Нав‛язливі думки
Доброго дня. Минулого року 4 місяці відвідувала психотерапевта, в якого лікувалася від депресії і пила призначені ним антидепресанти. Все наче йшло добре, після закінчення прийому таблеток почувала себе нарешті щасливою людиною, але ось пройшло 2 місяці, коли я закінчила лікування та у мене з'явилося відчуття відкату до минулого стану, або недолікованості, недовирішення внутрішніх проблем, почала помічати за собою, що переживаю через зовсім дріб'язкові або і навіть дурні речі (наприклад, зустріч перенесли на іншу годину і я постійно прокручую у свої голові а що якщо я прийду, то там нікого не буде, бо я добре не зрозуміла, що мені сказали, чи почула неправильно і т.д.; або постійно думаю про те, що якось неправильно щось сказала, чи не буде виглядати дивно, якщо я вчиню ось так чи так... - через це часто видаюся дуже несміливою людиною в очах інших і це також мене бентежить, голова в цей час зайнята уявленням про те якою я в даний момент виглядаю в очах оточуючих. Часто прокручую в голові невдачі минулого.
В особистих стосунках чомусь все стало складніше і гірше складатися, тому що таке відчуття, що я не вмію дружити з людьми, а подобаються мені тільки ті хлопці, які не дуже гарно до мене ставляться і проявляють деяку байдужість, а ті, які до мене гарно ставляться - швидко набридають. Я розумію, що мені потрібні здорові стосунки з людьми, але у мене просто не виходить їх будувати, я все ламаю. З'являються думки про те, що не так я вже і заслуговую на хороше відношення до себе - це і стає однією з причин, чому я перериваю спілкування з людьми.
Також після лікування не зникла постійна втома, сонливість. Потрібно прикладати багато зусиль, щоб встати з ліжка і щось почати робити. Часто плачу. І взагалі хочеться весь час спати, нічого не вирішувати, не думати, бо немає сил.
Але є бажання позбутися цих всіх проблем і просто радіти житті, не прикладаючи для цього нереальних зусиль.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Вы пили только АД? Либо же была психотерапия?
Что стало причиной депрессии?
Чтобы после прекращения приема АД депрессия не возвращалась, нужна психотерапия - работать с причинами. 4 месяца это маленький срок.
Поэтому стоит обратиться снова к психотерапевту или психиатру, возможно возобновить прием препаратов и идти на психотерапию.
Дополнение от автора
Пила окрім АД іще фенібут. На психотерапії була декілька разів, працювали з моєю самооцінкою і страхами. На той момент здавалося, що я з цим всім впоралася. А конкретну причину депресії ми так і не визначили
психолог онлайн
цитата:
Медикаменти убирають симптом, причину знаходять саме у психотерапії.
Почніть працювати з психотерапевтом тим, що проводить психотерапію, та візьміть консультацію повторно у психіатра щодо медикаметозної підтримки.
психолог онлайн
Доброго дня Саша! Антидепресанити лише на якийсь час можуть зняти зовнішні прояви, але аж ніяк не вирішити самої проблеми... Ви пишете "А конкретну причину депресії ми так і не визначили..." Коли саме розпочалася Ваша депресія? Які були перед цим події? Ви пишете про невпевненість у собі та невміння дружити... Що відбувалося у Вашому дитинстві? Які стосунки з батьками? " Я розумію, що мені потрібні здорові стосунки з людьми, але у мене просто не виходить їх будувати, я все ламаю". А які стосунки у мами з Вашим батьком? Вони розлучилися?
психолог онлайн
Доброго, Саша!
Просто психотерапії в повному розумінні цього слова у Вас не було - тільки щось схоже на неї. Тому і результат був неглибоким та нестабільним.
Раджу Вам пройти повноцінний курс та відкорегувати причини депресії та нав'язливостей.