стрес
Доброго дня.В нашому містечку в якому я мешкаю склалася неординарна ситуація з працевлаштуванням.На підприємствах залізничного транспорту щоб потрапити на посади треба заплатити хабара в сумі 800 -1000 доларів .При зверненні до центру зайнятості в списку вакансій немає тих посад які потребуються та у відділках кадрів надаються відповіді що не має прийому на працю але відразу ж через декілька діб особи потрапляють на роботу та ще й ті що не мають ні досвіду ні вміння але які змогли занести хабара.Так я маю захворювання епилепсію то взагалі складно знайти роботу .Війна призвела до втрати будь якогі можловості заробити на життя та ліки.Також психоемоційний стан дуже погіршився після втрати деяких друзів на війні та розповіді про жахи ,кров та вбивства дітей яких хоронили на городах .І справа в тому що переселенці вказують що вбивають мирних жителів також украінськи воіни на відповідь вбивства наших дітей загарбниками .Тобто немає кінця зло на зло .кров за кров що не веде ні до чого .Я почав читати біблію та духовну літературу щоб відійти зовсім від злоби війни бо я дуже слабкий емоційно і не люблю насилля .Тим паче дуже похитнулася віра в краще майьутнє та ідеали майдану в які я вірив але вийшло що при преступній владі Януковича мені жилося краще бо була робота та гроші на лікування.Від цого в соц мережах в мене з.явилася роздратування та розпач з криком душі щоб хлопці не йшли на погибель на м.ясо щоб не втрачати більше друзів і роздтратування виливається в злобний істеричний крик на людей які з укором мені кажуть що я слабкий та не йду захищати рідну землю.Я почав співати молитви Богу та Хвалу і побачив що в мене геть пропав дух патриотизма та взвгвлі немає бажання бути героєм та медалі отримувати бо Родіна і краіна моя рідна просто довела мене до розпачу і знебожіння.Я втратив віру в краіну владу та гімн яка хоче тільки моєі смерті та страждання.Підкажіть як уникнути злоби в душі бо вже на мене подали скаргу до СБУ і на допитах на мене був здійснений тиск психологічний що мене віддадуть на вбивство воінам які повернулися з війни та я не зможу мешкати в рідному місці.В мене виник стресс нерврвий та прогресувати почала хвороба з збільшенням епилепсйних нападів та з,явилися думки про суіцид.

Відповіді психологів
ДОброго часу доби!
цитата:
бо Родіна і краіна моя рідна просто довела мене до розпачу і знебожіння
Це не Батьківщина зробила, це Ваша відповідальність що читати, що дивитись як жити.
Займіться собою. Перше, що рекомендую - інформаційна гігієна. Не читайте новини. Тим більше неперевірену, незрозумілу іфнформацію. Читайте 5 хвилин варнці та 5 хвилин не пізніше 16.00. На цьому - все. Ви помітите як заспокоїться Ваша нервова система, сон. Візміть відповідальність за своє життя та здоровя.
Доброе утро!
цитата:
В нашому містечку в якому я мешкаю склалася неординарна ситуація з працевлаштуванням.На підприємствах залізничного транспорту щоб потрапити на посади треба заплатити хабара в сумі 800 -1000 доларів .При зверненні до центру зайнятості в списку вакансій немає тих посад які потребуються та у відділках кадрів надаються відповіді що не має прийому на працю але відразу ж через декілька діб особи потрапляють на роботу та ще й ті що не мають ні досвіду ні вміння але які змогли занести хабара.
Если я правильно понимаю, томВаша основная проблема в том, что Вы не можете устроиться на работу. Скажите, какая работа у Вас была до этого и что Вам предлагали в центре занятости ? Рассматривали ли Вы доя себя работу онлайн ? Вы не можете знать, платит ли человек взятки за работу или нет , есть ли у него квалификация для этого или нет, это все слухи и Ваши догадки . Не сравнивайте себя с другими, а подумайте, какими ресурсами Вы обладаете и что можете сделать. Вы много тратите сил на борьбу с системой и это Вам ничего не приносит .
Добрий день. В вашій історії відчувається сильне напруження.
цитата:
Підкажіть як уникнути злоби в душі бо вже на мене подали скаргу до СБУ і на допитах на мене був здійснений тиск психологічний що мене віддадуть на вбивство воінам які повернулися з війни та я не зможу мешкати в рідному місці
За що на вас подали скаргу ще й в СБУ?
З яким лікарем ви співпрацюєте наразі?
Вам нужно сосредоточиться на себе и меньше думать сейчас про идеалы, медали и тп.
Есть ли у вас семья? Есть ли дети? Друзья?
Поддержка, обычные семейные дела, общение сейчас крайне важны.
По поводу работы, то что предлагают в центре занятости?
Можете ли вы сейчас найти любую работу, которая подходит вам по состоянию здоровья?
цитата:
збільшенням епилепсйних нападів та з,явилися думки про суіцид
Вы лечите эпилепсию?
Ваш нестабильный
цитата:
психоемоційний стан
может быть проявлением Вашего заболевания.
цитата:
на мене подали скаргу до СБУ і на допитах на мене був здійснений тиск психологічний що мене віддадуть на вбивство воінам які повернулися з війни та я не зможу мешкати в рідному місці.
С этим Вам надо обращаться к адвокату.
цитата:
як уникнути злоби в душі
Вы сможете это сделать только с помощью психотерапии, на которую опять-таки, будут требоваться деньги.
В ПНД ведут прием бесплатные психологи, попробуйте получить психологическую помощь у них.
Так как общие рекомендации специалистов на форуме точно не решат Ваши проблемы.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 326609 для Виталия Юрьевна Мельник
скаргу подали сторонні особи з соц мереж що я виражав своє бачення того що зараз коіться в краіні та писав що я не хочу бути патріотом та героєм та вбивати людей бо змінюється тільки лиця при владі а все так і залишається --казочку про краще майбутнє та тисячами на м.ясо на погибель ні за що .
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 326608 для Ольга Владимировна Головченко
в центре занятости говорят что нет вакансий и приема на работу и тут же я узнаю что мой друг устроился на работу заплатив 800 долларов
цитата:
я не хочу бути патріотом та героєм та вбивати людей бо змінюється тільки лиця при владі а все так і залишається --казочку про краще майбутнє та тисячами на м.ясо на погибель ні за що
Ви хочете сказати, що ті Герої України, які загибли у цій війні, віддали своє життя "нізащо?"
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 326627 для Виталия Юрьевна Мельник
я хочу сказать что когда у меня нет работы денег для существования чиновьичий беспредел и т д то Родине наплевать на меня было когда у меня проблемы а когда у нее проблемы потомучто какието шизофреники не могут поделить кормушку землю и деньги то я должен любить ее без памяти и бежать в бой .Они погибли наверное знали за что на верное сильно любили родину а она их но у меня нет такой любви к ней чтоб за нее я побежал убивать людей
Доповнення від автора питання ·
в этой системе кто с деньгами кто сильнее тот и прав
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 326619 для Валентина Михайловна Жемчужникова
не платят пособие потомучто официально давно не работаю
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 326638 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Родина это наша страна украина в которой к власти и кормушке рвуться то одни ублюдки то другие обещая народу светлое будущее и рассказывая сказки о любви к родине и что я должен идти погибать за нее а сами просто хотят чтоб удержаться у власти чтоб их пезды золотые жоны и дочеря сидели по банкам и кредитами гнобили народ --что и наблюдаем мы последние 30 лет --одни пидоры меняют других--то януковские то майдаунные у всех одна цель ---добраться на потоки и банковскую мафию посадить своих людишек и обогащаться ---также и в случае с войной --это тупо зароботок для пидоров что у власти
Вы сконцентрированы на политиках, своей обиде и злости, что нет для вас работы и нормальной жизни. А для кого-то Родина это дом, где человек живет и где живет его семья, будут жить дети; это города, которые он любит, природа, которая у нас очень красивая. Потому и защищает этот человек не чиновников, а свой дом и будущее своих детей.
Я думаю, что вопрос не в политиках, не в войне, а скорее в вашей неудовлетворенностью тем, как сложилась ваша жизнь. Потому столько обиды и злости.
Поскольку вы не отвечаете про семью, то предположу, что ее нет либо плохие отношения. А значит нет поддержки, опоры в трудные времена. И видится только плохое
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 326645 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Навеки непригодные к жизни, Нестройные колонны нерожд„нных на свет Слипаются в густом афоризме Со времени Иисуса невиновных нет. О, безликий товарищ, Мне нравится твой стимул ловить, Стимул ломать, стимул топить, Твой стимул карать Боевой стимул! Свободу опоздавшим на праздник! Подарки раздарили со среды на четверг, Ещ„ один вселенский отказник Из "влево" или "вправо" выбирает "вверх"! О, безликий товарищ, Я чувствую твой стимул душить, Стимул марать, стимул крушить, Твой стимул карать Боевой стимул! Невинный апельсин сновидений Затронул окровавленной рукой мясника рассвет Безликий рассвет, ха, безликий товарищ! Безликий рассвет! Безликий товарищ! Безликий рассвет! Я верую твой стимул марать, Стимул ловить, стимул карать, Твой стимул убить! Боевой стимулл