Стрес на роботі
Віднедавна я працюю на новій роботі. Це магазин де працює 3 консультанта-продавці і я одна з них. Наче все добре, робота нормальна, але відповідальна, адже пов'язана зі здоров'ям людей. Зіткнулась з такою проблемою,що з дівчатами я не можу знайти спільну мову. Одна дівчинка постійно все доносить керівнику, а інша постійно втручається і додає свої непотрібні коментарі коли я спілкуюсь і обслуговую клієнта.Якщо я висловлюю свою думку, або у мене якісь інші погляди які не сходяться з їхніми, то це для них виходить, що я постійно сперечаюсь. Виходить, що я маю постійно мовчати і з усім погоджуватися . Я взагалі не переношу сплетені за спиною, як це роблять вони і я все дуже близько приймаю до серця, бо якщо я щось роблю то стараюсь зробити це якісно і на совість, а тут виходить що я маю робити так як їм видніше, щоб не було знову конфліктів. Я просто неконфліктна, але вони стверджують навпаки, тому я вже запуталась як далі мені працювати, щоб відчувати себе комфортно і щоб другім було теж комфорто зі мною працювати.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня
Скажіть, буд ласка, у зв’язку з чим ви змінили роботу. Які стосунки були у вас з колегами на попередньому місці роботи. Як взагалі зазвичай складаються ваші стосунки з людьми?
На вашу думку, чому дівчата так до вас ставляться? У цих двох дівчат між собою теж погані стосунки чи лише з вами?
психолог онлайн
"Одна дівчинка постійно все доносить керівнику, а інша постійно втручається і додає свої непотрібні коментарі коли я спілкуюсь і обслуговую клієнта.Якщо я висловлюю свою думку, або у мене якісь інші погляди які не сходяться з їхніми, то це для них виходить, що я постійно сперечаюсь."
Ви працюєте на новій роботі віднедавна.
Чому ви вирішили, що коментарі непотрібні?
Яким чином ви висловлюєте свою думку?
"..а тут виходить що я маю робити так як їм видніше, щоб не було знову конфліктів. Я просто неконфліктна, але вони стверджують навпаки, тому я вже запуталась як далі мені працювати, щоб відчувати себе комфортно і щоб другім було теж комфорто зі мною працювати."
У вас є ваша відповідальність і обов'язки на цій роботі?
Дополнение от автора
На попоредній роботі,стосунки були чудові, якщо були якісь зауваження то їх озвучували не як претензію. Скорочення відбулось через війну, скорочено було 50 % компанії.
На нову роботу мене покликали через резюме яке було розміщене на сайті.
Даний магазин відкрився тільки 1,5 місяці тому. Всі консультанти попереднього досвіду роботи у цій сфері немають, так як і я. Одна дівчинка прийшла першою, різниця пів місяця і дійсно у неї я питаю поради, а з іншою ми прийшли разом, тому рахую що ми на одному рівні.
Нажаль у нас у магазині немає керуючого чи адміністратора, який би міг допомогти чи навчити, ми самі і кожна мабуть рахує що розумніша іншої.
Клієнтів небагато і ми домовляємось про якусь очередність, але завжди виникає куча нюансів через які ми конфліктуємо
Дополнение от автора
На період стажування у нас ставка у всіх однакова, а потім по закінченню стажування буде ставка + % від продажів конкретного консультанта.
Клієнтів небагато і часто буває так, що я щось пропоную клієнтові і все ок , а потім підходить хтось із дівчат і починає пропонувати щось інше, і клієнт вже взагалі невпевнений у своєму виборі, бо два консультанти пропонують різне.
Я не хочу, щоб людина яка приходить до нас, відчувала тиск і дискомфорт.
Дополнение от автора
Я хочу щоб людина залишилась задоволена і повернулась до нас знову, а не сміялась з того що ми говоримо в один голос різне про одне те саме.
Клієнти вже самі декілька разів просили , щоб обслуговув хтось один, а не пвдбвгалт всі зразу.
Я стараюсь до цього відноситься лояльно, якщо людина потрібна додаткова думка то я можу порадити, але сама намагаюсь не втручатися коли консультує інший продавець
психолог онлайн
"Нажаль у нас у магазині немає керуючого чи адміністратора, який би міг допомогти чи навчити, ми самі і кожна мабуть рахує що розумніша іншої."
Хтось же вас наймав на роботу? Хто може вам допомогти у вирішенні цього питання?
"Я стараюсь до цього відноситься лояльно, якщо людина потрібна додаткова думка то я можу порадити, але сама намагаюсь не втручатися коли консультує інший продавець"
Чому б вам не поговорити про це з вашими колегами?
Питання, яке вас турбує необхідно вирішити у вашому робочому колі і домовитися між собою.
Що заважає вам домовитися і розділити обов'язки?
психолог онлайн
Наталья Михеева
Ваша позиція досить зріла та зрозуміла.
Можна припустити, що дівчата таким чином хочуть перетягнути на себе клієнтів, щоб показати, що вони краще працюють.
Можливо є сенс домовитись з ними, щоб суто по-діловому поділити клієтнів між собою, щоб кожна могла заробити свої відсотки.
Наприклад, домовитись про певну чергу (хто перший, другий, третій) обслуговування, або поділити день за годинами, хто "чергує" тощо.
Можна поспілкуватися з власником, щоб він озвучив всім як він бачить цей момент.
Загалом, зрозуміло, що неприємно мати конфліктні стосунки на роботі, але по- перше, важливо пам'ятати, що це тільки робота, цих людей Ви не обрали для свого життя, тому їх "недоліки " є їхніми проблемами, не вашими.
А по-друге, можна пошукати заради чого (наприклад, заробітку) спробувати знайти компромісні рішення.
психолог онлайн
цитата:
щоб відчувати себе комфортно і щоб другім було теж комфорто зі мною працювати.
Как это для Вас?
Что означает
цитата:
відчувати себе комфортно
и
цитата:
щоб другім було теж комфорто зі мною працювати
?