Як влаштуватися викладачем до вузу?
Доброго дня усім. Мене звати Микита, мені 28 років. У мене наступна проблема - я не можу влаштуватися викладачем до ВУЗу. Заради досягнення цієї мети я дуже багато зробив: закінчив школу краще за всіх у класі, закінчив університет з червоним дипломом, вступив до аспірантури, вчився у ній 4 роки, за 4 роки написав дисертацію, вийшов на захист і захистився наприкінці минулого року. Отримав диплом доктора філософії (або старими стандартами кандидата економічних наук) зі спеціальності ''Облік і оподаткування''. Заради цієї мети я ще в 16 років відмовився від спілкування з однолітками, щоб присвятити себе навчанню, відмовився повністю від особистого життя заради червоного диплому і дисертації. Тепер не можу знайти роботу у виші. В який виш не піду - ніде немає вакантних місць для викладачів, кажуть, перед початком навчального року відбулися суттєві скорочення штату і будуть продовжуватися і надалі. Спробував взяти ланку нижче - коледжі та технікуми, теж вакансій немає. Телефонував в усі управління освіти - там кажуть те саме. Образливо коли на багатьох кафедрах в університетах викладають всякі асистенти або аспіранти без вченого ступеня, а мене з вченим ступенем нікуди не беруть. Мені навіть не надавали можливості викладати, коли я був аспірантом, всього 2 рази по 2 пари дали провести, коли якась викладачка не змогла прийти. Більше такої можливості не надавали, після захисту дисертації мій університет взагалі розформували і приєднали до іншого вишу в рамках оптимізації і мені місця в новому університеті не знайшлося.
Після захисту дисертації я усвідомив, що в мене немає ані дівчини, ані друзів, ані навіть товаришів і немає взагалі з ким поговорити. На це все я забив заради вченого ступеня. Тепер тобі майже під 30 і ти розумієш, що нікому не потрібен. Коли я бачу на вулиці компанію підлітків, які просто гуляють, я їм заздрю білою заздрістю, тому що в мене таких прогулянок більше ніколи не буде. Я хлопець добрий, чуйний, відповідальний, з гарними манерами, не палю, не вживаю алкоголь, не матюкаюсь, уникаю людей, які вживають мати у своїй мові, всіх виправляю, якщо хтось неправильно скаже якесь слово (можливо я іноді сам допускаю помилки, але не виправити інших не можу). Але є певні недоліки у моїй зовнішності - я ношу окуляри, що мабуть не додає мені привабливості, я сам по собі худий, але в мене трішки живіт виріс від сидячого способу життя, я виглядаю занадто молодо, мені 28 років, але дають на вигляд максимум 20-22 роки.
Як влаштувати своє особисте життя - я не знаю, я не вмію ні з ким знайомитися, тим паче з дівчатами, да і часу в мене на це не вистачає. Я працюю 5 днів на тиждень менеджером з продажу, на вихідних не відпочиваю, з 6 години ранку в суботу та неділю сиджу весь день, пишу дисертацію іншій людині. Дуже втомлююсь жити без відпочинку, але зупинитись не можу. Та і наявність в мене вченого ступеня не буде приваблювати жодну дівчину, дівчата переважно кохають брутальних неосвічених мачо, ніж таких розумників як я. За своє життя я прийшов до висновку, що наукове життя несумісне з особистим. Тобто виходить, що я приречений на самотність.
У зв'язку з цим,шановні психологи, у мене до вас 2 запитанння:
1. Як влаштуватися викладачем до вузу?(це питання, мабуть, не тільки до психологів, але все-таки задам і вам, може щось порадите, важливий свіжий погляд на ситуацію).
2. Як налагодити особисте життя (знайти адекватних та правильних друзів і дівчину) і поєднати його з науковим? Чи все-таки наявність наукового життя це автоматично крах особистого? Раніше мене не цікавили дівчата та друзі, а тепер, незважаючи на отриманий науковий ступінь, мені цього чомусь захотілося.
Заздалегідь дякую за відповіді!
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Какой помощи Вы ожидаете на форуме, если Ваш вопрос
цитата:
Як налагодити особисте життя
является запросом на индивидуальную психотерапию, причем длительную?
Доповнення від автора
Світлано Володимирівно, я просто хочу почути поради психолога щодо того, як влаштуватися викладачем до вузу (хоча розумію, що це питання здебільшого не до психологів) та практичні поради щодо знаходження друзів та дівчини?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго дня!
цитата:
Чи розумієте Ви, що задля вирішення цих потреб доведеться надолужувати пропущене і втрачене у свій час? А там річ іде, загалом, про досвід. Про зміну установок, цінностей, пріоритетів, навичок спілкування і побудови стосунків, про мотивацію й таке інше.
цитата:
Разом з психологом дослідити суб'єктивні чинники відмов з боку керівництва ВНЗ. Вважаю, що вони мали місце і тому потребують корекції. Щоправда, форум для цієї мети не найкращий варіант. Інша річ - індивідуальна взаємодія з психологом. Скористайтесь можливістю. Результат того вартий)
Доповнення від автора
Володимире Анатолійовичу,
Чи розумієте Ви, що задля вирішення цих потреб доведеться надолужувати пропущене і втрачене у свій час?
Так, я це розумію. Тому мене і хвилює як це все надолужити
Разом з психологом дослідити суб'єктивні чинники відмов з боку керівництва ВНЗ
Ви вважаєте, що мені відмовляли не через відсутність вакансій, а через якісь мої особисті якості?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
цитата:
Саме другий чинник і варто ретельно дослідити.
цитата:
Тому мене і хвилює як це все надолужити
Працюючи з психологом, розбираючи на складові Ваш теперішній спосіб і стиль життя, а також рішення в минулому...
Доповнення від автора
Володимире Анатолійовичу, я вас зрозумів
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Микита, Ви багато часу та зусиль витратили на навчання й досягли своєї мети-Ви доктор філософії. Цим дійсно можна пишатися. Але, на мою думку, в цій гонці, Ви дещо втратили- навик комунікації. Вміння спілкуватися-це одна з основних вимог до викладача в вузі. Як Ви планували спілкуватися з колегами, учнями, можливо їх батьками, коли знайти друзів для Вас проблема?
А якщо Ваші учні будуть курити, не будуть мати гарних манер, та не дай Боже , будуть матюкатись, що Ви будете робити? Колег теж будете виправляти, якщо хтось скаже неправильно слово? Скільки часу Ви протримаєтесь в колективі?
Дівчатам подобаються хлопці, які приділяють їм увагу, які витрачають на них свій час, з якими цікаво. Наукова ступінь та окуляри до цього не мають ніякого відношення. Що Ви можете запропонувати дівчині, крім свого диплома( і я зараз не про гроші)?
Може, не треба так настирливо лізти в зачинені двері? Скористайтеся часом, щоб розвинути в собі якості, які допоможуть Вам стати гарним педагогом, якого люблять студенти та поважають колеги. Раджу переглянути фільм "Суспільство мертвих поетів ".
психолог онлайн
Вітаю!
"Як налагодити особисте життя (знайти адекватних та правильних друзів і дівчину) і поєднати його з науковим? Чи все-таки наявність наукового життя це автоматично крах особистого? Раніше мене не цікавили дівчата та друзі, а тепер, незважаючи на отриманий науковий ступінь, мені цього чомусь захотілося.
Заздалегідь дякую за відповіді!"
"Я хлопець добрий, чуйний, відповідальний, з гарними манерами, не палю, не вживаю алкоголь, не матюкаюсь, уникаю людей, які вживають мати у своїй мові, всіх виправляю, якщо хтось неправильно скаже якесь слово (можливо я іноді сам допускаю помилки, але не виправити інших не можу). "
Можливо ви навіть дуже виправляєте?
Як ви хочете знайти друзів з таким очікуванням від них " правильності "?
Їх ще немає, а ви в своїй голові вже склали прейскурант щодо їх поведінки? Навіщо вам потрібна дружба?
Ваш допис пронизаний нездійсненими очікуваннями від інших та переконаннями, які вже перестали вам бути корисними.
Тому, на питання:
"Як налагодити особисте життя (знайти адекватних та правильних друзів і дівчину) і поєднати його з науковим? "
Рекомендую вам починати особисту терапію з психологом.
Доповнення від автора
Як Ви планували спілкуватися з колегами, учнями, можливо їх батьками, коли знайти друзів для Вас проблема?
Коли треба або цього вимагають обставини - я вмію спілкуватися: з колегами, з учнями, з їх батьками, з ким завгодно, коли я знаю, що це потрібно зробити. Тоді у мене несподівано з'являються навички комунікації та інші здібності. Мені важко спілкуватися в невимушеній обстановці, коли немає заздалегідь обраної теми для спілкування, тобто важко спілкуватися за межами своєї роботи на особисті теми. Особливо важко говорити по кохання та секс, тому що у мене просто відсутній словарний запас для цих тем, а також досвід у цьому.
Я буду їх перевиховувати, робити правильними, буду вчити правильно розмовляти, поважати старших, тому що я дуже авторитарна людина, з чітко встановленими рамками поведінки. Я прихильник жорсткої дисципліни. З колегами так само. Їх треба виправляти. Вигнати мене з колективу за те, що дотримуюсь правил української мови і вимагаю цього від інших, ніхто не має права, це не передбачено Кодексом законів про працю. Мене з дитинства вчили не говорити мати, хоча мої батьки і досі матюкаються, тепер я сам не можу їх перевиховати, через це постійні конфлікти, я від вимагаю від них не матюкатися, а вони продовжують це робити, це мене засмучує, що мої батьки самі не дотримуються того, чого мене вчили у дитинстві. Це неправильно і несправедливо.
Погоджусь з Вами - зі мною не цікаво, я зануда, я ні на що не здатен, окрім написання дисертацій, я не привабливий, я дуже вимогливий до себе та оточуючих, а дівчат такі не цікавлять, їх цікавлять наркомани та алкоголіки, як я бачу зі свого досвіду. Мені одна дівчина сказала - ти би був гарним чоловіком, але дівчину знайти ти не здатен. В тому і справа, що жодні дипломи не цікавлять дівчат, а що їх цікавить, я досі не можу зрозуміти. Чому якісь дурні вантажники та касири в АТБ легко знаходять дівчат? Що вони в них знаходять, я не розумію? Я мабуть божевільний, не розумію цього життя, мене, певно, треба лікувати в якомусь психіатричному закладі? Я все життя старався жити за шаблоном, бути доброю, чуйною людиною, нікому не робив зла, намагався всім допомогати як міг. І виявилося, зрештою, що зі мною не цікаво і я нікому не потрібен. Мабуть мені потрібно було вживати наркотики з 15 років і в мене була би вже родина та діти. Але я терпів булінг у школі, і боявся відповісти кривдникам, тому що за стандартами "правильності" цього не можна було робити. Вибачте, що так багато написав, це був просто крик душі.
Може, не треба так настирливо лізти в зачинені двері?
Чому для деяких людей, які не мають вченого ступеню (працюють асистентами на кафедрі, до того в університеті вчилися не дуже добре і закінчили не з червоним дипломом як я) вони відкриті, а для мене з вченим ступенем вони закриті? Поясніть
Скористайтеся часом, щоб розвинути в собі якості, які допоможуть Вам стати гарним педагогом, якого люблять студенти та поважають колеги
Як розвинути ці якості? І які саме якості? Я поганий педагог? На підставі чого Ви це стверджуєте?
Доповнення від автора
Можливо ви навіть дуже виправляєте? Як ви хочете знайти друзів з таким очікуванням від них " правильності "? Їх ще немає, а ви в своїй голові вже склали прейскурант щодо їх поведінки? Навіщо вам потрібна дружба?
Можливо і дуже виправляю. Але я не можу цього не робити. Внутрішній голос кричить, що буду поганим хлопчиком, якщо дозволю собі сказати щось неправильно, або заматюкаюсь і батьки мене любити не будуть. Я зобов'язаний бути зразковою людиною, щоб батьки мною пишались і їм не було соромно за мене, як за тих наркоманів і алкоголіків. Я не маю права на помилку. Я зраджу батьків, якщо помилюсь
Дружба мені потрібна, щоб було з ким поговорити, пожалітися на життя комусь, щоб хтось бачив мене справжнього, а не мій створений образ.
Доповнення від автора
Хочу додати, що з 20 років, я страждаю обсесивно-компульсивним розладом. Я постійно перевіряю документи та банківські картки на предмет їх цілісності, перевіряю воду, газ та двері та багато чого іншого. Сам собі робив терапію під назвою "експозиція та попередження реакцій". На деякий час ритуали зникали, але через деякий час знову з'являлися у якійсь новій формі, тобто, якщо я припиняю хвилююватися за щось одне, починаю хвилюватися за щось інше. І так вже дев'ятий рік. Читав в Інтернеті, що причиною ОКР є внутрішньособистісний конфлікт, але який конфлікт у мене всередині, я досі не розумію. До психотерапевта звертатися боюся, тому що мене поставлять на облік, а людям з ОКР заборонено працювати у вишах, але я дуже хочу отримати цю роботу.
психолог онлайн
цитата:
я страждаю обсесивно-компульсивним розладом
ОКР - это заболевание, которое надо лечить медикаментозно.
Поэтому Вам надо обратиться к врачу.
цитата:
мене поставлять на облік
Что мешает сходить на прием к психиатру в частную клинику?
цитата:
я дуже авторитарна людина, з чітко встановленими рамками поведінки. Я прихильник жорсткої дисципліни. З колегами так само. Їх треба виправляти. Вигнати мене з колективу за те, що дотримуюсь правил української мови і вимагаю цього від інших, ніхто не має права, це не передбачено Кодексом законів про працю.
цитата:
зі мною не цікаво, я зануда, я ні на що не здатен, окрім написання дисертацій, я не привабливий, я дуже вимогливий до себе та оточуючих
Вы также себя позиционируете и на собеседованиях при приеме на работу?
психолог онлайн
Доброго дня, Микита.
Це добре, що ви самостійно шукаєте рішення вашої проблеми. І вже отримали підтримку від стількох психологів.
Цитата: [з 20 років, я страждаю обсесивно-компульсивним розладом]
Але щоб отримати дієву пораду, треба було з цього починати свою розповідь. Ви і самі знаєте, що вам потрібна допомога психіатра. Чим швидше ви до нього звернетеся, тим ближче будете до своєї цілі. Ви і так зараз не працюєте викладачем, то ви нічого і не втрачаєте. А пройшовши курс лікування та психотерапії, маєте шанс на зміни в житті. А от які саме - покаже тільки майбутнє.
Доповнення від автора
Что мешает сходить на прием к психиатру в частную клинику?
Нічого не заважає. Я просто боюся, що психіатр назначить препарати, а саме селективні інгибітори зворотного захоплення серотоніну. Настільки я знаю, вони роблять так, щоб ритуалів не було, але в той же час роблять людину ''овочем'', гальмують всі реакції і т.п. Я надаю перевагу когнітивно-поведінковій психотерапії, яку я застосовую останні 8 років. Вона також не завжди результативна, одні ритуали змінюються на інші, але і ''овочем'' теж не хочеться ставати
Доповнення від автора
Ні, на співбесідах я стараюсь бути іншим. Це я написав те, що думаю про себе сам
Доповнення від автора
Ви і самі знаєте, що вам потрібна допомога психіатра. Чим швидше ви до нього звернетеся, тим ближче будете до своєї цілі. Ви і так зараз не працюєте викладачем, то ви нічого і не втрачаєте. А пройшовши курс лікування та психотерапії, маєте шанс на зміни в житті. А от які саме - покаже тільки майбутнє
А після лікування у психіатра можливо жити нормальним та повноцінним життям? Чи не залишусь я інвалідом з психіки на все життя?
Хоча я сам знаю одну викладачку (викладала у мене в університеті), яка була доктором економічних наук, професором, яка теж колись і неодноразово проходила лікування у психіатричній лікарні, при цьому була успішним викладачем і науковцем
психолог онлайн
цитата:
Внутрішній голос кричить, що буду поганим хлопчиком, якщо дозволю собі сказати щось неправильно, або заматюкаюсь і батьки мене любити не будуть. Я зобов'язаний бути зразковою людиною, щоб батьки мною пишались і їм не було соромно за мене, як за тих наркоманів і алкоголіків. Я не маю права на помилку. Я зраджу батьків, якщо помилюсь
Ось Ваша проблема. Не хвороба, а проблема. Тому нею варто і потрібно зайнятись, аби виправити своє життя. Ви існуєте в лещатах суворих обмежень і страхів "зрадити" батьків. Голова переповнена викривленими установками і шаблонами.
Отже, потрібно звільнятись з "полону". Там не життя, там несвобода, адже немає ВИБОРУ.
Психолог Вам у поміч. Обирайте спеціаліста і починайте процесс змін)
психолог онлайн
цитата:
яку я застосовую останні 8 років.
Когнитивно-поведенческая психотерапия как раз и создавалась для того, чтобы помочь человеку справиться с его проблемами в краткосрочной перспективе (в среднем до 6 месяцев).
Если Вы применяете КПТ уже 8 лет и не имеете результата, может пора перестать заниматься самолечением и обратиться к специалисту?
цитата:
боюся, що психіатр назначить препарати
ОКР - это в первую очередь, болезнь. Как Вы представляете возможность вылечиться без врачей и лекарств?
психолог онлайн
Доброго, Микита!
Ви - людина регламенту і порядку. І маєте замало внутрішньої свободи, легкості у спілкуванні. Це і не подобається дівчатам. Це і є тим фактором, що заважає будувати відносини. З будь-ким. Не тільки з дівчинами, але й з друзями. Хоча, якщо повезе і Ви зустрінете таких же регламентованих дівчину та друзів, то все складеться якнайкраще.
цитата:
Але я не можу цього не робити. Внутрішній голос кричить, що буду поганим хлопчиком, якщо дозволю собі сказати щось неправильно, або заматюкаюсь і батьки мене любити не будуть. Я зобов'язаний бути зразковою людиною, щоб батьки мною пишались і їм не було соромно за мене, як за тих наркоманів і алкоголіків. Я не маю права на помилку. Я зраджу батьків, якщо помилюсь
Насправді можете цього і НЕ робити. Але після того, як владнаєте свій внутрішній конфлікт. Тому що ОКР - це прояв саме внутрішнього конфлікту. І це владнання самотужки не зробити, потрібна психотерапія з психологом, який знається в подоланні цих конфліктів. Основа подолання конфлікту: прийняття свого "поганого хлопчика". БЕЗ цього прийняття нічого не вийде. Від слова зовсім.
Доповнення від автора
Дивився дуже багато різних відео в Інтернеті, де говорилося, що медикаментозна терапія усуває лише симптоми на деякий час (поки діють ліки), а потім всі ритуали повертаються. КПТ є більш дієвою за словами авторів відео. Але КПТ це не глибинний метод, існує ще глибинна терапія, яка допомагає встановити причину ОКР і вирішити внутрішньоособистіний конфлікт
психолог онлайн
цитата:
існує ще глибинна терапія, яка допомагає встановити причину ОКР і вирішити внутрішньоособистіний конфлікт
С ОКР успешно работает не только КПТ, но и многие другие психотерапевтические направления.
Поэтому внутриличностный конфликт Вы решите по любому.
А причина - это Ваше детство, отношения с родителями и травматическое событие, которое явилось пусковым механизмом.
цитата:
Дивився дуже багато різних відео в Інтернеті
Хочется сказать словами классика: "Не читайте до обеда советских газет"...
А лучше обратитесь к врачу и начните психотерапию.
Так как Вы уже итак потеряли много времени, занимаясь самолечением.
И вероятнее всего расстройство также является причиной, по которой Вас не берут на работу, ведь обычно менеджеры по персоналу - это психологи, которые видят характерологию соискателя даже без тестов.