Дитина неспокіно веде себе під час занять.
Знайдіть психолога в Україні: психолог Київ, психолог Дніпро, психолог Одеса, психолог Харків, психолог Львів та інші регіони України або онлайн.
Наталия Павловна Венглинская (Київ) 13-10-2022 10:21:18 |
1
Taras, доброго часу доби! цитата:
Підкажіть будь-ласка чому таке може відбуватися? Замало інформації. Скільки років дитині? А як сама дитина пояснює - ЩО вона робить? - важливо щоб дитина розповіла про свої рухи - чи помічає вона їх, наскільки вони осмислені чи можливо компульсивні. Як давно дитина займається з викладачем де все нормально і що це за заняття? Аколи почала займатися з викладачем де є проблема? |
Светлана Владимировна Киселевская (Дніпро) 13-10-2022 11:02:56 |
1
цитата:
тягнути одежу та робить неконтрольовані рухи У него есть социальные страхи и такие действия, в какой-то степени, помогают уменьшить их. цитата:
Чи може це впливати на можливість думати та/або засвоювати знання та чи може це мати вплив на почерк дитини. Поэтому Вам надо решать эту проблему сейчас. Для этого вначале желательно обратиться к врачу (неврологу и/или психиатру), чтобы исключить наличие расстройства (например, тревожного или ОКР), при котором будет требоваться медикаментозное лечение. А также искать для ребенка детского психолога для работы со страхами (можно онлайн). Также вам, как родителям, надо будет проконсультироваться у психолога, потому что придется менять свое поведение. Особенно это необходимо будет сделать тому из вас, кто передал свою тревожность ребенку. Потому что только у тревожных и контролирующих родителей бывают тревожные дети. |
13-10-2022 11:57:04Доповнення від автора |
↩ Реакція на відповідь № 327138 для Наталия Павловна Венглинская Дитині 10 років, там де немає жодних подібних проблем дитина займається більше трьох років, комп'ютерна тематика, причому при зміні тем змінюються і викладачі. З огляду на вимушені постійні заняття онлайн в цьому випадку за занятями я можу спостерігати в любий момент. Там де є проблема, це вивчення мов, з тим викладачем дитина займається більше двох років. Не можу сказати коли це почалось, тому що спостерігати за тими заняттями можливості в мене практично немає. Звернув увагу на поведінку дитини під час незалежного тестування зі знання мови, які я для загального розвитку влаштував дитині. Під час тестування дитина почала себе вести подібним чином, але протягом тестування проблема почала зникати, та ближче до кінця зникла повністю. Після цього я декілька разів знайшов можливість поспостерігати, візуально, за заняттями, як за шкільними так і за додатковими. Фактично побачене описав у зверненні. Зі слів дитини, вона сама не помічає свої рухи, а під час заняття увесь час боїться, що її от от насварять за якусь помилку та поставлять погану оцінку. |
Виберіть психолога для консультування з приводу перенапруги, виснаження, нервозності
13-10-2022 11:57:22Доповнення від автора |
↩ Реакція на відповідь № 327140 для Светлана Владимировна Киселевская Дякую за відповідь. |
Наталия Павловна Венглинская (Київ) 13-10-2022 12:58:05 |
2
Ирина Николаевна Островерх цитата:
Там де є проблема, це вивчення мов, з тим викладачем дитина займається більше двох років. Не можу сказати коли це почалось, тому що спостерігати за тими заняттями можливості в мене практично немає. 1 - взаємовідносини дитини та вчителя - в першу чергу як вчитель реагує на невдачі, або на незроблене достатньо добре (з оцінки вчителя) завдання. Якщо дитину на початку навчання з цьогопредмета принижували, дорікали або насміхалися з помилок, і якщо у дитини дуже чутливе ставлення до підтримки та візнання - це може бути однією з причин такої поведінки. Треа розбиратися більш детально і саме безпосередньо з дитиною. 2 - подобається дитиня цей предмет чи - нє. Точніше чи подобався.. Бо предмет може бути цікавим для дитини, але коли вона на начальному етапі отримує болісний досвід у вивчальному процессі - то природньо, що цей предмет стає не цікавим або навіть не сприймається чи сабтується. Знов треа досліджувати безпосередньо в діалозі з дитиною. 3 - Вас немає поруч - тобто відсутній захист. Якщо у Вас добрі стосунки з дитиною, і вона поряд з Вами відчуває себе захищеною та в безпеці - Ваша відсутність - це відчуття безпорадності та врзаливості. Що в свою чергу рузко підви щує переживання тривоги, страху, що в свою чергу може викликати копнгові реакції - в Вашому випадку саме такі рухи. І не буду оригінальною - це треа досліджувати безпосередньо з самою дитиною. Я б дууже радила попрацювати дитині з дитячим психологом. цитата:
під час заняття увесь час боїться, що її от от насварять за якусь помилку та поставлять погану оцінку. Знов, треа розбиратися чого саме бохться дитина, яка причина страху і з відки він взявся? А далі з цим попрацювати знову ж таки - з дитячим психологом. Ответ отредактирован автором 13-10-2022 13:02:38 |
13-10-2022 13:03:15Доповнення від автора |
↩ Реакція на відповідь № 327147 для Наталия Павловна Венглинская Дякую за відповідь. |
Павел Леонидович Басанский (Київ) 13-10-2022 14:23:27 |
2
Ирина Николаевна Островерх Доброго, Taras! Про доцільність звернення до дитячого психолога мої колеги Вам вже написали. Для майже будь-якої дитини вкрай важливим є не тільки предмет, який вона вивчає й до якого в неї або є, або не має схильності й навичок і з яким їй або буде легко, або навпаки - важко. Але й ще особистість педагога, який викладає цей предмет. І саме на особливості особистості та на прийоми викладання може так реагувати Ваша дитина. Характер реакцій невротичний і пов'язаний зі страхом засудження, критичний зауважень або навіть морального приниження, на які здатен цей вчитель (або той, хто був до нього і сформував відповідну психотравму у дитини - далі страхи можуть переноситися й на інших вчителів з предмету - "А що, якщо й цей вчитель почне мене сварити та ображати?!"). Окрім цього вкрай важлива і позиція батьків - Ваша і дружини, щодо навчання. Яка вона? Наскільки важливо для вас обох те, чи буде успішно навчатися Ваша дитина чи ні? В цьому реченні головне слово "наскільки". Тобто ступінь важливості. Тому що зазвичай це важливо для всіх, але в різній мірі. І тут варіанти: 1) вкрай, дуже-дуже важливо (від цього залежить доля моєї дитини); 2) дуже важливо; 3) помірно важливо; 4) не дуже важливо (є важливіші речі); 5) майже неважливо (в житті є набагато важливіші речі і їх більшість). Тобто питання в тому, чи є в родині "культ навчання" та "культ успішності"? |
13-10-2022 14:30:09Доповнення від автора |
↩ Реакція на відповідь № 327150 для Павел Леонидович Басанский Дякую за відповідь. |
Наталия Павловна Венглинская (Київ) 13-10-2022 14:59:53 |
|
![]() |
|
Наші психологи
Схожі онлайн консультації
Рекомендуємо!

5 способов справится со стрессом от психолога Анны Джуры ! Стресс окружает нас повсюду, даже если мы не являемся участником стрессовой ситуации, она все равно на нас влияет. В наше время крайне важно уметь совладать со своим состоянием и справлять

Это конкретные навыки, которые описала в своей книге Марша Линехан, позволяющие переносить кризисные ситуации и выживать в них, если кризис невозможно изменить на данном этапе.

Все, так или иначе, переживали стрессовые события в своей жизни, причинами которого могли быть самые различные факторы: конфликтная ситуация, потеря близкого человека, непривычные обстоятельства и даже просмотр фильма ужасов.

Синдром эмоционального выгорания, это как скажем иметь некий кредит жизненной энергии, и взять и истратить его полностью. Какие возможные симптомы эмоционального выгорания?