У Психолога
Авторизация
Запомнить на месяц
Регистрация Забыли пароль?


Дитина неспокіно веде себе під час занять.

У Психолога » Вопрос психологу онлайн (бесплатно) » Стресс » Дитина неспокіно веде себе під час занять.
Доброго дня. Є така проблема. Дитина під час додаткових занять у приватного викладача починає неспокійно себе вести, починає тягнути одежу та робить неконтрольовані рухи, ситуація значно погіршується впродовж цього заняття. Ситуація менш виражена, але також є і в школі під час занять з того ж предмету, що й на додаткових, а також буває, але ще менж виражена і на інших предметах у школі. При цьому у дитини є ще одні заняття, які не пов'язані ні зі школою ні з додатковим викладанням, там у дитини немає жодних ознак такої поведінки, там дитина веде себе абсолютно нормально та робить значні успіхи навіть без втручання дорослих. Підкажіть будь-ласка чому таке може відбуватися? Чи може це впливати на можливість думати та/або засвоювати знання та чи може це мати вплив на почерк дитини. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 39

Найдите психолога в Украине: психолог Киев, психолог Харков, психолог Одесса, психолог Днепр и другие регионы Украины или онлайн.


психолог онлайн
1
Павел Леонидович Басанский
Taras, доброго часу доби!
цитата:

Підкажіть будь-ласка чому таке може відбуватися?

частіше за все у дітей таке відбувається (додаткові рухи уками, смикання одягу, болтання ногами) через високу напругу, нервування, що мене не люблять, не приймуть. Завдяки таким рухам дитина себе заспокоює. Це якщо загально, без пртивязки до Вашого випадку.
Замало інформації.
Скільки років дитині?
А як сама дитина пояснює - ЩО вона робить? - важливо щоб дитина розповіла про свої рухи - чи помічає вона їх, наскільки вони осмислені чи можливо компульсивні.
Як давно дитина займається з викладачем де все нормально і що це за заняття? Аколи почала займатися з викладачем де є проблема?






👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
1
Павел Леонидович Басанский
цитата:

тягнути одежу та робить неконтрольовані рухи

Такое поведение относится к навязчивым действиям и связано с тревожностью ребенка.
У него есть социальные страхи и такие действия, в какой-то степени, помогают уменьшить их.
цитата:

Чи може це впливати на можливість думати та/або засвоювати знання та чи може це мати вплив на почерк дитини.

Тревожность и страхи будут влиять на все сферы жизни ребенка, а не только на учебу и почерк.

Поэтому Вам надо решать эту проблему сейчас.
Для этого вначале желательно обратиться к врачу (неврологу и/или психиатру), чтобы исключить наличие расстройства (например, тревожного или ОКР), при котором будет требоваться медикаментозное лечение.
А также искать для ребенка детского психолога для работы со страхами (можно онлайн).
Также вам, как родителям, надо будет проконсультироваться у психолога, потому что придется менять свое поведение.
Особенно это необходимо будет сделать тому из вас, кто передал свою тревожность ребенку.
Потому что только у тревожных и контролирующих родителей бывают тревожные дети.

👍 рекоммендовать:

13-10-2022 11:57:04Дополнение от автора

↩ Реакція на відповідь № 327138 для Наталия Павловна Венглинская

Дитині 10 років, там де немає жодних подібних проблем дитина займається більше трьох років, комп'ютерна тематика, причому при зміні тем змінюються і викладачі. З огляду на вимушені постійні заняття онлайн в цьому випадку за занятями я можу спостерігати в любий момент. Там де є проблема, це вивчення мов, з тим викладачем дитина займається більше двох років. Не можу сказати коли це почалось, тому що спостерігати за тими заняттями можливості в мене практично немає. Звернув увагу на поведінку дитини під час незалежного тестування зі знання мови, які я для загального розвитку влаштував дитині. Під час тестування дитина почала себе вести подібним чином, але протягом тестування проблема почала зникати, та ближче до кінця зникла повністю. Після цього я декілька разів знайшов можливість поспостерігати, візуально, за заняттями, як за шкільними так і за додатковими. Фактично побачене описав у зверненні. Зі слів дитини, вона сама не помічає свої рухи, а під час заняття увесь час боїться, що її от от насварять за якусь помилку та поставлять погану оцінку.

13-10-2022 11:57:22Дополнение от автора

↩ Реакція на відповідь № 327140 для Светлана Владимировна Киселевская

Дякую за відповідь.


психолог онлайн
2
Павел Леонидович Басанский
Ирина Николаевна Островерх
цитата:

Там де є проблема, це вивчення мов, з тим викладачем дитина займається більше двох років. Не можу сказати коли це почалось, тому що спостерігати за тими заняттями можливості в мене практично немає.

І тут можеть бути декілька питань, з якими слід розібратися:
1 - взаємовідносини дитини та вчителя - в першу чергу як вчитель реагує на невдачі, або на незроблене достатньо добре (з оцінки вчителя) завдання. Якщо дитину на початку навчання з цьогопредмета принижували, дорікали або насміхалися з помилок, і якщо у дитини дуже чутливе ставлення до підтримки та візнання - це може бути однією з причин такої поведінки. Треа розбиратися більш детально і саме безпосередньо з дитиною.
2 - подобається дитиня цей предмет чи - нє. Точніше чи подобався.. Бо предмет може бути цікавим для дитини, але коли вона на начальному етапі отримує болісний досвід у вивчальному процессі - то природньо, що цей предмет стає не цікавим або навіть не сприймається чи сабтується. Знов треа досліджувати безпосередньо в діалозі з дитиною.
3 - Вас немає поруч - тобто відсутній захист. Якщо у Вас добрі стосунки з дитиною, і вона поряд з Вами відчуває себе захищеною та в безпеці - Ваша відсутність - це відчуття безпорадності та врзаливості. Що в свою чергу рузко підви щує переживання тривоги, страху, що в свою чергу може викликати копнгові реакції - в Вашому випадку саме такі рухи. І не буду оригінальною - це треа досліджувати безпосередньо з самою дитиною.

Я б дууже радила попрацювати дитині з дитячим психологом.
цитата:

під час заняття увесь час боїться, що її от от насварять за якусь помилку та поставлять погану оцінку.

А це питання вже до Вас - як Ви реагуєте на погані оцінки дитини або коли дитина отримує зауваження? Що Ви кажете? Як, яким тоном?
Знов, треа розбиратися чого саме бохться дитина, яка причина страху і з відки він взявся? А далі з цим попрацювати знову ж таки - з дитячим психологом.

Ответ отредактирован автором 13-10-2022 13:02:38


👍 рекоммендовать:

13-10-2022 13:03:15Дополнение от автора

↩ Реакція на відповідь № 327147 для Наталия Павловна Венглинская

Дякую за відповідь.


психолог онлайн
2
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Николаевна Островерх
Доброго, Taras!
Про доцільність звернення до дитячого психолога мої колеги Вам вже написали.
Для майже будь-якої дитини вкрай важливим є не тільки предмет, який вона вивчає й до якого в неї або є, або не має схильності й навичок і з яким їй або буде легко, або навпаки - важко. Але й ще особистість педагога, який викладає цей предмет. І саме на особливості особистості та на прийоми викладання може так реагувати Ваша дитина. Характер реакцій невротичний і пов'язаний зі страхом засудження, критичний зауважень або навіть морального приниження, на які здатен цей вчитель (або той, хто був до нього і сформував відповідну психотравму у дитини - далі страхи можуть переноситися й на інших вчителів з предмету - "А що, якщо й цей вчитель почне мене сварити та ображати?!").
Окрім цього вкрай важлива і позиція батьків - Ваша і дружини, щодо навчання. Яка вона? Наскільки важливо для вас обох те, чи буде успішно навчатися Ваша дитина чи ні? В цьому реченні головне слово "наскільки". Тобто ступінь важливості. Тому що зазвичай це важливо для всіх, але в різній мірі.
І тут варіанти:
1) вкрай, дуже-дуже важливо (від цього залежить доля моєї дитини);
2) дуже важливо;
3) помірно важливо;
4) не дуже важливо (є важливіші речі);
5) майже неважливо (в житті є набагато важливіші речі і їх більшість).

Тобто питання в тому, чи є в родині "культ навчання" та "культ успішності"?

👍 рекоммендовать:

13-10-2022 14:30:09Дополнение от автора

↩ Реакція на відповідь № 327150 для Павел Леонидович Басанский

Дякую за відповідь.


психолог онлайн
цитата:

Дякую за відповідь.

Будь лака!
Рада бути в нагоді!

👍 рекоммендовать:

Чтобы спросить или ответить, авторизируйтесь или пройдите регистрацию!
Автор вопроса не разрешил его обсуждение. Запрет касается советов от неспециалистов. Открытые для комментирования вопросы - тут.

Наши психологи

Похожие онлайн консультации

Психологический анализ произведений
Оповідь Служниці
книгаОповідь Служниці темы: відносини отношения родители и дети
Чорне дзеркало / Black Mirror (2011-2013)
фільмЧорне дзеркало / Black Mirror (2011-2013) темы: суспільство порушення ідентичності життєві цінності
Поміж сірих сутінків
книгаПоміж сірих сутінків темы: вибір смысл жизни травма

Рекоммендуем

5 способов справиться со стрессом 5 способов справиться со стрессом

5 способов справится со стрессом от психолога Анны Джуры ! Стресс окружает нас повсюду, даже если мы не являемся участником стрессовой ситуации, она все равно на нас влияет. В наше время крайне важно уметь совладать со своим состоянием и справлять

Стратегии кризисного выживания или навыки перенесения дистресса🌿 Стратегии кризисного выживания или навыки перенесения дистресса🌿

Это конкретные навыки, которые описала в своей книге Марша Линехан, позволяющие переносить кризисные ситуации и выживать в них, если кризис невозможно изменить на данном этапе.

Перманентный стресс или паническое расстройство: как разобраться? Перманентный стресс или паническое расстройство: как разобраться?

Все, так или иначе, переживали стрессовые события в своей жизни, причинами которого могли быть самые различные факторы: конфликтная ситуация, потеря близкого человека, непривычные обстоятельства и даже просмотр фильма ужасов.

Что такое СЭВ?  И как не допустить эмоциональное выгорание? Что такое СЭВ? И как не допустить эмоциональное выгорание?

Синдром эмоционального выгорания, это как скажем иметь некий кредит жизненной энергии, и взять и истратить его полностью. Какие возможные симптомы эмоционального выгорания?

qr