лишние мысли
Иногда я могу придумывать ситуации совсем не связанные со мной и жить с этими мыслями и верить в это, я начала убегать от своей жизни в свои мечты и когда я возвращаюсь в реальность падаю в уныние и дипрессию, появляются мысли самоубийства, когда пытаюсь поговорить про это с друзьями об этом они это обесценивают и рассказывают свои проблемы🙃
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Ніч добра.
цитата:
я начала убегать от своей жизни
Коли/Чому ви почали втікати від життя ?
цитата:
Иногда я могу придумывать ситуации совсем не связанные со мной и жить с этими мыслями и верить в это
Це нормально пізнавати світ, моделювати нові моделі поведінки.... проте якщо ви не робите висновків, навчаєтесь чогось нового, можите потрапити у такі ситуації які ви моделювали й мати не такий результат на який розраховували... Таким чином ви будете розчаровуватися в реальному світі а потім й в собі й накопичувати стрес.
цитата:
когда я возвращаюсь в реальность падаю в уныние и дипрессию, появляются мысли самоубийства
Як було вище вже сказано. Коли багато очікуєте від чогось (на фантазуєте) то отримаєте стрес що реальність досить сильно відрізняється від тих ілюзій що ви на думали . При накопичені його починає людина впадати у різні негативні стани й починає думати про деструктивні речі .
цитата:
когда пытаюсь поговорить про это с друзьями об этом
А чому ви не можите по говорити про це із батьками ?
Чи вам більш важлива думка однолітків ?
Якщо так. То варто тоді також поговорити із батьками. Вони можуть дати мудру пораду. Й маючи обидві, легше дійти до об'єктивної істини.
цитата:
они это обесценивают
Більшість людей знеціньоють думки інших бо вони не мали подібного опиту й не знають як це важливо для іншої людини. Але якщо людина мала схожий опит вона може зрозуміти, спів переживати та поділитися своїм опитом щоб допомогти чи просто підбодьорити.
цитата:
рассказывают свои проблемы
Для більшості підлітків їхні проблеми самі важкі й важливіші ніж у інших людей .
Тому менше хвилюйтесь, а більше читайте літератури.
А якщо дійно потрібна допомога спеціалістів, попросіть батьків, вам допомогти із цим.
психолог онлайн
цитата:
начала убегать от своей жизни в свои мечты
Уход в фаниазии происходит тогда, когда человека не устраивает его реальная жизнь.
цитата:
падаю в уныние и дипрессию, появляются мысли самоубийства,
С этим надо идти к психиатру, так как это могут быть симптомы психического заболевания (например - депрессии), при котором будет требоваться медикаментозное лечение.
цитата:
когда пытаюсь поговорить про это с друзьями
Друзья Вам не помогут.
За помощью надо обращаться к родителям илм другим значащим взрослым, чтобы они сходили с Вами к врачу и нашли Вам психолога для индивидуальной работы.