Почуття
Слава Україні! мені 19, йому 20. Стосунки тривають 4 місяці. 4 місяці ідеальних стосунків не сварились, не бились, поважали один одного, цінували рідко бачились,бо відстань. Він чекав мене з Польщі,спілкувались кожен день,говорили по телефону, познайомили дистанційно батьків. Я приїжала до нього так як він курсант і його не випускають, гарно проводили час. Завжди мали про шо поговорити. Він був дуже уважним та дбайливим. (До наших стосунків місяців 4-5 він зустрічався з дівчиною,яка кинула його та почала зустрічатись з іншим через 2 місяці вона розписалась з іншим та зараз вагітна від нього) Торкаючись тем за неї він спокійно говорить,шо вона глупа для нього,шо він нічого не відчуває. Єдине,шо він боїться ше раз попектись, дуже сильно боїться.. Останнім часом в нас почався холод, :відчуття ніби я навязуюсь, він майже цілий день може не писати, тиждень був дужеее незрозумілим ми могли цілий день не спілкуватись. Поговорили вияснили проблему, вирішили ситуацію та закрили тему. Після цього знов активно почали переписуватись, дзвонив декілька разів, сьогодні знову якийсь не зрозумілий холод. Він сказав,шо його дуже турбує одна тема стосовно війни але він не хоче іі обговорювати. Як мені себе поводити? Мені важко від такого холоду. Він сам по собі не дуже емоційна людина, не розкидається словами і йому важко говорити про свої почуття, і мені інколи важко,бо я наоборот люблю коли мені говорять,шо я любима та потрібна. Я переживаю шо я надоїла йому.Шо мене забагато. Поможіть будь ласка,як мені правильно себе поводити. Як можливо збільшити свою цінність? Як зробити,щоб більша ініціатива була від нього? Як на початку..
Питання від: ; Вік: 19
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго вечора, героям слава!
Ви можете сказати хлопцеві, що розумієте, коли йому потрібно побути наодинці зі своїми думками, але якщо він захоче чимось із Вами поділитися, то Ви його постараєтесь вислухати і підтримати. Не потрібно тиснути на хлопця, якщо він не звик ділитись переживаннями, але важливо показати, що Ви поруч і готові підтримати у разі чого.
І про себе піклуватись не забувайте: війна і проблеми у стосунках впливають на більшість людей не кращим чином, тому важливо робити те, що Вас радує і дає ресурс, щоб зберігати психологічну рівновагу.
психолог онлайн
цитата:
Він сказав,шо його дуже турбує одна тема стосовно війни але він не хоче іі обговорювати.
Ваш парень курсант и конечно же его волнует тема войны. Но он бережет Вас и поэтому не хочет перекладывать на Вас свои переживания на эту тему.
Поэтому и Вам надо поберечь его и проработать свои внутриличностные проблемы самостоятельно, с помощью индивидуальной работы с психологом.
А именно:
1. Уменьшить свои страхи -
цитата:
Я переживаю шо я надоїла йому.Шо мене забагато.
2. Перестать быть зависимой от других людей -
цитата:
люблю коли мені говорять,шо я любима та потрібна.
3. Полюбить себя и тем самым
цитата:
збільшити свою цінність
В результате такой работы у Вас появится уверенность и вера в свои силы.
Ваш парень увидит эти изменения и тогда ваши отношения будут складываться так, как Вы хотите -
цитата:
Як на початку
У Вас есть сейчас возможность провести такую работу с психологом?
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Наталия Павловна Венглинская
Героям слава!
Ви питаєте, як вам «правильно себе поводити. Як можливо збільшити свою цінність? Як зробити, щоб більша ініціатива була від нього? Як на початку».
Відносини постійно змінюються, не буває стабільно однаково. Це нормально, коли люди то зближаються, то віддаляються. Пульсація – це знак того, що відносини живі.
Вам важко витримувати збільшення дистанції, тому варто розказати хлопцю про свої переживання словами, як ви написали сюди: «Коли ти не пишеш мені цілий день, мені важко від такого холоду. Я знаю, ти не дуже емоційна людина, не розкидаєшся словами, тобі важко говорити про свої почуття, і мені інколи важко. Але мені дуже не вистачає твоїх слів та уваги. Чи можеш ти мені писати протягом дня … (2-3 повідомлення – скільки вам потрібно)? Коли ти не пишеш, мені здається, що я надоїла тобі, що мене забагато. Я дуже хочу хоч раз на день знати, що ти мене любиш і я тобі потрібна».
Дуже важливо обговорювати з партнером свої потреби відверто, просити те, чого вам не вистачає. Без критики, без тиску.
Хочу звернути вашу увагу, що ваші стосунки тривають 4 місяці, а у хлопця колишні відносини розірвалися в такий самий термін. Тому можливо це синдром річниці. Хлопець може навіть не усвідомлювати, чому саме зараз він відчуває бажання відсторонитися від вас: він боїться повторення. Схоже, минуле розставання спричинило йому багато болю. І ця біль ще не пережита.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
цитата:
Єдине,шо він боїться ше раз попектись, дуже сильно боїться..
Це реальність. Тому важливо на неї зважати. А Ви, до речі, зважаєте? Цікаво, яким чином? Чи не таким, часом, -
цитата:
я наоборот люблю коли мені говорять, шо я любима та потрібна. Я переживаю. шо я надоїла йому. Шо мене забагато.
цитата:
Поговорили вияснили проблему, вирішили ситуацію та закрили тему.
Можливо, тему закрили. А от щодо стосунків, як закриття теми посприяло розвитку відносин?
цитата:
як мені правильно себе поводити.
Правильно, як в підручнику? Так немає такого підручника.
Правильно - це коли Ваші вчинки відповідають Вашій природі, Вашім бажанням.
цитата:
Як можливо збільшити свою цінність?
Вчитись поважати себе. Бути впевненою. Не вимагати і не очікувати від хлопця те, що він не может дати, принаймні зараз.
цитата:
Як зробити,щоб більша ініціатива була від нього? Як на початку..
Початок залишився в минулому, тому не варто мріяти про те, що було і спливло, буде по-іншому - не гірше і не краще. ПО-ІНШОМУ(!) А як саме - залежить від Вас. До речі, Ви не можете бути зацікавленим в ньому більше, ніж він у Вас. Це про здорові стосунки. Все інше про залежність.
психолог онлайн
Героям слава!
Прекрасно розумію, як це неприємно відчувати холод після тепла. А чи пробували Ви зрозуміти свого хлопця та його внутрішній стан, особливо враховуючи те, що він курсант?
цитата:
Як мені себе поводити?
А як Ви особисто думаєте, як треба діяти в такій ситуації? Які варіанти маєте стосовно подальшого розвитку ваших стосунків? Що відчуваєте, уявляючи кожен із них?
Якщо є бажання, можемо попрацювати онлайн.
психолог онлайн
Дайте ему понять, что будите рядом, в таком количестве сколько ему нужно, в его случае этого будет достаточно что бы повысить вашу цену в его глазах
Доповнення від автора
Доброго ранку,шановні експерти.
Я дуже довго думала і аналізувала ваші поради і ваші слова.
Наші стосунки розгорнулись до більшого рівня.
Зараз ми живемо разом.
Разом шукали квартиру, разом підбирали варіанти,які нам більше подобаються.
Я вирішила сама залишити роботу, улюблене місто, друзів і переїхала до нього.
В нас є і розуміння і повага і любов.
Нам весело та комфортно разом проводити час.
Він не є дуже багатим на слова але те що любить мене я можу чути досить часто.
Все було добре але сьогодні вночі черещ відключення світла і мій розряджений телефон, я взяла його.
Зайшла на свою сторінку і переписувалась з подругою вона попросила зберегти інформацію і я чомусь вирішила зберегти в телеграм нотатках але коли зайшла туди виявила повідомлення,яке мало бути відправлено мені в момент того,як в мене було оце нерозуміння,шо відбувається і чому він холодний. Цитую повідомлення: -Я не совсем понимаю, что произошло, но я ничего не хочу, абсолютно, это можно сравнить с апатией. Я все так же не хочу делать тебе больно, но я пуст и понимаю, что так тебе будет ещё хуже. Я ничего не вижу, что касается будущего, я просто ничего не хочу. Это напало резко, особенно после твоего сообщения об игноре, я понимаю, что тебе нужно внимание, но я не могу тебе его дать. Я говорил о том, что я не люблю играть в игры, вот и сейчас я не хочу ни во что играть. Что-то со мной случилось, прости.
Я уверен, что ещё пожалею об этом, но не хочу я тебя сейчас мучать собой.
І друге повідомлення:
-Я много думал обо всем, после нашей беседы у реки, я предлагаю все прекратить.
Я під враженнями, я не знаю,шо мені думати і шо мені робити далі. Повідомлення написане місяць тому, але мені від цього не краще.
Я розгублена, не знаю як я маю себе поводити.
Говорити з ним? А шо сказати? Які слова підібрати? Шо я хочу почути? Шо він може мені сказати? Шо це може змінити?
Вдавати вигляд,що я нічого не знаю?
Воно дуже мучить…Гризе зі середини.
Я до ранку не могла заснути постійно відсувалась від нього.. ніби як відвернуло.. я б дуже не хотіла втрачати цю людину. Я дуже сильно ціную його та поважаю.
Підскажіть, як краще поступити в цій ситуації і якщо вже я наважусь поговорити, які слова підібрати? Які питання поставити? Я не хочу жити з людиною,яка є пустою до мене..
психолог онлайн
цитата:
поговорити
Поговорите лучше с психологом.
Прочитанные сообщения активизировали Ваши страхи и неуверенность в себе.
Хотя на самом деле ничего не произошло.
Месяц назад, возможно, парень и хотел прекратить отношения, но сейчас же он с Вами.
А Ваши страхи заставляют Вас делать необоснованные выводы и совершать необдуманные действия.
Когда Вы проработаете это все со специалистом, то Вам не придется портить отношения со своим парнем.
психолог онлайн
цитата:
Вдавати вигляд,що я нічого не знаю?
Воно дуже мучить…Гризе зі середини.
Підскажіть, як краще поступити в цій ситуації і якщо вже я наважусь поговорити, які слова підібрати? Які питання поставити?
Ці всі питання до Вас, не до психологів, бо
цитата:
Я не хочу жити з людиною,яка є пустою до мене..
От і дайте собі відповіді, виходячи з цього бажання.
А щодо співпраці з психологом, яка, до речі, буде і нагальною, і корисною, то вона допоможе Вам розвинути більшу вагу до себе, до своїх почуттів, до уміння виражати свої емоції і бажання, долаючи шкідливі та недоречні страхи і сумніви.