гоу ту ворк !!!
поповнила ряди безробітних
мені потрібна робота , як мінімум тому що в мене немає запасної фінансової подушки чи допомоги
А тут я тому що я дієздатна особа яка може працювати . Але десь щось переклинуло в моїй підкорці що я зкована на цей крок і ні це не лінь а щось глибше.
той випадок коли вакансії є недалеко відносно до місця проживання і я так і є без роботи
Можливість є , а мотивація на реалізацію ніяка .
Чи може така поведінка бути через те що на стресі пішла з попереднього місця роботи і не за власним бажанням
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Григорьевна Инститорова
Може. Запросто.
Треба всього лише перепрожити цю психологічну травму і почуття з нею пов'язані. А також зробити належні і правильні для себе висновки з ситуації.
Зможете самостійно - добре, не буде виходити - ГОУ ТУ САЙКОТЕРАПІ !!!
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Всё може бути.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Звісно, може - чого не зробиш на стресі, коли свідомість і воля пригнічені негативними емоціями(!)
цитата:
Може, спротив? Тоді проти чого?
На що цей спротив і загалом Ваша нетипова реакція розрахована?
Чого очікуєте?
психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
ні це не лінь а щось глибше.
І, скоріше за все, Ви праві. З того, що Ви описали, це більше тягне на вигорання.
Виходи два:
1 - дати собі час на повноцінний відпочинок та відновлення
2 - попрацювати з психологом.
цитата:
Це скоріше лише додало важкості тому, що було вже накопичено.
психолог онлайн
Добрий день, звичайно попередній неприємний досвід може нас сповільнювати до прийняття нових рішень, які значно змінять наше життя. Тому так важливо собі дати простір та час на відновлення. Виділить собі скільки зможете днів на відпочинок, не думаючи про наступну роботу, про те як вам вижити, намагайтеся зосередитись на сьогоденні. Потім виділить собі час на планування майбутнього, розпишіть всі можливі сценарії, так вам буде не так страшно, головне не забудьте написати додаткові виходи. Головне вірте в себе і в вас буде все чудово.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Скажите, а что у Вас произошло на прошлой работе? По какой причине Вы ушли? Вы были довольны ей?
психолог онлайн
цитата:
Может быть все, что угодно.
Чем поможет ответ на этот вопрос, если Вам надо найти выход из сложившейся ситуации, тем более что
цитата:
потрібна робота , як мінімум тому що в мене немає запасної фінансової подушки чи допомоги
?