Синдром біженця
Я біженка. В моєму місті залишатися було небезпечно, так як з самого початку війни його постійно розстрілювали (і зруйнували майже вщент). Тому я з донькою 2,5 років виїхала спочатку до Польщі, а потім до Англії (тому що в цій країні працює мій чоловік, який приїхав сюди на заробітки ще до початку війни). Зараз живимо в жахливих умовах, проблеми з пошуком житла і багато інших побутових проблем. Але найгірше, що мій стан психологічний отруює життя моїй сім'ї (дитині і чоловіку), яка продовжує жити далі в нових умовах. Я ж ніче вмерла ще 24 лютого. Я тільки плачу за втраченим життям (і я не про матеріальні втрати, а про життя вцілому). Я психічно дуже слабка людина, дуже емоційна і вразлива. Ще до війни в мене були проблеми з контролюванням агресії та ОКР. Зараз просто не хочеться жити. Я заздрю людям, які вмерли від війни, бо вони мали можливість вмерти в себе вдома. Я ж вмираю щодня, але на чужині. Повернутися не можу, бо в мене мала дитина і тягнути її під обстріли не маю права. Залишити теж не можу, бо тоді її батько не зможе працювати і забезпечувати їй життя. Як не крути, жива чи мертва я тягар для родини. А я сумую за домом, за минулим життям. Хочу опанувати себе, але не можу. Як жити далі, якщо жити не хочеться?
Вопрос от: ; Возраст: 28
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Доброго дня, Анастасіє!
цитата:
Я ж вмираю щодня, але на чужині.
Давайте поспілкуємось. Ви не проти?
Якщо згодні, то почнемо...
цитата:
Повернутися не можу, бо в мене мала дитина і тягнути її під обстріли не маю права.
От з цим погоджуюсь на усі 1000%. Дійсно, не для того рятували себе і дитину, виїжджаючи подалі від війни.
цитата:
Залишити теж не можу, бо тоді її батько не зможе працювати і забезпечувати їй життя.
Ось тут я щось не зрозумів, що саме Ви мали на увазі. Може, розтлумачите?
цитата:
Ще до війни в мене були проблеми з контролюванням агресії та ОКР.
Читаючи Ваш допис, звернув увагу і на цей момент. Ви зазначили про існування проблем ще до війни. Розкажіть, чи працювали Ви з психологом або психотерапевтом? Можливо, приймали ліки? Як довго це тривало? Яким чином вдавалось жити в сім'ї та будувати стосунки, ростити доньку?
цитата:
Як не крути, жива чи мертва я тягар для родини.
Не можу з Вами погодитись. Тягар не рятує дитину і себе, не їде до чоловіка в таку далечінь.
цитата:
А я сумую за домом, за минулим життям.
Треба усвідомити і прийняти думку, що сумувати в таких умовах, як у Вас, цілком природньо. Відбувся справжній злам усталеного способу життя. Дибом постали питання виживання та адаптації до нових умов. Тому психіці потрібен час, аби опанувати себе, пристосуватись, призвичаїтись до нової реальності. І це не легко. Це дуже важко. Тому потрібно триматись одне одного. Зосередитись на актуальних питаннях і потребах, не забігаючи далеко в майбутнє. Берегти сили.
цитата:
Як жити далі, якщо жити не хочеться?
Так, на жаль, буває. Дуже співчуваю Вам. І водночас прошу: відчуйте душею і розумом - цей складний і нестерпний період минеться. Сприймайте його як незвичне і критичне випробування Вашої міцності. Цей виклик обов'язково треба прийняти і дати гідну відповідь - я зможу подолати усі труднощі(!)
Також доречно звернутись на індивідуальну терапію до психолога. Пошукайте волотерські центри в Англії або в онлайн форматі до фахівців з України.
психолог онлайн
Анастасия, здравствуйте!
У вас есть кто-то кроме мужа, кто мог бы Вас поддержать?
цитата:
Ще до війни в мене були проблеми з контролюванням агресії та ОКР
С этим обязательно нужно обратиться на консультацию к врачу-психиатру.
До войны Вы консультировались с врачом? Принимали лекарства?
Война усиливает, актуализирует личностные особенности, так что если до войны с этим можно было справляться самостоятельно, то сейчас без лекарств никак не обойтись.
психолог онлайн
Вам стоит обратиться к психиатру, чтобы поддержать себя медикаментозно. А потом найти психотерапевта и работать с ним. Сейчас очень много предложений бесплатно ли за донейшн, причем у достаточно хороших и дорогих специалистов. Психотерапия даст вам поддержку, возможность выговориться, прожить свои переживания, найти опоры в нынешней жизни.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Зараз живимо в жахливих умовах, проблеми з пошуком житла і багато інших побутових проблем. Але найгірше, що мій стан психологічний отруює життя моїй сім'ї (дитині і чоловіку), яка продовжує жити далі в нових умовах. Я ж ніче вмерла ще 24 лютого.
Скажите, а в чем именно ужасные условия? Действительно, прошлой жизни не будет и нужно приспосабливаться жить в новых условиях. Главное, что Вы живы и Ваш ребёнок, Вы находитесь в безопасном месте. Кто из близких может Вас поддержать сейчас?
Дополнение от автора
Володимир Анатолійович,
Коли я написала за чоловіка, то мала на увазі, що в нього така робота, що починається дуже рано, а закінчується дуже пізно. Якщо він залишиться сам з дитиною, то навіть відправивши її в садочок (а в Англії садочки дуже погані і дорогі), він не зможе працювати. Тому, якщо мене не стане, то я зроблю дуже погано для нього і доньки- я розумію, що не маю права так з ними вчинити.
Психологічні проблеми не пропрацювала зі спеціалістами, бо постійно знаходилась якісь відмазки: дорого, часу немає, не буде ніякого результату. Це звичайно відображається на проблемах в сім'ї. Агресія і грубість до рідних, потім самозвинувачення і ненависть до себе.
Я чудово розумію все те, то про Ви говорите. Я справді намагаюсь і інколи здається, що в мене виходить. А потім мене знову "накриває". Я вже 4 місяці закордоном,  а легше не стає((
Дополнение от автора
Ольга Володимирівна, ми живимо в маленькому будинку який по сумісництву собачий розплідник. З нами живе 8 великих собак і 15 цуценят. Тут повна антисанітарія, собаки гадять всюди, постійно гавкають і ображають дитину( штовхають, забирають їжу). Будинок знаходиться майже в лісі, дуже далеко від цивілізації, ми сидимо в нього постійно, бо вийти нікуди. Шукаємо житло, але в Англії це задача не з легких, м'яко кажучи (
психолог онлайн
Скажите, а Вы обращались в местный муниципалитет по поводу помощи украинцам? Обычно они помогают с жильём и с питанием? Очень много англичан, которые помогают с жильём у себя? Вы пытались как-то решить этот вопрос , поговорив с украинцами, кто там живет? Есть ли группы в фэйсбуке?
психолог онлайн
цитата:
ми живимо
Вы можете доехать до ближайшей государственной клиники и обратиться к семейному врачу, который и назначит Вам лечение.
Для переселенцев в Европе это бесплатно и Вам даже не придется обращаться дополнительно к психиатру.
Сейчас Вам нужен прием препаратов, без которых Вы просто не справитесь.
В дальнейшем найдёте украинского психолога и будете проходить психотерапию онлайн по украинским ценам.
Работа Вам предстоит длительная, чтобы не было возвращения Вашего состояния после отмены препаратов.
психолог онлайн
цитата:
Зараз, Анастасія, у Вас вже не має ціх відмазок, чи якісь ще залишились?
психолог онлайн
цитата:
Як не крути, жива чи мертва я тягар для родини. А я сумую за домом, за минулим життям. Хочу опанувати себе, але не можу. Як жити далі, якщо жити не хочеться?
Здраствуйте, Анастасія, співчуваю вам, вимушена еміграція це не легкий вибір. По собі знаю так як теж переїхав з зони бойових дій у більш спокійне місце хоч і на Україні, також знайомий по работі з багатьма емігрантами і знаю як їм не просто на початку.. Як правило в цьому разі людина стикаєтьсяз великою кількістю психологічного дискомфорту, адже потрібно адаптуватись до оточення, нових умов, мови, та ін. Як мені здається ваша проблема в тому що ви занадто багато думаєте проте що прийшлось залаишити в минулому,і мабудь зовсім не думаєте про те гарне що зараз є в вашому житті . Наприклад про те що живі ви ваша дитина і ваш чоловік. Що в нього є робота, нехай і така що займає багато часу, що є нехай і не ідеальне але житло, і трошки згодом ви обов'язково знайдете якийсь кращий варіант. Спробуйте написати на папері про те як ви можете покращити свій побут на томі місці в якому ви є, помріяти як покращиться ваше життя, які можливості обовязково відкриються для вас. Спробуте написати список за що ви можете бути благодарною людям, світу , собі , близьким це не просто але з цього почнеться ваше покращення. А все так і буде треба трошки перечикати адаптуватись і все наладиться. Ну і бажано знайти психологічну підтримку в любому вигляді, не залишатись на самоті в стані стрессу. Ви молодець, написали на цей сайт а значить на правильному шляху і значить все буде добре свого часу, головне працювати на собою та своїм життям.Ответ отредактирован автором 04-07-2022 10:35:52