Боюсь людей, але хочу з ними взаємодіяти
Добридень! Я навчаюся далеко від дому, в іншій області. Минулий навчальний рік весь був дистанційно, та цей має бути очно. Чесно кажучи, я хочу туди поїхати і пожити, бо я все життя народилася і прожила у маленькому селі, де у мене у мене не було друзів, а там у мене буде новий досвід і може я таки з кимось подружуся.
Друзі у мене були ще у 6 класі, а зараз я на 2 курсі, може я забула, як то дружити і того мені страшно? Мені взагалі дуже страшно з людьми комунікувати, відповідати на парах, ходити в магазини. Єдині люди з якими я не боюся розмовляти - це мої домашні, більше ніхто. Я себе просто не уявляю у дружбі з кимось, шоб хтось хотів зі нию дружити.
Окрім того, цього літа у мене виявили уникаючий розлад особистості, я не знаю як з цим боротися (я ходила до психотерапевта влітку, але зараз не маю змоги).
До чого я це: я познайомилася, через інтернет, з людиною з того міста, де я вчуся. Та людина мені дуже подобається, у нас багато спільного. Та от проблема: коли вона мені довго не пише, я починаю панікувати і думати, що може у тої людини є хтось набагато важливіший за мене і вона спілкується зі мною тільки з жалю. Коли я пишу перша, то у мене відчуття ніби я нав’язуюся і дратую її (хоча вона цього не показує, я просто так думаю). Мене дуже тривожить думка, що я не подобаюся тій людині.
Якби моя тривога була меншою і якби я була більш впевнена в собі, то я б покликала ту людину гуляти, але мені дуже дуже страшно, бо я ніколи не ходила отак гуляти з людиною один на один. Коли я думаю про погуляти з нею, мене починає трусити, нудити, серце б‘ється, потію. Я боюся викликати відразу, не сподобатися тій людині.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
"Окрім того, цього літа у мене виявили уникаючий розлад особистості, я не знаю як з цим боротися (я ходила до психотерапевта влітку, але зараз не маю змоги)." - Ви знаете, як з цим боротися, але уникаєте. Робити крок вперед і три кроки назад. Чому не працюєте з психотерапевтом?
психолог онлайн
Іро, вітаю!
Що найбільше лякає вас у спілкуванні?
Що поганого може статися?
Я взагалі б радила відходить від формулювання "я сподобалися чи не сподобалася"
Ви ж не морозиво) важливо чи є спільні точки дотику, чи цікаво з людиною, чи комфортно, чи легко спілкуватися.
З цього всього і виникає загальна картина.
Але для гарного наповненення розмови варто бути просто собою.
Щоб людина навпроти бачила на ваш страх, зажатість- а вас.
Просто будьте собою без думок що про мене подумають.
Але в цілому варто розбиратися з цим глибше на індивідуальній психотерапії.
психолог онлайн
Добрый день!
Расскажите, какие у Вас отношения с родителями? Как-то Ваше письмо говорит о Вашем одиночестве.
психолог онлайн
Виктория Николаевна Цуркан
Добрий день, Іра!
Сформулюйте і запишіть для себе факти, що говорять про те, що ви подобаєтеся цій людині. Теперь запишіть інші факти, що кажуть про те, що Ви не подобаєтеся цій людині. Писати саме факти, а не догадки. Так слід робити кожного разу, як починаєте думати на цю тему. Не накручуйте себе. А раціонально все розкладайте і робіть висновки.
В вашій ситуації краще робити невеличкі кроки і йти, ніж стояти взагалі. Терапія маленькими кроками. Випишіть все, що вам важко. Виберіть найлегше з цього списку і робіть доти, доки це не стане легко, при цьому підтримуючи себе. Потім переходіть до наступного.
Робіть для себе експерименти. Подивіться, що буде, коли ви 3 рази запросите когось на прогулку. Результати експерименту запишіть. Знову зробіть висновки.
З вашим розладом можна і треба працювати. Дуже шкода, що ви полишили роботу із спеціалістом.
Успіхів Вам!