жив з його дитиною ...що якщо це станеться - він мене вб'є.....колишній чоловік живе в іншій області , часто не може приїжджати (ми жили в мене вдома..після розводу він поїхав до себе )....ми домовились , що він на канікулах братиме дитину до себе ..він категорично проти того, щоб в дитини був "другий тато"
психолог онлайн
Ну, Вы должны ему объяснить, что он единственный отец, а это Ваши отношения с другим мужчиной и на его роль никто не претендует. Важно говорить с ним об этом и не втягивать ребёнка в Ваши отношения
Дополнение от автора
Я так і роблю ..говорю дитині, що тато любить його і що тато в нього є...просто, що ми разом не живемо ..але мене хвилює то, що чоловік йому говорить ...він постійно настроює дитину проти мене ...я боюсь, що дитина буде винити мене ...виходить, що я дитині говорю про його тата гарні речі, а колишній про мене навпаки ...
психолог онлайн
Попробуйте поговорить с ним об этом, чтобы он не втягивал ребёнка, если он его любит и не хочет травмировать его психику, он сможет с ним общаться и никто не будет его ограничивать в этом
Дополнение от автора
І з колишньому я про це говорила ...багато раз...що дитину в нього ніхто не забирає ...але він не вірить в це ...він собі думає, що я дитину налаштовую проти нього
психолог онлайн
Йому бажано пояснити, що злиться він на Вас, а травмує дитину
психолог онлайн
В таком случае Вам нужно этот вопрос решать на юридическом уровне, если не получается договариваться
Дополнение от автора
Ми офіційно розлучені і я його подала на аліменти ..після розлучення він живе в себе , дитину інколи бере на канікулах ....до мене додому вже не приїжджає ..ми зустрічаємось на окремій території і він забирає дитину до себе на канікулах ..а як юридично це можна вирішити ?..Типу в адвоката , що він травмує психіку дитини?
психолог онлайн
Вы можете проконсультироваться с юристом
Дополнение от автора
Дякую за інформацію ..)
психолог онлайн
Доброго вечора! Як на мене, Ваша проблема набагато глибша, аніж тільки питання суто юридичного характеру. Оце Ваше відчуття себе винною у всьому, як на мене, відображає внутрішній стан певної постійної жертовності... Так, Ви розлучилися з чоловіком, але ж відчуття себе "жертвою" насправді нікуди не ділося і тепер Ви його "перенесли" вже на свого сина... Коли жінка і мама відчувають себе приниженою та "недостойною", її так і будуть сприймати і чоловік, і дитина... Окрім того, величезні страхи всередині Вас, які знищують повністю усіляку можливість знову стати щасливою... У дитинстві як до Вас ставилися батьки? Які стсоунки були між ними?
Дополнение от автора
Добрий вечір...так, я з вами згідна, що певні комплекси і "жертовність " в мене тягнеться ще з дитинства...в мене тато мав проблеми з психікою , і вдома часто були скандали , тато бив маму...через це часто приходилось ночувати в родичів..не було бажання ходити до школи..з часом стала замкнутою
Дополнение от автора
Для мене головне , щоб моя дитина не була "нещасною " як я..щоб виріс щасливим і впевненим в собі ...щоб був достойним чоловіком
психолог онлайн
Ваше бажання зрозуміле... Та існує певний закон життя: дитина щаслива лише у щасливої жінки... По іншому просто не буває... Якщо не вирішені внутрішні проблеми, вони автоматично "переносяться" на стосунки з найближчими... І так до тих пір, поки людина не перестає сподіватися, що все якось саме владнається і не почне наводити лад у себе в душі... А без допомоги психолога це буває зробити надзвичайно важко... Ваше життя - думайте, поки син ще маленький...
Дополнение от автора
Дякую вам за пораду ..буду старатись робити так, щоб все було добре
психолог онлайн
Колишній має бути попередженим, що в разі подібної поведінки, якщо він буде продовжувати налаштовувати дитину проти Вас, Ви станете перешкоджати їх зустрічам - через те, що така його позиція буде вкрай шкідливою для психіки дитини - і Ви це доведете з допомогою дитячого психолога.