Майже щоночі снится колишній
Добрий ранок. Ситуація така, майже кожної ночі снится колишній хлопець. Історія моїх стосунків дуже скромна. З цим хлопцем зустрічались в школі. Не довго. Інтиму у нас не було, закінчили школу і розійшлись. Розійшлись не дуже добре. Так як я була не займана на той час і я розуміла ,що ці стосунки точно вже не ті в яких я хочу близькості. Хлопець не сказавши мені нічого просто відсторонився, при цьому розповів ВСІМ, що я не даю йому того що він потребує(секс). Зі мною на такі теми не спілкувався.
Я не страждала з приводу розриву. Було неприємно,що він так зробив. Потім я зустріла майбутнього чоловіка, з яким разом вже більше 10 років.
Мене турбують сни з колишнім. Він дуже часто мені сниться при чому у ві сні ми в стосунках. Я нічого до нього не відчуваю. Чи це образа не відпускає чи що?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Анна, здравствуйте!
Как давно у Вас появились эти сны?
цитата:
Він дуже часто мені сниться при чому у ві сні ми в стосунках
Во сне в отношениях Вы себя как ощущаете? Вы счастливы? Вы обижены?
С каким чувством Вы просыпаетесь?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Виктория Николаевна Цуркан
Доброго ранку, Анно!
цитата:
Чи це образа не відпускає чи що?
Вважаю, що думки про образу на порожньому місці не з'являються. Не ревнощі, не жага до помсти, не жаль... ОБРАЗА(!) Можливо, ще сум з приводу того, що тоді сталося.
цитата:
Я не страждала з приводу розриву. Було неприємно,що він так зробив.
З Ваших слів можна зрозуміти, що образа - якщо вона дійсно була - залишилась в середині Вас. Тобто вона була пригнічена і затиснута. Справа в тому, що кожна емоція є нічим іншим, як процесом протікання в організмі енергії, якій свідомість надає певне значення. Коли течію цієї енергії людина зупиняє, вона капсулюється в тілі... в очікуванні моменту, щоби вийти назовні або нагадати про себе у вигляді якихось симптомів.
Ймовірно, що останнім часом та образа нагадує про себе у ві сні. Отже, її потрібно дістати, прожити, виразити символічно тому хлопцю і відпустити ситуацію. Зверніться до психолога особисто. Можна онлайн. Він обов'язково Вам допоможе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 324949 для Ирина Григорьевна Инститорова
Давно. То кожен день сниться, то з перервами. В снах стосунки не щасливі. Немає таких епізодів,що ми щаслива пара. Бувають сни в яких у нас наче був інтим( без еротичних картинок) просто як факт.
Мені здається,що зачепило мене те,що він розповів всім друзям, що я така "недотрога" не задовольняю його потреби. Хоча сам був дуже сором'язливий зі мною. Зараз пишу про це і смішно, що такі дитячі моменти мають на мене вплив зараз.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 324952 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я відчувала себе тоді пригніченою не через розрив, а через те ,що всі за моєю спиною мене обговорюють. А мені в очі не сказав ніхто нічого. + такі розмови нав'язували думку про те що я не така як всі. Ровесники активно починали сексуальне життя, а я ні.
Зараз я розумію,що зробила все правильно, а тоді....
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Наталия Горская
Виктория Николаевна Цуркан
Что в Вашей жизни за эти годы повторяется, похоже на ту ситуацию?
Ситуация в которой Вы переживаете себя подобным образом?
В которой есть стыд\неловкость, возможно предательство?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 324964 для Ирина Григорьевна Инститорова
Я дуже залежна від думки оточуючих.Нерішучв. Намагаюсь зараз з цим працювати і вирішила ,що є зв'язок між цією ситуацією і моїм станом сьогодні.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Добридень, Анно.
Враховуючи те що дана ситуація була дуже давно, таке питання які у вас стосунки з чоловіком?
На мою думку, у Вас спрацював якийсь механізм що змушує прокручувати знову та знову стару образу. Що саме зараз відбувається в Вашому житті?
Між тим краще прийти на індивідуальну консультацію до психолога. Просто зараз Ваші сни показують, що Ви готові або вже зможете пропрацювати всі Ваші страхи та образи. Як я думаю Ви підсвідомо прагнете покращити свій психоемоційний стан. Це певний розвиток.
Тобто Анно настав час покращити своє життя, а для цього потрібно залишити в минулому всі образи та проблеми. Вдачі Вам.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
Сны - это образы, метафоры. Т.к. прошло много времени с описываемого события, я бы смотрела на Ваши сны как на метафоры. Попробуйте записывать события дня перед и после сна, если удастся вспомнить. Возможно происходит, что-то эмоционально похожее на те события. Кроме того, работая с со своей зависимостью, Вы одновременно повышаете свою чувствительность к таким эпизодам.
Как вам моя гипотеза?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 324979 для Ирина Григорьевна Инститорова
Спробую. Вчора був дуже спокійний день, а сон сьогодні знову з ним наснився.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Добрый день,Анна!
После какого события Вы стали видеть эти сны? Произошло что-то очень похожее ( по эмоциям) на ситуацию с парнем. Кто-то обсуждал Вас за вашей спиной? С Вами не поговорили открыто? Вы почувствовали себя какой-то не такой?
Эти чувства могли поднять старые воспоминания, непрожитые обиды. Сны возвращают Вас в прошлое, чтобы перепрожить все эти негативные эмоции.
психолог онлайн
А що б Ви хотіли зробити з тією ситуацією, якщо б тоді мали більше впевненості в собі?
Я також припускаю, що ці сни включилися певними обставинами вашого теперішнього життя, можливо хтось згадував про шкільне кохання, або Ви зустріли когось зі школи, або якщо Ви зараз працюєте з цією темою, як Ви пишете.
Але важливо зрозуміти що Ви можете тепер, чого не могли тоді.
Щодо хлопця, ваш внутрішній голос підказав Вам вже в такому юному віці, що хлопець не вартий вашої уваги.
Що тепер з вашою впевненістю в собі, хто за цей час на неї впливав?
Що заважає зараз слухати свій внутрішній голос, надавати йому більше прав, ніж іншим голосам у вашому житті?
психолог онлайн
Добрий день, Анно.
В минулому хлопець не зміг отримати від вас задоволення, образився і виставив вас на загальний суд.
Схоже, те саме відбувається тут і зараз: ви відкрилися психологам та відвідувачам сайту (ВСІМ), розповіли свій сон, інтимні подробиці колишніх стосунків. Ви маєте сон, що повторюється. Можливо, в вашому житті повторюється і сценарій: хтось про когось говорить за спиною, але не може прямо обговорити те, що відбувається в стосунках.
Чи вмієте ви бути відвертою і обговорювати проблеми віч-на-віч? Чи звертаєте ви увагу на потреби свого тіла? Чи є можливість «торкатися» питань задоволення, насолоди?
Хлопець із минулого у снах може вказувати, що зараз розгортається ситуація, де ви йдете проти своїх бажань та погоджуєтесь терпіти те, що вам не подобається. І це повторюється і повторюється.
Ви пишите, що вам нестерпно, якщо люди вас вважатимуть «не такою, як усі». Чи може бути так, що ви готові бути нещасною, аби уникнути людського засудження?
Можливо, сон мотивує вас дозволити людям думати і говорити про вас що завгодно, дозволити собі відрізнятися від інших. Може, настав час відкрити ВСІМ щось важливе про себе, набратися сміливості пред'явити світові свою унікальність, свої таланти та здібності.