Як прибрати думки про смерть?
З початком війни часто перед тим,як лягати спати,приходять думки на рахунок того що я колись помру,і не буду жити на цьому світі,мене це дуже лякає,я навіть не хочу про це думати.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а как часто они Вас посещают или это только последнее время? Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Вітаю!
Страх смерті-це природньо. Людина повинна відчувати страх перед смертю, бо це своєрідний знак STOP- туди не можна. Нажаль, треба визнати той факт, що всі люди смертні. Це про дорослість.
В нашій країні війна, тому ваші почуття цілком зрозумілі. Але на скільки вони адекватні ситуаціі? Ви в безпеці? Ваші рідні? Як ви можете допомогти собі подолати страх?
психолог онлайн
Так, не хочете думати про смерть, але ж думки все одно лізуть у голову...і будуть лізти доки не знайдете відповіді (тому вони й лізуть - бо досі відповіді немає), але ж так і буде колись - Ви помрете...і що?
Вам все одно треба дати собі відповідь на це одвічне і сакральне питання: що буде, коли я помру?
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрий день. На фоні війни, коли так багато смертей, жорстокості, мимоволі кожен з нас стикається з усвідомленням своєї кінечності. Смерть, зазвичай, лякає.
З іншого боку, цікаво, що ваші думки приходять саме перед сном.
Чи є у вас можливість говорити про цю екзистенційну тему будь з ким?
психолог онлайн
цитата:
спати,приходять думки на рахунок того що я колись помру,і не буду жити на цьому світі,мене це дуже лякає,я навіть не хочу про це думати.
Пробуйте переключаться на другие (положительные) мысли или виды деятельности (музыка, медитации, фильмы, чтение и т.д.).
Если не будет получаться, тогда это говорит о навязчивых мыслях.
И с этим надо будет работать с психологом или же идти к врачу и устранять с помощью медикаментозного лечения.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Здравствуйте.
Страх смерти естественен для человека. Он может проявляться в разных формах. Кто-то боится небытия (того, что его личность навсегда исчезнет), кто-то - того, что проживёт недостаточно наполненную смыслом жизнь, кто-то боится изоляции от всего мира и близких людей, которая следует за смертью.
Нормально, что во время войны он у Вас обострился, но если это мешает Вам жить, Вы можете поработать с психологом.
Смерть может не только мешать жить, но и помогать, как бы парадоксально это не звучало. Осознавая свою конечность, мы можем стремиться наладить свою жизнь на земле так, чтобы прожить её максимально полно и благополучно в своём собственном понимании, и не жалеть потом, что чего-то не сделали.
Рекомендую почитать Ирвина Ялома "Вглядываясь в солнце. Жизнь без страха смерти." Она есть в свободном доступе, и там очень хорошо описаны эти моменты.