Депресія
Я навчаюся в училищі, но через ситуацію зі світлом, я перевелася на дистанційне, живу з батьками(мама, отчим, брат)і кожний з них мене бісить. Я прочитала симптоми депресії і у мене все сходиться:поганий сон, відсутність енергії(неможу робити повсякденні речі такі як: помитися, почистити зуби і навіть розчесати волосся) мені це все лінь робити, я лежу на дивані 24/7 в соцмережах і не виходжу з хати погуляти, бо нема з ким. Через тиждень навчання, я хочу вчитися очно, бо коли я на навчанні у мене нема депресії, а якщо дома довгий період то є
Я складаю грн на переїзд в місто, хочу знайти роботу, но я боюся, боюся:жити одна, працювати(я ніколи не працювала), хочу знайти компанію друзів і хлопця, но я для цього нічого не роблю, у мене є подруги в училищі но я їм не довіряю. Мені скоро 18 а у мене ще не було хлопця, я боюся зустрічатися може того що росла без батька(батьки в розводі) або я боюся що мене ніхто не полюбить, хлопці на мене не звертають увагу, або в мене низька самооцінка і того.
Рік назад у мене померла бабуся, і того у мене поганий сон, вона була мені дуже близькою людиною і я скучаю за нею, коли вона померла, почалася ніби чорна полоса в житті :війна, родичі посварилися, моя сестра переїхала закордон, я почуваю себе самотньою. А коли вона жила і життя було прекрасне.
Прошу поради у вас що мені робити далі, і як вийти з депресії
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Вітаю, Сакура!
Попри те, що у Вас хоч присутні деякі симптоми депресії,
цитата:
симптоми депресії і у мене все сходиться:поганий сон, відсутність енергії(неможу робити повсякденні речі такі як: помитися, почистити зуби і навіть розчесати волосся) мені це все лінь робити, я лежу на дивані 24/7 в соцмережах і не виходжу з хати погуляти, бо нема з ким.
поки що про діагноз "депресія" говорити зарано. Адже цей діагноз може поставити виключно лікар-психіатр.
Можете самостійно пройти тест визначення депресії за шкалою Зунга.
Щодо
цитата:
хочу знайти компанію друзів і хлопця, но я для цього нічого не роблю, у мене є подруги в училищі но я їм не довіряю. Мені скоро 18 а у мене ще не було хлопця, я боюся зустрічатися може того що росла без батька(батьки в розводі) або я боюся що мене ніхто не полюбить, хлопці на мене не звертають увагу, або в мене низька самооцінка і того.
Ці питання можна пропрацювати під час індивідуальних консультацій із психологом.
цитата:
Рік назад у мене померла бабуся, і того у мене поганий сон, вона була мені дуже близькою людиною і я скучаю за нею, коли вона померла, почалася ніби чорна полоса в житті :війна, родичі посварилися, моя сестра переїхала закордон, я почуваю себе самотньою.
Над цим також варто працювати під час консультацій, щоб коректно пережити втрату.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331897 для Валентина Віталіївна Гриценко
У мене немає грн на психолога
психолог онлайн
цитата:
як вийти з депресії
цитата:
У мене немає грн на психолога
Если у Вас действительно клиническая депрессия то Вам нужен, в первую очередь, врач и медикаментозное лечение, а не психолог.
Вы можете обратиться к психиатру и решить свою проблему.
В государственных больницах врачи принимают бесплатно.
психолог онлайн
цитата:
У мене немає грн на психолога
Можу надати безкоштовну консультацію (3 максимум).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332068 для Валентина Віталіївна Гриценко
Можете дати свій номер, я напишу вам в телеграм
психолог онлайн
цитата:
Можете дати свій номер, я напишу вам в телеграм
Ви можете зайти на мій профіль і там є мій номер (телеграм і вайбер на ньому) і ел.пошта