Якось в мене не складається
Добрий вечір! Я почну з кінця , а саме з питання чому хлопець може дуже довго зустрічатися а заміж не кликати ? В мене по життю такі обставини зараз що я не знаю що мені робити: ми з хлопцем дуже довго зустрічаємося заміж мене він не кличе . В нього є свій дім в якому залишилося купити мебель але він там практично не знаходиться. Я була в нього вдома але він нічого мені не каже що ми будемо разом там жити ( бо це трішки не реально) в зв'язку з його роботою ( і я не буду йому говорити щоб кидав роботу). Я на даний момент не працюю( в зв'язку з вакциною) а працювати дистанційно я не можу ( в зв'язку що не має інтернету тільки в телефоні і дуже мало його) я обов'язково знайду роботу але що я хочу сказати: що якщо він мене і позве жити до себе то ми уже не зможемо бути сімьєю він буде пропадати місяцями на роботі я хочу вахтовим методом працювати буду також працювати. Ми не будемо бачитися може раз в два місяці і то не факт. Я не знаю що мені робити ну і перекреслити роки я не можу.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрый вечер, знает ли ваш парень о ваших планах, о том , что вы хотите замуж, хотите жить вместе?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Вы обсуждаете с МЧ планы на будущее? Какими он видит ваши отношения? Говорили о своих желаниях МЧ?
Дополнение от автора
Да парень знає про всі мої бажання але він якось не реагує чи просто прикидається або дуже дивно відповідає.
психолог онлайн
Что конкретно он вам говорит? Какими он видит ваши отношения? Он хочет создать с вами союз? Или его устраивают такие отношения как сейчас? Если он не хочет развивать дальше отношения, тогда вам стоит принять решение, готовы ли вы оставаться в таких отношениях.
Дополнение от автора
Я не знаю як він бачить відносини він така людина що про почуття в голос говорити не буде. Він навіть мені і нічого не обіцяє тому що він живе одним днем і плюс в нього така робота що дуже заважає створенню сім'ї але він тільки працює націй роботі 1 рік і 2 місяці. Конкретного він нічого не каже.
психолог онлайн
Добрий день, Шоколатте.
Ви вже пишите сюди неодноразово, спеціалісти Вам відповідають, однак Ви продовжуєте чомусь задавати одні і ті самі питання. Таке враження, що Ви очікуєте на якусь конкретну відповідь.
цитата:
Конкретного він нічого не каже.
цитата:
Я не знаю що мені робити ну і перекреслити роки я не можу.
Вам обирати - чи Ви і далі будете жити в цій неконкретності, в тривозі і в незрозумілих стосунках, боячись втратити те, чого насправді не маєте, чи нарешті будете робити конкретні дії, а не просто аналізувати та шукати підкріплення Ваших установок.
Дополнение от автора
Так я писала сюди вже багато разів дякую що так мене запам'ятовуєте : я не шукаю конкретної відповіді , а просто совети як мені поступити в даній ситуації бо чомусь коли я пишу про проблему то мені пишуть що мені вирішувати. Я знаю що саме простіше так написати , а от допомогти як психолог то ні.
психолог онлайн
Не очень понятно какой помощи от психолога вы хотите получить? Пишите, что нуждаетесь в совете, в каком?Решать и правда только вам, никто кроме вас не сможет за вас сделать выбор, оставаться и дальше в отношениях неопределенности -это тоже выбор.
психолог онлайн
цитата:
Психологи саме так і відповідають, тому що психологи. Вони не мають права вирішувати за людину, як їй вчинити в тому чи іншому випадку.
Як мені здається, Ваша проблема лежить в площині Вашого страху узяти відповідальність за своє життя на себе. Ви чекаєте якихось конкретних кроків від хлопця, а він зволікає, не каже ані ТАК, ані навпаки. І так можете тривати безкінечно...
Отже, Ви самі себе тримаєте у підвішенному стані. Значить, вийти з цього стану можете лише Ви, прийнявши своє рішення.
Дополнение от автора
Так мені вирішувати я і не прошу щоб ви за мене віришували не знаю чи мене добре ви пишете за відповідальність а не за ситуацію яку я описала .
психолог онлайн
цитата:
а не за ситуацію яку я описала .
ОК, давайте почнемо з того, що Вам написали психологи щодо Вашої ситуації. Зробіть, будь ласка, висновок, із всіх попередніх відповідей спеціалістів.
Дополнение от автора
А який висновок робити тут він один : живіть своїм життям і вам не потрібні ці відносини але віришувати мені, а так щоб не розходитися ?
психолог онлайн
цитата:
живіть своїм життям і вам не потрібні ці відносини але віришувати мені, а так щоб не розходитися ?
Так, Ви можете не розходитися, але тоді змиріться і прийміть ситуацію в якій перебуваєте зараз (живіть далі з невизначеністю, незадоволеність в цих стосунках), адже Ви пишете, що хлопець Вас не чує і, судячи з тенденції, навряд чи почує. Це Ваш вибір. Вас ніхто не змушує його покидати, просто тоді не пишіть і не жалійтеся, адже це безсенсовно. У нас не існує інструменту як змусити іншу людину щось робити для стосунків, якщо вона цього не хоче. Ми не здатні вплинути на іншу людину без її бажання, Ваше мовчання і "любов" не здатні змінити людину, якщо вона цього не приймає. Є й інший варіант - звернутися разом із хлопцем на парну психотерапію, щоб ви хоча б спробувала плочути один одного через третю людину, однак тут також потрібне його бажання. Є ще один варіант - Ви йдете на власну індивідуальну психотерапію, де пропрацьовуєте свій страх припиняти "стосунки", які Вас не влаштовують і вчитеся займати поактивну позицію у Вашому житті.
Інших варіантів, на жаль, не існує. Зараз Ви лише безсенсовно витрачаєте свій час, пишучи на форумі, намагаючись переконати себе та інших у чомусь, замість того, щоб діяти.
Дополнение от автора
Я би попрацювала б індивідуально з психологом але все це потребує грошей нажаль яких у мене не має. А хлопець можливо і згодився б але у нього не має часу бо весь час на роботі він навіть в машині ночує.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
А как вы видите совместную жизнь с тем, кто живет одним днем, не обсуждает с вами свои переживания, чувства и с который не реагирует никак на ваши слова, желания?
Кто сейчас вас содержит, если вы не работаете?
С кем вы живете?
психолог онлайн
цитата:
На жаль, зараз я чую лише виправдання і причини "чому ні...". Це свідчить лише про Вашу пріоритетність, бажання про зміни.
Якщо говорити про кошти, то існує багато варіантів: зайнятися пошуком роботи (і таким чином додатково сепаруватися від чоловіка), позичити кошти, пошукати соціальні служби, де психологи консультують безкоштовно у Вашому місті тощо. Якби у Вас був апендицит і болів живіт, Ви б навряд чи шукали в інтернеті порад від "цілителів" як зробити собі операцію самостійно чи зменшити біль, а шукали фінанси на операцію.
Якщо говорити про "загруженість" чоловіка, то Ви навіть не даєте шансу цій ідеї, наперед "рятуючи" його від можливих незручностей. Якщо чоловіку дійсно цінні Ваші стосунки, він знайде рішення (підключитися в онлайн-форматі до зум-конференції через мобільний телефон під час обіду тощо). Ваша відповідь лише зайвий раз свідчить, що в цих стосунках ніхто не хоче співпрацювати, бо цінності в них немає.
Дополнение от автора
А з чого ви взяли що я залежу від чоловіка? Я ніколи не говорю і не пишу те в чому я не впевнена. Якщо він весь час їде за рулем а приїздить і відразу відпочиває . В мене таке відчуття що тут ніхто не знає що таке транспортна логістика і що таке водій великогабаритної машини ( тобто фура) він буде везти груз чи підключатися в онлайн формат?
Дополнение от автора
А как вы видите совместную жизнь с тем, кто живет одним днем, не обсуждает с вами свои переживания, чувства и с который не реагирует никак на ваши слова, желания? Кто сейчас вас содержит, если вы не работаете? С кем вы живете?
---
Дякую за запитання. Ось тому я сюди і написала щоб якось в цьому розібратися я і сама не знаю як я бачу і не знаю чому він себе так поводить що мене не чує але саме цікаво те що він мене боїться потерять. Я не знаю можливо він мене і чує просто робить вигляд що не чує. Я живу з мамою не працюю бо я не хочу робити щеплення наша родина проти щеплення. А зараз куди не підешь на роботу требують сертифікат.
психолог онлайн
цитата:
Читаю Ваше доповнення і так сумно. Ви не бачите проблеми та і не хочете дивитися на ситуацію об'єктивно. Кожну пропозицію Ви сприймаєте як "Їжачок", згортаючись у клубок. Повторю ще раз - якщо людина справді чогось хоче, вона шукаєте шляхи, а не виправдання і знаходить їх (дальнобійники мають обов'язкову перерву, час на відпочинок, вихідні дні, коли вони не керують фурою, адже тоді вони просто не зможуть керувати (навіть існують прописані норми на законодавчому рівні) і це створить аварійну ситуацію; можливості є, але і тут, припускаю, Ви знову підете у захист і скажите "чому ні"). Бачу з Вашого боку лише захисти і пошук причин. На жаль, не бачу сенсу далі продожувати дискусію, адже Ви не зацікавлені у вирішенні проблеми. Ми не можемо "залізти у голову" Вашого чоловіка, зрозуміти, що він думає і змінити його поведінку. В будь-якому разі, сподіваюся, що якась частина Вас почула те, що Вам відписували тут спеціалісти і це буде тим "зерном", що згодом проросте. Бажаю удачі!
психолог онлайн
Не имеет значения, почему мужчина так ведет себя. Он может искренне не хотеть вас потерять по каким-то своим причинам. Важнее то, почему вы терпите то, что не устраивает?
Готовы ли вы разойтись, если нет оформления отношений?
Какой вы видите дальнейшие ваши отношения?
Что в них ценного?
Как вы дальше представляете себе свою жизнь? Не важно вместе вы с МЧ или нет.
Некоторые люди, которые против прививок, но им нужно работать, пробуют решить вопрос по другому.
Дополнение от автора
По перше він мені не чоловік а лише хлопець ви навіть як психолог це пропустили , а по друге він не далекобійник а просто їздить по Україні, а по третє від вас я ніяких пропозицій не бачила.
Дополнение от автора
Не имеет значения, почему мужчина так ведет себя. Он может искренне не хотеть вас потерять по каким-то своим причинам. Важнее то, почему вы терпите то, что не устраивает? Готовы ли вы разойтись, если нет оформления отношений? Какой вы видите дальнейшие ваши отношения? Что в них ценного? Как вы дальше представляете себе свою жизнь? Не важно вместе вы с МЧ или нет. Некоторые люди, которые против прививок, но им нужно работать, пробуют решить вопрос по другому.
---
Ні я не готова разойтись якщо доля нас сама розлучить значить так потрібно було. Я думаю що в наш час не має такого поняття що цінного в відносинах, а є вигода , брак з розрахунку, гроші можна безліч перечислить всього. Навіть пари які вже живуть роками і мучаться зарази якоїсь вигоди. В мене тільки один шлях це робота .
психолог онлайн
Грустно, что вы не представляете себе других вариантов - люди вместе, потому что им хорошо так, потому что есть любовь, уважение, интерес друг к другу.
А если исходить даже из выгоды и финансов, то вам выгодно быть с МЧ? Он вас как-то хорошо обеспечивает, вы многое можете себе позволить потому что вы с ним?
Дополнение от автора
Та ні він мене взагалі ніяк не забезпечує і грошей ніяких не дає . Я писала образно про людей . Можливо людям і добре разом але любиви у наш час не існує можливо десь 5 процетів і існує.