Конфлікти з колегами і сльози
Доброго Дня! Я розумію, що з часом я вирішу це питання, як і війна, адаптація в новій країні і т.д, але все таки хочу порадитися.Я знайшла дуже гарну роботу в ресторані. Чудовий колектив, прекрасні керівники і так далі. Частина персоналу звільнилась, а частина отримала підвищення. І мені випала нагода запропонувати роботу українцям на посаду помічника повара. Круто я вбиваю декілька зайців одразу: допомога українцям, моє значення підвищується в очах керівництва, я допомагаю також собі (а інакше б я працювала сама), бонуси і таке інше. І я на радощах написала всім підряд і хто перший відгукнувся, того і запросила, не вивчивши інформацію (хоча б якусь про них). І тут почалися конфлікти. Людина 54 роки пропрацювала повну зміну 10 годин і в ней стояло 5 годин, потім 10 годин. Я відчувала, що вона стомлена, та і сама вона казала що я можу простудитися від втоми. Я побачила що можно зробити ракіровку і запропонувала керівництву. Зі мною погодились. Коли та жінка взнала влаштувала мені скандал: що ти за мене вирішуєш, где етика і таке інше. На наступний день вона прийшла. І не змогла працювати. Ії відправили додому, давши вихідний. Вона в Україні працювала медичною сестрою. Вона також розповіла про війну. Вона висловилась мені і я була рада (коли я працювала менеджером з продажу обожнювала працю з людьми). У ней близькі люди в армії. Вона постійно і напрузі. Потім вона вставляла свої п'ять копійок коли я щось перекладала ії (а вона мови англійської не знає). Намагалась мені моралі читати, приходила на роботу і викидувала претензії мені, а чому той те не зробив, чи той те, чи я щось не зробила і так далі. Одного разу вона прийшла і викинула що я лінива що я посуд не хочу мити - почала на мене кричати при всіх( я пропонувала ії в понеділок давайте буду мити - вона руки не захотіла мінять - я ії нагадала). А мені в той час дало керівництво інше завдання. Іх поставили велику кількість годин (але вона сама просила, хоча не витримувала). Я сказала ідіть і скаржтеся керівництву і ще переклала все керівництву. Ій знову поставили велику кількість годин. Вона не витримала і пішла. Важкі неділі праці були - мене це дуже виснажувало. І мені стало легше коли вона пішла. Я розумію напруга війна, але ж не кожну зміну все викидувати на мене. Швидко інший працівник привів ще двох українців. Життя налагоджується. Я почала більше встигають: танці, курси англійської (групові та ще я додатково займаюсь з викладачем); мітинги на підтримку України і таке інше.
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
Поки новеньким дали малу кількість годин ми з ним відпахали я 53 години за тиждень він 58 годин на тиждень (плюс в нього онлайн робота в Україні). Ми з ним посварились (мені керівництво сказало так і так робити) - більшість стосувалась мене мої помилки, але частково і його тому він також робив по інакшому. Я сказала йому про це і в кінці перевірила (тому що посуд він мив, я все інше - підмести, помити пол, винисти пакети, замінити рулони з туалетним папером, залишити більш менш чистоту, помив столи, ліфт, розкладати посуду, повиключати все). Я йому сказала за машинку, щось перепитала декілька разів (може я пристібалась до нього, але не настільки щоб мене крити матом). Я практично нічого не виказую за помилки, не вказую що робити (тільки новичкам в перші дні). Мене за якусь фігню покрили матом. Я вибачилась перед ним в телефоні тому що він псіхонув і пішов додому. Я розплакалась, мене заспокоїв інший колега (він повар і англієць, а повара ідуть раніше) сказавши так буває я інколи сперечаюсь з іншими колегами. С ким я посварилася вислухав що це моя відповідальність і я не можу все бросить, просто виключивши все і помивши пол. Він пішов на зустріч. Я даже трохи закохалася в нього (але він має дівчину, а в мене на це табу). У іншого колеги трапилося з дитиною і він не хотів розмовляти привіт і пока. Добре. Ок в цей день. Но він і раніше мене ігнорував. Але він відповів що тіпо він був мудаком. Але все одно розплакалась. Від нього дуже емоції йшли (але це його особисте) - я відчула. Але без знання мови і досвіду накрутила себе. В суботу був важкий день. Перед цим я жартувала з керівниками від нічого робить. Сьогодні посварилася з колегою який мене матом покрив раніше. Він сказав що в нього алергія на санітайзер. Я біля нього мила стінку, яка була залапана брудом від посуду. Але це був наїзд громкий. Тіпо чого ти біля мене миєш, хвате пшикати. Роби коли я відійду. З претензією. Міг би просто сказати і ми би домовились. У нього проблеми в той день були в особистому житті (хотя в нього вони постійно - він гіперопікає дівчину, а та постійно до нього звертається і вони часто сваряться) і він був не в настрої і таким чином зірвався на мене. Я розплакалась. Сказала сушефу що я хочу закінчити одна, а то я його в'бью. А в той день зламалися два холодильника, ліфт, було багато клієнтів, один із колег хворий з алергією на обличчі (на таблетки які йому дали) - всі втомилися і я також це відчувала. На обличчях був написаний мрак. І атмосфера не дуже. Його відправили додому. Я плакала, що я емоційна так не потрібно робити, краще я звільнюсь, поки мене керівники не звільнили, що плакати це не нормально і так далі. Вона сказала, що знає що я емоційна Вона сказала що я командний гравець (дівчина з Канади). Обійняла мене. І сказала, що мені не потрібно ідти. Я сказала, що боялася що звільнять мене, тому що я роблю помилки, тому часто вибачалась. Але більшість колег підтримує. З ким я посварилася: в нього деякі родичі померли від раку (зокрема його мама), любе конфлікти (коли не втомлений і не сонний), його батьки били після семи років (а до вони вважали що людина не усвідомлює що робить), різними предметами (зокрема і сковорідками за брехню), він не любе прибирати (для нього мити пол це складно наприклад). Він готовий мити посуд всю зміну щоб не прибирати. Конфлікти і чвари віднімають сили і енергію. Англійці якось не лізуть і не розповідають про особисте. Як уникати конфліктів, як тримати себе в руках і не плакати по таким приводам, або взагалі не плакати на роботі? (Дуже хочу поваром буди).

психолог онлайн
Ірина Абрамчук
цитата:
Як уникати конфліктів
Для этого Вам надо:
1. Научиться распознавать манипуляции.
2. Определить на "крючки" каких чувств Вас ловят манипуляторы (страхи, обиды и/или чувство вины).
3. Перестать находиться в роли Спасателя, чтобы не попадать в позицию Жертвы.
А для этого - выйти из треугольника Карпмана.
3. Развить свою уверенность.
4. Научиться вести себя ассертивно (уверенно).
цитата:
як тримати себе в руках і не плакати
Для этого надо понимать, что конкретно вызывает у Вас такую эмоциональную реакцию.
И устранить психологическую причину Ваших слез.
Такая индивидуальная работа с психологом, по времени, займет 2-3 месяца.
Рекомендую не затягивать, а начинать прямо сейчас, пока Ваше эмоциональное состояние не стало еще хуже.
психолог онлайн
цитата:
Як уникати конфліктів
Що тут можна порадити - робіть як англійці.
цитата:
Англійці якось не лізуть і не розповідають про особисте.
Хоча б деякий час. Особисто для Вас це буде вельми корисно.
цитата:
як тримати себе в руках і не плакати по таким приводам, або взагалі не плакати на роботі?
Із цим впоратись буде не так просто. Доведеться усвідомлювати свій спосіб побудови стосунків - які потреби намагаєтесь реалізовувати? яким чином? що потрібно, аби виражати емоції екологічно? наскільки розтягнуті Ваші особистісні межі? і т.ін.