Надмірні переживання як цього позбутися?
Коли виникає хоть якась краплинка(навіть мала причина) що призводить до хвилювання я дуже накручую себе що призводить до великого болю в животі холонуть руки та ноги можуть бути спазми по всьому тілі. Також щоб якось себе відворікти деру губи і це війшло в привичку і деру до крові мене це дуже турбує як позбутися цього
?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Открывать рот и выражать агрессию, волнение, страх и любые другие эмоции. Прекратите себя останавливать и наказывать за желание высказать всё, что накипело.
психолог онлайн
Звернутися до спеціаліста на психотеапію, щоб там зняти психологічні блоки до прояву негативних емоцій, які Ви собі не дозволяєте проявляти - через отримані психологічні травми під час виховання батьками.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
НАДМІРНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ЦЬОГО ПОЗБУТИСЯ?
Відповідь добре відома здавна - розібратись з власним способом поводження з емоціями.
Очевидно Вам на сьогодні легше спричиняти біль собі, ніж висловити назовні накопичений всередині негатив. І ще одна причина - звичка вважати себе винною будь в чому і тому, несвідомо приреченою на покарання.
Наведені механізми, ймовірно, сформувались і закріпились у Ващому характері ще в ранні періоди життя і розвитку, тобто в дитинстві. Отже, вихід знаходиться в площині корекції психіки, відновленні почуття самоцінності і освоєнні адекватних способів вираження емоцій.
Співпрацю з психологом розглядаєте?
психолог онлайн
цитата:
призводить до хвилювання я дуже накручую себе
цитата:
деру губи
Вам надо обратиться к врачу, так как Вашу проблему вероятнее всего придется решать с помощью медикаментозного лечения.