Проблеми у відношенні з дівчиною
Доброго дня . Ми розійшлись І от пройшло півтора року , і з весни 2021 до літа 2022 ( це також вже більше року ), ми зустрічаємось. Коли ми зійшлись ( ініціатором була вона) , ми домовились що ніякої брехні та зрад не буде. Вона сказала шо дуже любила і любить мене і хоче зі мною сім’ю в майбутньому. Звісно ,мені було цікаво з ким і що було в неї в час коли ми буле не разом , на що вона мені казала нічого , хоча я був впевнений що це неправда. Мені 25 , їй 24 І ось влітку вона мала їхати на свадьбу дружкою , але казала що поїде одна , бо це її компанія і що мені там робити , тим більше шо вона дружка . Я погодився але всеодно мене це турбувало . Аж ось я дізнаюсь в неї що вона спала зі свідком , коли ми не спілкувалась , ще й не один раз , при тому що це той же хлопець якому вона скидала поцілунок на відповідь привітання ( це хлопець з її компанії ) типу друг Це мене дуже розізлило , я хотів відносини припинити , але зі сльозами я її пробачив і ми пішли далі . Я дізнаюсь що місяць після того як ми розійшлись першого разу , до неї приїхав типу її трьоюрідний дядько( ну він такогож віку майже ) ,і вона з ними також переспала . Для мене це був шок , я розумію що це далекий родич , але це мами її хрещенник, і там троюрідний дядько чи брат . Тим більше коли ми першого разу зустрічались , ми з ним разом відпочивали і я навіть уявити такого не міг, що таке може бути І останнє, в період коли ми розійшлись , хлопець її подруги, коли вони всі разом випивали , коли вона заснула , почав до неї приставати і в них був секс( недовго правда бо подруга прибігла ). Тобто він почав приставати і вона казала йому не треба ( це по її словах ) але коли він проникнув вже піддалась спокусі. Це той самий наречений в якого вона мала бути дружкою на свадьбі Коли я все це дізнався я вже нічого не хотів але потім після сотні клятв обіцянь і розмов що я ж не була з тобою , я б такого не зробила , я пробачив Але сказав шо з ними вона спілкуваться не буде, вона погодилась ( з ними це з хлопцями ) Через деякий час вона розповіла подругі правду і подруга пробачила як його так і її . А моя дівчина тепер хоче щоб ми спілкувались з ними хоч на день народження її їхніх майбутніх дітей . Мені важко через те що я не можу і не хочу сидіти з ним за одним столом ,не можу і не хочу її відпускати туди саму. І ще коли я згадую і думаю про це , я починаю постійно накручувати,а може вона знову зрадить тільки вже мене а не свою подругу, не обов’язково з ним але Якщл може піддатись спокусі з кимось іншим
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Шановний Роналду!
ПРОБЛЕМИ У ВІДНОШЕННІ З ДІВЧИНОЮ
Вважаю, що проблеми не стільки у відносинах з дівчиною. Проблеми, головно, у Вас особисто!!!
Мені здається, що дівчина використовує Вашу довірливість, порядність, деякою мірою наївність. А також ємоційну залежність від неї.
Про що, власне мова. Мені здається, вона про те, що Вам підсвідомо хочеться переживати себе зрадженим, приниженним і увесь час вишукувати свідчення і докази отих зрад. І так раз за разом до скінчання віку або до потужного вибуху.
Це, на мій погляд, серйозна проблема, корені якої сягають, напевно, Вашого дитинства. От їх треба досліджувати. А вже потім вирівнюватись та будувати адекватне сприйняття і ставлення до реальності у стосунках.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
добрий день.
чому ви розійшлися, хто був ініціатором?
чому на вашу думку дівчину не може зустрічатися з ким вона хоче в період, коли вона вільна?
ситуація з подругою зовсім не означає, що точно вийде і у вашій історії.
але фантазії про те, що може зробити дівчина, виходячи з її минулих ситуацій - тільки руйнуватимуть ваші стосунки.
ви можете лише самостійно вирішити, чи зможете ви бути з цією дівчиною і не з'їдати себе думками про те, що може ніколи і не статися.
психолог онлайн
Ви не поставили питання?
Якої допомоги шукаєте?
Що цінного в цих відносинах, ви жалієтесь, але залишаєтесь?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Роналду доброго часу доби!
Ситуація вкрай неприємна і, нажаль, буде мати наслідки. Та щоб мати повну картину хотіла б запитати: в період коли Ви з дівчиною розірвали стосунки - у Вас не було жодного статевого акту будь с ким?
Тепер по Вашій ситуації. Як сімейний психолог з довголітнім досвідом кажу безапеляційно: питання до партнера "Хто у тебе був до мене або в період коли ми розірвали стосунки?" - це питання на остаточне знищення стосунків. Бо навіть якщо відповідь буде - "нікого", навіть якщо у дівчини залишилась цнота - сам факт сумніву залишиться і буде нищити стосунки як іржа. Це тому що сумніви - вони не про поведінку іншої людини, це про зраду яку пережив запитуючий колись, можливо в дитинстві, можливо в підлітковому віці, але зщрадла була, біль залишився, страх бути зрадженим залишився. І не зважаючи на відповідь - він, страх, буде працювати і надалі.
Якщо відповідіть буде "так, були" - то як би не промовлялись слова вибачення, як би не промовлялись слова вибачення - факт зради буде висіти фоново завжди і руйнувати взаємовідносини. Бо повторюся, той хто запитує - мотивований стахом зради. І позитивна відповіть лише закріпить цей страх. Тому, я б радила Вам вибрати спеціаліста та попрацювати з психологом.
Чи є у цих Ваших стосунках майбутнє - це загадка, бо на них та на кожного з вас впливає немовірна кількість змінних. Це неможливо передбачити. Все можливо і неможливо одночасно. Якщо Ви дісно кохажте цю дівчуну - може варто спробувати? Але маж сенс розібратися в своїх відчуттях та почуттях. А це, знову таки, робота в особистій терапії.
Що скажете?
психолог онлайн
Доброго!
Якщо Ви продовжуєте залишатись в цих стосунках і готові копирсатися в цьому бруді - хто, з ким, коли і як - то проблема 100% в Вас, це вкрай нездорова поведінка. Здається, ніби-то Ви навіть чекаєте, коли Вам нарешті зрадять - і це тримається на підгрунті отриманої колись психологічної травми, яку Ви, не зважаючи на внутрішній біль, весь час намагаєтеся відтворити в своєму житті...
Психотерапія з психологом - це те, що може припинити цей жах.
Доповнення від автора
Дякую всім за відповіді , хотілось прояснити: я про це дізнався вже коли пройшло місяці 4 відносин , тому мені було важко їх розірвати оскільки людину я дуже кохаю, і мені було дано мільйон обіцянок і клятв в коханні , і те що вона була ініціатором примирення було її кохання до мене . І що вона зрозуміла що хоче бути зі мною. І це було до мене, тому я й пробачив ( якшо це вірно сказати, оскільки це було до мене)
психолог онлайн
цитата:
мені було дано мільйон обіцянок і клятв в коханні , і те що вона була ініціатором примирення
Але ж це не гарантує зовсім нічого.
Це просто слова. Вартість обіцянок і клятв - копійка в базарний день.
По-справжньому цінними є тільки вчинки людини. А вчинки Вашої дівчини свідчать якраз про протилежне.
Чи Вам подобається себе дурити ілюзіями?
Мабуть замало болю ще відчули...