Чувствую себя стариком, ощущение что жизнь подходит к концу
Меня зовут Алексей, 28 лет. У меня никогда не было личной жизни, да честно говоря, я и не пытался ее устроить. В школе когда я хорошо учился, хоть отличником не был, у меня было дурацкое убеждение, что хорошие и послушные мальчики не имеют права встречаться и целоваться с девушками, я считал это уделом двоечников, алкашей и наркоманов (сейчас я понимаю, что это полный бред, хоть иногда это все равно звучит в голове). И так до сих пор я ни разу не рискнул познакомиться с девушкой. Я очень привязан к родителям, каждый вечер хожу к ним в гости, проведываю. Я живу отдельно от них, снимаю квартиру, хорошо зарабатываю, работаю маркетологом ( точнее работал до 24 февраля, то есть до начала войны). Но не проведывать не могу. Мучает совесть, каждый день голос в голове озвучивает поговорку: Проводите как можно больше времени с родителями, момент когда их не станет всегда наступает неожиданно. Я слаб физически, у меня ни в школе, ни в вузе не получалась физкультура, всю жизнь был худым, сейчас набрал немного веса, хоть и не стал толстым. При ходьбе появляется одышка как у деда старого. Мне 28, а такое ощущение что завтра уже 50, что жизнь уже прожита, да и то зря. Родителям уже прямо говорю, что у меня не будет семьи и детей, они в шоке, но я и вправду чувствую, что так и будет. Что мне делать? Помогите
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Добрий вечір, Алексей.
цитата:
сейчас я понимаю, что это полный бред, хоть иногда это все равно звучит в голове
Цікаво, як Ви дійшли до такого усвідомлення. Припускаю, що Ви пройшли тривалий шлях, щоб дійти до цього. Як думаєте, чий саме голос звучить у Вашій голові, коли "вилазить" це переконання, звідки Ви його взяли?
цитата:
Проводите как можно больше времени с родителями, момент когда их не станет всегда наступает неожиданно.
Ці думки у Вас були і до початку війни? Помітно, що у Вас існує страх смерті батьків.
цитата:
Но не проведывать не могу. Мучает совесть
А як би Ви хотіли? Що вкладаєте у поняття "совість"?
цитата:
Я слаб физически, у меня ни в школе, ни в вузе не получалась физкультура, всю жизнь был худым, сейчас набрал немного веса, хоть и не стал толстым. При ходьбе появляется одышка как у деда старого.
Що особисто для Вас означає те, що Ви фізично слабкий? Насправді, якщо для Вас це дійсно важливо, Ви завжди можете почати розвивати свою мускулатуру і тут справа не у "наборі ваги", а у правильному комплексі вправ саме під Ваш тип конституції.
цитата:
Родителям уже прямо говорю, что у меня не будет семьи и детей, они в шоке, но я и вправду чувствую, что так и будет.
А Ви хочете сім'ю і дітей? Як думаєте, що Вам заважає розпочати стосунки і знайти дівчину?
цитата:
Что мне делать? Помогите
А що б Ви хотіли зробити зараз? В чому вбачаєте допомогу психологів тут?
психолог онлайн
Александр Анатольевич Бескоровайный
Здравствуйте Алексей. Вы спрашиваете "что мне делать?" А чего вы ждете от своих действий? К чему они должны привести? Что вы хотите?
Я понимаю, что сейчас не время идти на прием к психологу, что бы решить именно эти вопросы, но в другое время я бы вам рекомендовала обратиться. Для того, чтобы разобраться, чего вы хотите и как этого достичь.
Дополнение от автора
Я просто почав помічати, що гарні хлопці, які теж добре навчалися мають дівчат і деякі вже одружилися. І зрозумів, що це зі мною щось не так.
Так, ці думки мене переслідували і до війни також, з того моменту як у мене помер дід, коли мені було 23 роки.
Дополнение от автора
У поняття "совість" я вкладаю почуття відповідальності за батьків, за їхнє життя та здоров'я
Так, я хочу і сім'ю, і дітей. Заважає мені знайти дівчину відсутність досвіду у побудові стосунків і невпевненість у собі. А також відчуття себе 50-річною людиною, яка нібито має великий життєвий досвід. Коли я дивлюсь на 20-річних, то я просто заздрю їх молодості і мені здається, що в них ще все життя попереду, а в мене не буде ані кохання, ані сім'ї
психолог онлайн
цитата:
На Вашу думку, дівчата обирають собі хлопців по зовнішності? Крім цього, поняття "врода" дуже суб'єктивне (для когось той самий хлопець може бути гарним і не гарним водночас). Я скоріше бачу проблему в тому, що Ваші несвідомі установки впливають на Вашу поведінку і Ви самі несвідомо відштовхуєте дівчат.
цитата:
Дуже Вам співчуваю. Припускаю, що Ви психологічно не допрожили смерть дідуся і це запустило "ланцюжок". Можливо Ви також пізня дитина (мама Вас народила вже у досить зрілому віці)? У Вас є брати-сестри?
цитата:
Помітно, що Ви надто багато на себе берете від чого і стражджаєте. Ваші батьки - дорослі, самостійні люди і лише вони відповідальні за власне життя і здоров'я. Ваш максимум - це надавати підтримку, коли вони про це у Вас просять, але і тут існує момент - потрібно розрізняти, чи вони дійсно її потребують, чи це скоріше маніпуляція і підтримання нездорового симбіозу.
цитата:
Заважає мені знайти дівчину відсутність досвіду у побудові стосунків і невпевненість у собі.
Досвід - це не проблема, його здобувають, а ось невпевненість так. По суті, коли Ви говорите про відсутність досвіду, то це говорить у Вас невпевненість. Ваша невпевненість сформована на базі неконструктивних установок, що Ви засвоїли та уявленні про себе.
цитата:
Так, я хочу і сім'ю, і дітей.
ОК, для чого Вам сім'я і діти?
цитата:
А також відчуття себе 50-річною людиною, яка нібито має великий життєвий досвід.
І який тоді зараз у Вас є досвід, який на Вас тисне?
цитата:
то я просто заздрю їх молодості і мені здається, що в них ще все життя попереду, а в мене не буде ані кохання, ані сім'ї
Давайте будемо об'єктивними - Вам 28 років і у Вас ще багато часу, інший момент, як Ви його використаєте. Так, Ви відчуваєте себе на 50 і ключове слово "відчуваєте", що означає, що Ви можете працювати із власним станом, щоб змінити це відчуття.
Дополнение от автора
На Вашу думку, дівчата обирають собі хлопців по зовнішності?
Гадаю, що так. Погодьтесь, що будь-яка дівчина буде скоріш за все зустрічатися зі спортивним, підкачаним хлопцем, аніж з таким дрищем як я.
Дополнение от автора
Можливо Ви також пізня дитина (мама Вас народила вже у досить зрілому віці)? У Вас є брати-сестри?
Дякую за співчуття. Ні, мене мама народила в неповні 18 років. Братів і сестер немає, але мені б хотілося, щоб були
Дополнение от автора
ОК, для чого Вам сім'я і діти?
Щоб не залишитися наодинці на старості років
Дополнение от автора
І який тоді зараз у Вас є досвід, який на Вас тисне?
На мене тисне скоріш за все, відсутність досвіду побудови стосунків. Життя минає - проте проходить воно безрезультатно. Чим старшим я стаю, тим менше шансів знайти кохання
консультация психолога
Доброго времени, Алексей. Сопереживаю Вашему состоянию. Но, на самом деле - всё можно конечно же изменить. И Вы уже сделали первый шаг, написав сюда, специалистам... ::thumbup::
психолог онлайн
цитата:
ОК, давайте поглянемо з іншого боку. Ви обираєте дівчат лише по зовнішності?
цитата:
Братів і сестер немає, але мені б хотілося, щоб були
Якби були, що тоді?
цитата:
Щоб не залишитися наодинці на старості років
А ось це цікавий момент. Зараз Вами скоріше керує страх самотності ніж бажання стосунків, але скажу Вам наступну річ: людина може бути самотньою навіть в оточенні інших, адже самотність це скоріше стан і відчуття, наприклад, як те, що Ви зараз відчуваєте себе на 50 років. Фізичне перебування іншого поряд не гарантує Вам близькість. По суті, зараз Ви хочете "заглушити" свій страх обхідним чином, а стосунки вибудовувати на цьому підгрунті, на жаль, неможливо і неефективно - вони рано чи пізно зруйнуються. У Вашому випадку потрібно пропрацювати Ваш страх самотності та психологічної сепарації від батьків, корінь яких лежить у ситуації з дідусем (а можливо і глибше). Це вже запит на індивідуальну психотерапію.
цитата:
Щодо "результативності" життя - я б не була такою категоричною. Я впевнена, що у Вас існують якісь "результати", просто зараз, в тій позиції в якій Ви перебуваєте, Ви їх не помічаєте, а вибірково диветеся на валасні "програші". Щодо "чим старший я стаю - тим менше шансів знайти кохання" також неконструктивна установка, яка Вам заважає. Люди знаходять кохання і в 50 і в 60 років і те, що Ви з цим не зустрічалися не означає, що цього не існує. Помітно, що зараз Ви перебуваєте в позиції Жертви, обезцінюючи свої можливості впливати на ситуацію і на Ваше життя, однак є позитивна тенденція - Ви вже зробили перший крок і написали сюди, а це вже означає, що Ви виходите з пасивності.
Дополнение от автора
" Что мешало?
Страх общения, страх первому подойти к девушке, неумение развивать отношения
Дополнение от автора
а Вы - разве тело?
В том-то и дело, что стареет душа. В душе я становлюсь стариком
Откуда такая идея?
Мне просто кажется, что если я неспособен строить отношения с девушками, то семьи соответственно никогда не будет
Алексей, Вы когда-нибудь слышали про курсы пикапа, где мужчин обучают знакомству и построению отношений? Интересовались этой темой, смотрели форумы, передачи, ролики?
Что-то слышал, но не интересовался