Не люблю старшу доньку.
Доброго дня. В мене двоє дітей, син (2,5) і донька (5,5)років. І я не люблю старшу доньку. Вона була бвжоною дитиною, вагітність була дивовижною, а сама вона була найспокійнішим дитиною, я би сказала дитина мрії: по ночах спала, не плакала, не закатувала істерики, робила все що просили. Але зараз після появи сина я зрозуміла що її не люблю і с кожним днем вона все більше мене дратує. Сина люблю безмежно готова померти за нього, хоть він і каприза, і плаче постійно, ночі безсонні досі в нас але я його люблю так що це словами не описати. А старша донька наче не рідна мені, мене дратує в неї все: як вона ходить, як розмовляє, як дихає як грає з моїм сином. Дратує коли обіймає мене,цілує. Я не відштовхую обіймаю, і цілую але роблю це на автоматі щоб вона не образилась, вона все ж таки дитина і не винна в моїх проблемах. Але все ж таки мабуть щось десь вона все ж таки помічає бо стала робити все аби я її помітила і похвалила. Або винить олівця і каже «мамочка прости, я обіцяю так більше не робити не засмучуйся». Я часто кричу на неї просто із-за дрібниць. Я намагалась згадати це сталось після народження сина чи було і до і розумію що таких відчуттів як до сина я до неї ніколи не відчувала. Я не знаю що мені робити і як визвати оту материнську любов, будласка допоможіть!
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
цитата:
будласка допоможіть!
Какую помощь Вы ожидаете от специалистов на форуме, если Вам нужна индивидуальная работа с психологом?
Вы имеете такую возможность?
Причем в Вашем случае это будет не разовая консультация, а минимум 6 встреч, на которых надо будет найти причины Вашей нелюбви к дочери, убрать отрицательные чувства, связанные с ней и вернуть любовь.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ольга Юріївна Петрова
Віка, добрий ранок!
По-перше, спробуйте не порівнювати почуття до сина і до доньки. Вони будуть різні. Навіть тоді, коли буде і любов до доньки. Неможна всіх дітей любити однаково: любиш їх по-різному, сама любов різна.
По-друге, справді, щоб дізнатися причини такого ставлення треба більше інформації: які у вас стосунки з чоловіком, ставлення чоловіка до дітей, на кого схожі діти, які асоціації виникають, коли дивишся на доньку, як ви реагуєте, коли донька і син потребують вашої уваги і т.д.
І скоріш за все відповідь лежить не на поверхні. І саме тому треба індивідуальні консультації.
Коли починаєте злитися на доньку, задавайте собі питання: "А чому я зараз злюся?". Вам треба назбирати більше інформації, більше усвідомлень.
Як варіант причини злості: вона Вас може "відволікати" від клопотів, турботи за сином, а "вона вже доросла і може сама, а син не може". Це моя фантазія Вашої причини злості. До кінця Вашу ситуацію я не знаю.
Бажаю розібратися і любити обох своїх дітей! Так, різною любов'ю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326247 для Светлана Владимировна Киселевская
На жаль чоловік у частих відрядженнях, і не має змоги ходити до психолога, а онлайн я боюсь що донька почує( дуже не хочу ще більше травмувати, в нас однокімнатна квартира сховатися ніде.
психолог онлайн
Работа индивидуальная вам нужна, поэтому постарайтесь найти час в неделю. Это вполне реально - будете работать с психологом онлайн, а дочка с кем-то из ваших подруг погуляет, или соседку (заплатив например ей как няне), или пока дочка в садике/на кружке и тп. В общем, варианты есть.
Оба ребенка от одного мужа?
Кого вы больше хотели - девочку или мальчика?
Какие отношения у вашего мужа с детьми?
Кого он больше любит?
Какие у вас отношения с мужем?
Как изменялись отношения с мужем после рождения дочери и как после сына?
Какие у вас отношения с мамой?
Какие отношения с отцом?
Что для вас означает быть мамой девочки?
Что означает быть мамой мальчика?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326256 для Ірина Абрамчук
Так я розумію що любов буде різна, але донька мене дратує, навіть гарною слухняною поведінкою, а син ні. З чоловіком останні півтора роки не дуже добре, але кули було добре відчуття до донька були ті самі.Чоловік мені здається до дітей ставить з любов‘ю к обом дітям. Донька при змозі завжди з татом проводить більше часу але мене це ні як не ображає а навпаки я радію що можу спокійно проводити час с сином. Діти візуально схожі однаково як на мене так і на чоловіка, але вони дуже схожі між собою, як близнюки. Характери дужі різні як вогонь і вода. Син це торнадо а донька це сонце. Коли дивлюсь на неї то жалію що вона народилась. Я намагаюсь в биту не показувать що я до когось відношусь не так але це дуже важко. Я не знаю чи має це значення але коли була вагітна з сином всю вагітність ставили діагноз Синдром Дауна. Я була дуже пригнічена, мені здається мабуть депресивний стан був, бо я навіть намагалася вийти в вікно. Всю вагітність я не проявляла ніяки теплих почуттів до сина, не гладила животик, не розмовляла, не реагувала на штовхання ( а він наче як розумів і штовхався дуже активно, майже постійно) я навіть думала відмовитись після пологів. Зараз я дуже себе картаю за ту поведінку бо син народився здоровий, а я була як сур мама, а не мама. Чи може це бути якось пов‘язано?
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
цитата:
Я не знаю чи має це значення але коли була вагітна з сином всю вагітність ставили діагноз Синдром Дауна. Я була дуже пригнічена, мені здається мабуть депресивний стан був, бо я навіть намагалася вийти в вікно. Всю вагітність я не проявляла ніяки теплих почуттів до сина, не гладила животик, не розмовляла, не реагувала на штовхання ( а він наче як розумів і штовхався дуже активно, майже постійно) я навіть думала відмовитись після пологів. Зараз я дуже себе картаю за ту поведінку бо син народився здоровий, а я була як сур мама, а не мама
Какие у вас чувства к сыну в связи с таким отношением во время беременности?
Какие переживания вызывает то, что обещали больного ребенка, а родился здоровый?
Как проходила беременность с дочерью?
Какие чувства были в тот период у вас?
Было ли с самого начала у вас чувство, что вы жалеете, что она родилась?
Как изменилась ваша жизнь после ее рождения?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
На жаль чоловік у частих відрядженнях, і не має змоги ходити до психолога
К сожалению, Ваша проблема не может быть решена на форуме.
Если ничего не будете менять, то такое Ваше отношение к дочери будет сказываться на ее характерологии и повлияет на дальнейшую жизнь.
Потом ей придется работать с психологом, только уже длительно.
психолог онлайн
Інколи радість сильніша, коли перед цим була печаль та страх.
У Вам щось схоже: ви переживали всю вагітність через можливу хворобу сина, намагалися не прив'язуватися до нього, а коли діагноз не підтвердився, емоції нахлинули: і радість, що це не так, і почуття провини за свою поведінку під час вагітності. Можливо ще якісь емоції?
Тоді Вам варто пропрацювати і почуття до сина. Там багато чого домішано і любов виходить невротична (це тільки моє припущення, можливо я помиляюся): ви кажете, що готові навіть померти за нього. Чи це так компенсуєте те, що не були до нього ласкаві під час вагітності.
Це тільки припущення. Краще індивідуально пропрацювати все.
Стосовно психолога: у мене є клієнти, що виходять на онлайн зв'язок з власної машини або з парку (не ідеальний варіант, але можливий, головне, щоб ви себе почували там добре і могли зосередитися).
психолог онлайн
Вітаю.
Ви єдина дитина в родині? Є брат чи сестра?
Як до вас ставилися батьки? Які стосунки були в родині?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326262 для Валентина Михайловна Жемчужникова
На жаль зараз ми в іншому місті, я тут нікого не знаю, а садки не працюють. А на чужих людей я боюсь залишати дітей.
1) так діти від одного чоловіка.
2)я з дитинства мріяла про доньку, всім розповідала що в мене буде дівчинка. Навіть з чоловіком планували двох донечок. Навіть коли вдруге завагітніла то з чоловіком стали обговорювати ім‘я дівчинки. Хлопчик це було повне здивування.
3;4) чоловік до них відноситься на мій погляд однаково. Грає і піклується не виділяючи ні кого.
5;6) відносини погіршились. Після народження доньки і до народження сина все було добре, а після народження сина все стало гірше він навіть спав в іншій кімнаті, кімнаті доньки а я з сином.
7) мами в мене нема з народження. Вона померла коли мені будо два дні.
8)а з татом були дуже важкі стосунки, він алкозалежний. Тому як тільки була змога я виікла з дому і стала жити сама.
9) я не знаю і чесно не розумію що це я хочу бути подругою і опорою для неї. Але боюсь що не вийде.
10) а бути мамою хлопчика це космос стільки почуттів і віддачі любові, він нереально ніжний. Теж хочу бути для нього другом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326265 для Валентина Михайловна Жемчужникова
1) Почуття сорому. Дуже картаю себе за ті думки. Я доросла людина і так себе безвідповідально поводила.
2)в мене тільки радість і дяка що все вийшло так бо навіть думати страшно що було б як би все склалося по іншому.
2) вагітність с донькою була дуже легкою, не токсикозів, ні яких проблем, є багато фото животика навіть колаж робила.
3)я гладила животик, співала пісні, розповідала казки, казала як я її люблю, і чоловік постійно був біля живота. Я дуже чекала її.
4)ні такого з народження не було. Але і великої любові не виявилось.
5) після народження доньки якщо в порівнянні зараз то дитя було більш насиченим, а якщо порівнювати в період без дітей то те жити було значно краще.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326268 для Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго дня, так я єдина дитина. Моя мама померла через два дні після мого народження. А тато алкозалежний. Відносини в нас були нормальні коли він був тверезий, а це було рідко. Родина моя була це тато я і бабуся яка дуже рано померла. В мене були мачухи дві, але вони дуже погано до мене ставилися.
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Ірина Абрамчук
На мою думку, Ваші почуття до сина- це те, що Ви відчували до свого батька. Він був єдиною близькою Вам людиною, тому Ви готові терпіти від свого сина все, як терпіли від батька, та продовжувати їх любити.
А відношення з донькою- це і відношення до мами(можливо образа), і з бабусею, і з мачухами. Все це треба розібрати. Потрібна терапія.
психолог онлайн
Добрий день. Ви з вашим чоловіком говорите про ваші з ним відносини?
Як на мене, то проблема саме в цьому.
Знайдіть спосіб залишити дітей з нянеб/сусідкою, подругоб на одну годину раз в тиждень. Знайдіть спосіб працювати онлайн з психологом.
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Доброго, Віка!
Без повноцінної психотерапії, порадами та переписками не допомогти від слова зовсім.
Це глибока проблема порушення відносин, пов'язана з якимось складними для Вас моментами у житті.
Можна з цим працювати і онлайн, коли буде можливість. А до цього...подумайте: на кого схожа донька? В кого вона? Не зовнішністю, а своєю суттю, характером, звичками, поведінкою? Кого Вам нагадує з роду? Це може бути і хтось дальній з родичів, і близький. Навіть до прабабусі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326316 для Павел Леонидович Басанский
Мене. Вона нагадує мені мене. Характер повністю мій.
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
Схожість вашої доньки на Вас визиває таке до неї ставлення з вашого боку. Вона-це образ Вашої внутрішньої дитини. Ви не любите та не сприймаєте маленьку дівчинку в Вас, бо не бачили любові в дитинстві. Тому транслюєте донці таке саме відношення, яке відчували до себе від оточуючих жінок, коли були дитиною.
Працювати з психологом можливо коли діті сплять,наприклад. І, взагалі, це не про Вашу доньку, якщо Ви боїтесь, що вона почує, а про Вас.
психолог онлайн
Відношення до доньки, судячи з тієї інформації , що є на сайті, це вивчене відношення до себе, мені здається. Ви бачите в ній себе, якщо я не помиляюсь. Але це тільки моє припущення. Птрібна терапія хоча б якийсь час, щоб розібратися.
психолог онлайн
цитата:
Мене. Вона нагадує мені мене. Характер повністю мій.
В такому випадку повністю згоден з Оксаною Юр'ївною: Ваше ставлення до доньки - це ставлення до себе маленької, до своєї Внутрішньої Дитини, тієї, якою Ви були колись, в дитинстві. І на жаль, воно не є гарним, Ви не приймаєте ТУ себе. І як наслідок - не приймаєте і свою доньку, схожу на Вас.
Впевнений, причини такого ставлення в цьому:
цитата:
В мене були мачухи дві, але вони дуже погано до мене ставилися
Виправити ситуацію цілком можливо, але не самостійно, лише на психотерапії з психологом, який вміє працювати з Внутрішньою Дитиною.