Почуття самотності у стосунках
Ми з хлопцем разом вже 3,5 роки. Всі розмови йдуть до весілля, дітей і взагалі найближчі 5 років у нас розплановані. Але останні півроку я відчуваю що мене не поважають. Коли мені щось не подобається і я кажу про це, це сприймається як "чого ти так бісишся? попий заспокійливе" І це починає бісити мене ще більше. Я вже втомилася йому щось пояснювати, тому усі свої переживання переживаю в собі, можу поплакати наодинці, але йому нічого не скажу. Я розумію що це ненормально. Я хочу це все закінчити, але я живу зараз з ним і з його родиною. Я не знаю як зробити все правильно. Я чогось дуже боюся.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Співчуваю вашій самотності...
Яке питання у вас до психологів?
психолог онлайн
Добрий день!
Яка поміч вам потрібна? В чому ви хотіли би розібратися?
Що ви хотіли би закінчити?
Правильно зробити - це про що? Про кого?
Які думки про те, чого ви боїтесь?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
цитата:
Коли мені щось не подобається і я кажу про це, це сприймається як "чого ти так бісишся? попий заспокійливе" І це починає бісити мене ще більше.
Отже хлопець не поважає Ваші почуття і прохання? Тож як Ви до нього після образливих відмовок ставитесь?
цитата:
Я вже втомилася йому щось пояснювати, тому усі свої переживання переживаю в собі, можу поплакати наодинці, але йому нічого не скажу.
Гадаєте, цей спосіб Вам допомагає? Поліпшує стосунки? Додає більше розуміння між вами?
цитата:
Я хочу це все закінчити
Закінчити ЩО, поясніть?
цитата:
я живу зараз з ним і з його родиною.
Навіщо живете в його родині? Невже не можете жити окремо?
цитата:
Я чогось дуже боюся.
Відчуйте добре себе і розкажіть, чого саме боїтеся?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325619 для Ольга Корбут
Я хочу закінчити ці стосунки. Але боюся саме нестабільності, бо якщо ми розійдемося, то в мене не буде друзів, житла, і якогось розуміння, а що далі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325620 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я дуже на нього зла, але потім швидко ця злість проходить
звісно що ні, але я просто не знаю як вже йому щось розказувати, коли все одно отримаю відповідь "то ти просто надумала"
ми живемо усі за Харковом, переїхали з початком війни, коли я говорила про те, щоб винаймати квартиру і т.д. він відповів що не може кинути родину
Як я вже казала, я боюсь нестабільності., бо це мені все заново починати, ніби в мене не буде друзів, та взагалі нічого.
Доповнення від автора
Ніби я когось підведу якщо ми розлучимося. Моя мама постійно мені каже як мені пощастило.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Виктория Николаевна Цуркан
Вы приняли достаточно мудрое решение. В отношениях, где один из партнеров не слышит и обесценивает чувства и желания другого, обречены на провал. И лучше сейчас, пока вы очень молоды, не женаты и нет детей, чем спустя 10-15 лет с детьми и общей квартирой.
Предположу, что у вас есть некоторый страх взросления, обустройства самостоятельно своей жизни. До сегодня многие вопросы закрывал МЧ - жилье, бытовые вопросы, друзья и тп, а при расставании вам нужно будет самой себе все это обеспечить.
Но зато сейчас у вас шанс сделать то, что нужно делать любому взрослому человеку - научиться обустраивать свою жизнь самостоятельно, определиться, чего хочется вам, независимо от того, есть семья или нет - самореализация, круг общения, увлечения. Это даст вам на будущее опоры и возможность более уверено чувствовать себя в отношениях в будущем.
Какие у вас отношения с родителями?
Чем наполнена ваша жизнь?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добридень.
Цитата: "Як я вже казала, я боюсь нестабільності., бо це мені все заново починати, ніби в мене не буде друзів, та взагалі нічого."
Мені сподобалась ця думка. Хоч вона Вас ілякає. А якщо її перевернути - "мені знову починати все спочатку, я знайду нових друзів, в мене з'явиться нове житло, я буду відкрита до нових відносин та кохання" ?
Втрачати звичний стан речей, навіть якщо воно не подобається або навіть остогидло завжди тяжко та страшно. Ми боїмося не втратити, а боїмося не відомого! Просто уявіть що Ви прожили в такому емоційному стані ще років зо три.... не страшно?
Прошу пані задумайтесь що Ваше життя може змінитися та перейти в щасливе та цікаве русло!
А якщо так?
психолог онлайн
цитата:
Я дуже на нього зла, але потім швидко ця злість проходить
Цікаво, і куди вона дівається? Яким чином розсмоктується?
цитата:
От у Вас уже з'явився красномовний маркер незадовільних стосунків.
цитата:
Ну, він, мабуть, з якихось причин не може кинути родину. Але ж Ви до його родини не належите. То чому Вам самій не від'єднатись? Чи працюєте Ви? Чи вистачає коштів на самостійне існування?
цитата:
я боюсь нестабільності.
А якщо стабільність така, що почуваєшься в ній погано, нестерпно, то навіщо чиплятись за таку стабільність?
психолог онлайн
Доброго часу доби!
Не проста ситуація. Давайте спробуємо трошки розібратися.
цитата:
останні півроку я відчуваю що мене не поважають
Тобто раніше так не було?
Можете привести приклад одніє той самої ситуації де він поводився з повагою і тепер негатвно змінився?
цитата:
Я хочу закінчити ці стосунки.
Тобто Ви його вже не кохаєте?
Тоді що було раніше між вами?
цитата:
я боюсь нестабільності., бо це мені все заново починати, ніби в мене не буде друзів, та взагалі нічого.
Яка саме нестабільність, в чому?
Що буде треба починати заново?
Тобто у Вас своїх друзів, подруг нема? Друзі які вас оточують - це не Ваші друзі, а Вашого хлопця?
А чим Ви взагалі зжаймаєтесь? Працюєте чи навчаєтесь?
цитата:
Кого саме?
А Ви згодні з мамою?
Я б радила Вам вибрати спеціаліста та попрацювати з психологом. Бо судячи з того що Ви написали - у Вас таки проблема. І це проблема не з хлопцем, а з собой. В цьому треа розібратися, щоб не наробити дурниць та не понівичити вого життя.
психолог онлайн
Схоже на те, що в наявності внутрішній конфлікт: "Не хочу нестабільності, але й змінити щось хочеться".
І треба зробити вибір. Але страшно.
Мабуть Вам подобається бути залежною?
Від мами (що вона подумає?), від хлопця (де я буду жити?), від умов.