Панічні атаки
Доброго вечора. Мене турбують панічні атаки, від яких життя просто нестерпне. Тремор рук, головокружіння, поганий сон, прискорене серцебиття, з'явився страх закритих поиміщень, постійна думка про те, що мені зараз стане погано і я втрачу свідомість, нудота ....Приписали мені масаж та заспокійливі ліки, 8 днів приймаю....поки результату нуль. Скажіть будь ласка чи можна вилікувати цей недуг назавжди і як саме?
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрый вечер!
Когда первый раз у Вас появилась паническая атака и после чего? В данном случае нужна помощь специалиста и массажа, конечно, не достаточно
Дополнение от автора
Почалися стреси давно,приблизно 2 роки назад. Це все накопичувалось і сильно проявлятися почало минулого літа. Підтвердили па тільки місяць назад. То ж точно сказати не можу
Дополнение от автора
Великий стрес стався , коли я втратила дитину. Я досі прокручую скільки їй було б, якби народилася
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго часу доби!
Співчуваю Вашій втраті. Схоже, Ви досі живете цим горем, воно в Вас ще пульсує і тримає... З цим обовязково треа розібратися. Життя в виснажливо-важкому форматі горя завжди приводить до різних психоемоційних порушень. Думаю, Ваші ПА саме виросли на непрожитій втраті.
Я б радила вибрати спеціаліста та попрацювати з психологом індивідуально.
цитата:
Приписали мені масаж та заспокійливі ліки, 8 днів приймаю....поки результату нуль.
Массаж ніяк не може повпливати на ПА, у нього інші функції та задачі. Ліки лише знизять інтенсивність проживання ПА, а не звільнять Вас від ПА. Щоб їх позбутися - необхідна робота саме з психологом \ психотерапевтом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Так, у Вас типова картина Панічної Атаки. Впоратися з нею можна. Але ліки не допоможуть, як правило, від них ПА стають яскравішими і проявляються частіше. Головне, їх не треба боятися. ПА - це не хвороба, а реакція емоційно перегрітого організму. Психолог допоможе вам обов'язково. Але по листуванню допомогти неможливо. Потрібно спілкування з Вами, можна онлайн.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
До цього треба додати психотерапію.
Зважаючи на
цитата:
, можна упевнено стверджувати, що однією з причин виникнення ПА є непрожита травма втрати дитини, стан горя, який не відпускає, проте переслідує, виснажуючи нервову систему.
Також слід брати до уваги особливості Вашої особистості, допомогу і підтимку близьких або їх недостатність. Словом, потрібен комплексний підхід.
Пропоную переглянути моє відео стосовно ПА
"ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
Звісно, відео не лікує. Натомість допоможе сформувати адекватне уявлення про ПА як феномен психо-емоційного порушення.
Із цим знанням Вам буде легше визначитись у виборі фахівця
і налаштуванні взаємодії з ним.
психолог онлайн
цитата:
Скажіть будь ласка чи можна вилікувати цей недуг назавжди і як саме?
Можно это сделать, если обратиться к неврологу или психиатру за медикаментозным лечением.
И дополнительно пройти индивидуальную психотерапию с психологом.