Відчуття тривоги
Вітаю, в мене є проблема. Справа в тому що буває таке відчуття тривоги мене паралізує і я нічого крім неї не відчуваю. Зазвичай, це мене трапляється під вечір. Іноді більше, іноді менше. Я не можу нічого робити через це, я не можу працювати. Я хочу цього позбутися, але не знаю як це зробити
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий день. Як ви живете? Які думки супроводжують вашу тривогу?
Коли почався цей стан?
Зверталися до лікаря?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Как давно у Вас это состояние? Как Вы спите? Если Вы чувствуете, что Вам сложно справляться, то можно обратиться за медикаментозной поддержкой, чтобы Вы могли высыпаться и параллельно обратиться за терапией к специалисту, чтобы Вы могли разобраться с причинами
психолог онлайн
цитата:
Я хочу цього позбутися
Для этого нужна индивидуальная работа с Вами по устранению тревожности и развитию уверенности.
По срокам это займет 2-2,5 месяца (8-10 встреч), при условии что у Вас нет психического расстройства (например, тревожного), которое придется лечить с помощью медикаментов.
консультация психолога
Доброго дня! А як саме проявляється тривога? Які у вас страхи? Про що ви думаєте? Що відчуваєте?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я хочу цього позбутися, але не знаю як це зробити
Мушу бути з Вами прямим і відвертим - для Вашого ж блага. Самотужки з тривогою вкрай важко впоратись. Тому необхідно звернутись особисто до психолога чи психотерапевта і отримати кваліфіковану допогу, а перед тим підтримку. Спочатку можна спробувати і онлайн-формат. Він уже визначить, наскільки складна проблема і як до неї підступитись.
Хочу спитати, Ви самі з чим пов'язуєте появу тривоги в своєму житті? Можливо, зі стосунками?
Зі свого боку хочу Вам запропонувати відео цю тему
ТРЕВОГА КАК ПРЕРВАННОЕ ВОЗБУЖДЕНИЕ
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653