Что делать?
Вже 2рік ,ато більше страдаю на невроз ,останнім часом зовсім погано постійно навязливі думки і суїцидальні тоже ,не можу працювати концентрувати увагу ,пече голова пече все тіло ,втома страх та та не страх то вже якас параноя ,працював на роботі 18 років електромонтером ,а зараз не можу нічого зрозуміти як і шо треба робити ,так само і дома постійно голова в напрузі нічого не запамятовуєш просто жах і гроші потратив на анти деприсанти які зовісім не помагають,лікарям геть байдуже ,просто задихаюсь зовсім не контрулюю свої діїї ,вдома ніхто не розуміє наскільки все серйозно ,сам не в пораюсь.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Добрый день
Скажите, Вы консультировались с врачом психиатром? Что Вам сказали? Медикаменты снимают симптом на какое-то время, но не работают с причиной, доя этого нужна терапия со специалистом. Очень сочувствую, что Вам приходится испытывать эти чувства. Дело в том, что близким иногда сложно признать, что с нами может быть что-то не так и душевные переживания обесцениваются, хотя это влияет на качество нашей жизни
психолог онлайн
Вам обовязково треба лягти в психіатричну лікарню, в стаціонар, пройти повне психіатричне обстеження та повноцінний курс лікування.
Скоріш за все це не невроз, а щось гірше. Схоже на психоз. Потрібний більш серйозний підхід.
психолог онлайн
цитата:
ЧТО ДЕЛАТЬ?
Розбиратися з причиною вашого стану. Антидепресанти вам назначав лікар? Чи ви розглядаєте індивідуальну роботу з психотерапевтом?
психолог онлайн
Вам нужно обратиться к психиатру.
А что значит "лікарям геть байдуже"?
Кто выписывал антидепрессанты?
психолог онлайн
цитата:
потратив на анти деприсанти які зовісім не помагають,лікарям геть байдуже
Вашим заболеванием должны заниматься психиатры.
Чтобы антидепрессанты помогали, их надо очень тщательно подбирать.
Для этого надо быть постоянно на связи со своим лечащим врачом. И если специалист не устраивает, тогда имеет смысл его менять на другого.
Также в ПНД Вы можете получить бесплатную психологическую помощь.