Як побороти страх говорити по телефону.
Доброго часу доби. Я зараз проходжу стажування на новій роботі, на якій дуже сильно хочу залишитись. Одним з моїх обов'язків буде розмови по телефону з клієнтами і співробітниками фірми. Досвіду в телефонних переговорах не маю ніякого. Спочатку я не думала що це буде аж на стільки проблемою. Але коли дійшло до справи то я впала в сильну паніку - руки трусяться, в голові здавлює так що навіть наче не добачаю і не можу знайти необхідної інформації в базі для відповіді на запитання, від хвилювання забуваю все що і знала.
Чи є якісь швидкі дієві техніки для опанування себе? Мені конче необхідно цьому навчитися.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Здравствуйте, Лена! Вы не одиноки, с появлением текстовых мессенджеров - многие сталкиваются с тем, что отвыкли от телефона. Скажите, знали ли вы о том, что это будет входить в ваши обязанности? Что вас тревожит, когда вам приходится говорить? Вызван ли стресс - страхом не пройти стажировку, или же беспокоят сами вопросы с которыми вы можете столкнуться?
Если вам приходилось звонить куда-то (например, заказать доставку) - вы переживали страх?
Дополнение от автора
Нора Юрьевна Маркман, так, про те що потрібно буде багато говорити по телефону я знала.
Мої страхи частково зв'язані з думкою про те що я взагалі не підійду для цієї роботи. Коли я відпрацювала останній день на попередній роботі то весь вечір ревіла від страху бо не знала що буде далі. Не знала чи підійду я для цієї роботи. Боялась що якщо раптом не підійду то доведеться шукати щось інше, а чи знайду не була впевнена, і на це потрібно додатковий час, а я зараз в фінансовому плані не можу дозволити собі довго залишитися без роботи.
З телефонними розмовами коли я дзвоню з особистого щось замовити, чи тому подібне, такого зі мною не відбувається, як при розмові по телефону на цій новій роботі.
психолог онлайн
Здравствуйте, Лена!
"Мої страхи частково зв'язані з думкою про те що я взагалі не підійду для цієї роботи. Коли я відпрацювала останній день на попередній роботі то весь вечір ревіла від страху бо не знала що буде далі. Не знала чи підійду я для цієї роботи. Боялась що якщо раптом не підійду то доведеться шукати щось інше, а чи знайду не була впевнена, і на це потрібно додатковий час, а я зараз в фінансовому плані не можу дозволити собі довго залишитися без роботи."
Вас приняли на работу, а вы боитесь что вы не сможете работать?
Что такого вы боитесь в телефонном разговоре? С чем конкретно связан страх? Когда и с кем уже был подобный страх?
Дополнение от автора
Ирина Николаевна Островерх, боюся що буду дуже довго шукати необхідну інформацію, і через це по ту сторону трубки будуть ділитися і дратуватися. А ще знаю що розмови записуються то ж це трішки тисне. Просто не хочу щоб записували мій голос бо мені дуже не подобається як він звучить.
Дополнение от автора
*злитися і дратуватися
психолог онлайн
Лена, добрий день!
Спробуйте в себе дома потринуватись таким чином.
Запишіть всі ймовірні запитання клієнтів на папір і вслух спробуйте давати відповіді, прикладая телефон до вуха, імітуя справжню розмову.
Ваш страх про те що вас можуть записати, він більш штучний ніж реальний.
Хто записує розмову по телефону? Майже ніхто!
Дополнение от автора
Валентина Васильевна Марченко, наша фірма записує розмови операторів з клієнтами.
Дополнение от автора
Дякую за пораду, спробую.
психолог онлайн
Дякую за доповнення)
Стало зрозуміло хто веде запис розмов ::smile::