Минулі відносини
Я у відносинах з чоловіком який 5 років розлучений, дітей нема, причина розлучення - теща( керувала жінкою, влазила, і вона ж подала на розлучення)і вона вдруге вже одружена. Час від часу згадує про неї, розповідає про своє життя з нею, говорить що ненавидить, що повернення не може і бути, що ненавидить, і того ж часу, що інколи сумує за нею. Як мені ставитись до цього? Це є загроза для наших відносин? Як мені поводитись, да мені не приємно це чути, я це сказала йому.
Вопрос от: ; Возраст: 44

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Час від часу згадує про неї, розповідає про своє життя з нею, говорить що ненавидить, що повернення не може і бути, що ненавидить, і того ж часу, що інколи сумує за нею.
Ви зазначили, що чоловык вже 5 років, як розлучений і досі згадує колишню дружину. Я правильно зрозумів?
Якщо так, то розкажіть про стосунки між вами. Що дорбого відбувається? Що Ви отримуєте від тих стосунків? Які бажання і потреби задовольняються в парі?
До речі, хотів спитати, ви побралися, шлюб офорлений?
цитата:
Це є загроза для наших відносин?
Аби з'ясувати, треба дещо прояснити. Наприклад, як поведінка чоловіка відбивається на Вашому настроЇ, самопочутті, усвідмленні себе в безпеці?
цитата:
Як мені поводитись, да мені не приємно це чути, я це сказала йому.
Тож якою була його реакція? І Ви, напевно, казали не один раз...
психолог онлайн
nika78, доброго часу доби!
цитата:
Як мені ставитись до цього?
Ви вже відповіли на це питання:
цитата:
да мені не приємно це чути, я це сказала йому.
Як я розумію, у Вас це викликає неспокій та підозру, що ваші стосунки тимчасові, вірно?
І друге питання - що чоловік відповів Вам, як відреагував?
психолог онлайн
цитата:
Як мені ставитись до цього?
А какие могут быть варианты, если Вам
цитата:
не приємно це чути
?
цитата:
Це є загроза для наших відносин?
Да, может быть, если Вы будете так же остро на это реагировать, как сейчас.
психолог онлайн
Добрий день, nika78.
цитата:
Що це означає особисто для Вас? Що почуваєте у такі моменти? Запитували у чоловіка, з якою метою він Вам розповідає про це?
цитата:
Як мені ставитись до цього?
А що б Ви хотіли зробити?
цитата:
Це є загроза для наших відносин?
А як Ви відчуваєте? В чому є дефіцит у Ваших стосунках? Ви відчуваєте себе щасливою у цих стосунках?
цитата:
І як він відреагував?
Дополнение от автора
Ми зустрічаємось один день в тиждень, пів року, між нами відстань, тому так. Буває всяко, і нерозуміння як з моєї так з його боку, але коли почалась війна, якось все стало краще, і розуміння, і відношення. Він сказав що нічого не хоче приховувати від мене, і все мені розповідає, і от одного разу він заговорив про жінку з якою розлучився, що коли він згадує про бабусю за якою вони вдвох доглядали, через це в нього так відбувається, він говорить, що зі мною все інше, він цінує, поважає мене, і не хоче нічого приховувати. І дійсно я замислилась про те що це тимчасові відносини, але він сказав що повернення тої жінки ніколи не буде.
психолог онлайн
Важливий момент, Вас запитують про Ваші почуття, а Ви говорите не про них, а про свого чоловіка. Як думаєте, про що це?
Дополнение от автора
Коли я з ним поруч, мені комфортно, спокійно, добре, затишно, я відчуваю його піклування, увагу. Я люблю його. Коли я зауважила, що мені неприємно чути про минулі відносини, бо є зараз ти , я ,ми, і потрібно свої відносини розвивати, він попросив вибачення, і сказав що йому нема кому пожалітись і розповісти про це. Мені трохи важко строїти відносини, бо я була без чоловіка 12 років, я відвикла, а зараз я хочу, я стараюсь, я не хочу знов робити помилки, якщо я маю в цьому його підтримати, я це зроблю, але не для того щоб потім розійтися
Дополнение от автора
В стосунках дефіцит хіба, що час проведений разом.
психолог онлайн
Невозможно получить гарантию вечной любви и преданности.
Переживание расставания иногда происходит по принципу переживания утраты, и согласно Э. Кюблер-Росс проходит в пять этапов: шок, отрицание; гнев; торг; депрессия; принятие. Похоже, что ваш мужчина не до конца пережил расставание. Можете что-то прочесть об этих этапах в интернете.
психолог онлайн
Вам хочется слушать эти рассказы?
цитата:
сказав що йому нема кому пожалітись і розповісти про це.
Это не повод делать из вас "жилетку". Если нет друзей, то пусть обратиться к психологу и рассказывает ему про свои переживания. Пользы точно будет больше.
Как вы видите дальнейшее развитие отношений ваших?
Что ценного в отношениях?
Дополнение от автора
Друзям стидно таке розповідати. Його слова
психолог онлайн
Вы не ответили хочется ли вам слушать?
психолог онлайн
цитата:
В стосунках дефіцит хіба, що час проведений разом.
ОК, тоді рекомендую Вам орієнтуватися на цей момент. По суті, Ваш страх про те, що існує загроза у Ваших відносинах, може бути також пов'язана із цим моментом. Важливо поговорити про це з чоловіком і знайти спільне рішення як ви спільно можете задовольнити цей дефіцит.
цитата:
Коли я зауважила, що мені неприємно чути про минулі відносини, бо є зараз ти , я ,ми, і потрібно свої відносини розвивати, він попросив вибачення, і сказав що йому нема кому пожалітись і розповісти про це.
Стосунки - це про взамєність і якщо Вам не ОК чути про це від нього, то якщо Ви будете "переступати" через себе, не говоритимете про свої переживання, то гнів накоплюватиметься що рано чи пізно призведе до руйнації стосунків. Помітно, що скоріше Ваш чоловік потребує допомоги психолога і краще отримати її від людини, з якою немає пересічення ролей.
цитата:
а зараз я хочу, я стараюсь, я не хочу знов робити помилки, якщо я маю в цьому його підтримати, я це зроблю, але не для того щоб потім розійтися
Як не парадоксально, але страх зробити помилку може лише більше Вас підштовхувати до помилки. Також у Вас існує якесь уявлення, що Ваша підтримка може посприяти тому, що ви розійдетеся і це необхідно аналізувати окремо.
Найкраща рекомендація для Вас - почати індивідуальну роботу з психологом, адже Ви зазначили про негативний досвід власних попередніх стосунків і це може впливати на теперішні.
психолог онлайн
«І дійсно я замислилась про те що це тимчасові відносини»
Може має сенс йому саме про це і сказати? Що при його розмовах та поверненню до емоцій з іншою жінкою Ви відчуваєте себе не важливою для нього, не цінною…
Підтримка - це дуже важлива, принципово важливий компонент в парі. Але можливо має сенс поспілкуватися в чому саме ця підтримка має бути. Є речі, які можуть руйнувати пару. І підтримку в подібних питаннях, краще шукати у сторонної особи - у спеціаліста: психолога або психотерапевта.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Вважаю цей момент дуже корисним задля ваших відносин. Про що, власне, йдеться? Ви відкрились почуттями, висловили свої цінності. І, напевно, більше нічого і непотрібно робити, в усякому разі тепер. Чоловік теж відкрився. І на Вашу реакцію вибачився. Я би цінував його вчинок. Здається, після такого взаємного зізнання стосунки стануть теплішими, а ви ближчими одне одному.
А надалі треба дивитись, що відбуватиметься. Можливо, чоловікові знадобиться допомога психолога в індивидуальному форматі. Якщо є проблема, то її треба вирішувати. Однак це на Ваше завдання. Підтримати його Ви можете, але ж не тим, що станете вислуховувати його жалісні слова про колишню...
Замість цього будуйте стосунки, вкладайтесь в них, кохайте, виявляйте турботу, цінуйте щирість, і все те добре, що, зрештою, прийде замість минулого. Цікавтеся його бажаннями, планами на майбутнє, діліться своїми.
За бажанням можете теж узяти кілька консультацій психолога. Повірте, користь обов'язково буде))