Що зі мною відбувається ?
Зараз знаходжусь в такому стані, що аж жити не хочу. Постійно засмучена, відчуття ніби сьогодні останній день, на завтра планів немає взагалі, нічого не хочу робити, постійно хочеться спати, ніякої радості в житті, мені не хочеться займатися своїм хобі ( від якого раніше я отримувала задоволення), хочу плакати, таке відчуття ніби виходу немає з цього стану. Мені вже противно від самої себе. Кожного дня страшні думки які просто не дають спати, боюсь залишатися на одинці і без телефону бо думки з'їдають мене. Вже сил немає терпіти себе і свій стан. Не знаю, що з цим робити. Не розумію що зі мною. Таке відчуття ніби даремно живу. Допоможіть зрозуміти, що зі мною. Дякую
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
Скажите, как давно Вы в таком состоянии и после чего оно началось? Какие отношения с по? Они знают, что с Вами происходит? Возможно, что Вам сейчас нужно проконсультироваться с врачом и получить медикаментозную поддержку, если Вам сложно выдерживать
психолог онлайн
цитата:
ЩО ЗІ МНОЮ ВІДБУВАЄТЬСЯ ?
За описом схоже на депресивний епізод. Як давно у вас такий стан? Яке поряд з вами оточення?
Доповнення від автора
Я доволі давно в такому стані, більше чим пів року. Але постійно стає все тяжче і тяжче, з кожним днем. Спочатку старалась триматися, якось відволікатись, а зараз просто здалась і все. Тепер не можу справлятися ні з чим. За цей період сталось дуже багато не добрих подій: кохай пішов у армію, вагітність, викидень, війна. Друзів у мене немає. рідним кажу, що погано себе почуваю, але вони мене не чують. Я постійно кажу що просто жахливо себе почуваю, та вони замічають, що я змінилась, але реакції 0.
психолог онлайн
Будь ласка. Спочатку підвищенна була тривожність, потім на фоні підвищенної тривожності почала розвиватися депресія, адже організм виснажується, довгий час реагуючи на постійну тривожність, поступово починає розвиватися тривожно-депресивний розлад
Доповнення від автора
Що мені потрібно зробити, щоб вийти з цього стану? Я дійсно ненавиджу сама себе бо постійно погано, ніякого настрою. Аж не знаю, не можу описати ці почуття до себе
Доповнення від автора
психолог онлайн
цитата:
Я дійсно ненавиджу сама себе бо постійно погано,
А я вам співчуваю (((
У вас такі важкі втрати за останній час, і ви з усім цим сама. Це дуже важко.
У вас є можливість працювати індивідуально з психологом? Це вас має підтримати...
Доповнення від автора
Можливості зараз немає.
психолог онлайн
"Можливості зараз немає"
Чому немає?
Доповнення від автора
Фінансів не вистачає
психолог онлайн
"Аж не знаю, не можу описати ці почуття до себе" - я Вас розумію.
"Що мені потрібно зробити, щоб вийти з цього стану?" - підсвідомо Ви знаєте, що робити, адже звернулись по допомогу до психологів. Потрібна дуже серьозна психотерапія. Також, Ви можете звернутись для психіатра, який може призначити Вам препарати, які дещо знизять симптоми
психолог онлайн
Коли у вас з'явиться необхідність /бажання вирішувати свою проблему, напишіть мені у директ, я дам вам контакти психологів, які працюють за невеликий кошт або за умови опису роботи з вами.
психолог онлайн
цитата:
Що мені потрібно зробити, щоб вийти з цього стану?
Вам надо обратиться к врачу, так как Вы описываете симптомы психического расстройства, при котором будет требоваться медикаментозное лечение.
Лучший вариант - идти к психиатру в ПНД (бесплатно и без направления).
Там же ведут прием и бесплатные психологи.
Или же обращаться к неврологу в поликлинику (нужно направление от семейного врача).
психолог онлайн
цитата:
Допоможіть зрозуміти, що зі мною.
Ваша психіка не справляється з викликами сьогодення. Вона реагує так, як може - пригніченністю, депресивніми проявами, апатією...
Тож потрібно відновлювати стійкість Вашого Я, можливість давати адекватну відповідь на проблеми і негативні події. Як, запиаєте Ви? Звернути увагу на себе - чим Ви наповнені, чи адекватно себе усвідомлюєте, яким чином себе підтримуєте?
Якщо самотужки не вдається повернутись до рівноваги, то варто звернутись по домогу до фахівця, який знає, як Вам допомогти.
психолог онлайн
Виктория Андреевна Цымбалюк
цитата:
Я дійсно ненавиджу сама себе бо постійно погано, ніякого настрою. Аж не знаю, не можу описати ці почуття до себе
Вам зараз конче потрібно прийняти думку - Ви не винні в тому, що з Вами відбувається(!) І в такому ставленні до себе - теж. Це хворобливий емоційний стан спричиняє почуття ненависті до себе, пригнічує настрій, відбирає сили.
За аналогією як хвороба тіла, скажімо, ангіна, викликає високу температуру і вкладає людину у ліжко, знесилюючи її. Так і негаразди з психікою відбиваються на усих системах організму.
Тому варто звернутись спочатку до лікаря і отримати медикаментозну підтримку. А згодом взаємодіяти з психологом, щоби відновити емоційну рівновагу та напрацювати біль адаптивні моделі поведінки. Саме в такій послідовності - лікар (невролог, психотерапевт), потім психолог.