Чоловік йде воювати
Мені страшно, не хочу без нього і не зможу, я ненавиджу цей світ. Як взагалі знайти сили йти далі? Здається я не зможу дивитися на стіни квартири....А що роботи коли донька буде плакати і нервувати за нього? Як заспокоїти її, коли самій вити охота? Як змусити себе сподіватися, що все буде добре? Як знайти сил дивитися, як він їде і не боятися, що це остання мить, коли його бачиш?Чому в мене не має сил це зупинити? Як тепер спати, не знаючи, як він? А як не плакати, поки він ще вдома, аби не засмучувати його? Я не хочу, аби все було так. Чому все так погано постійно?
Питання від: ; Вік: 30
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Обіймаю Вас. І - так, це страшно, боляче, в цьому є і гнів і розпач, і біль і кохання.. і дуже важливо знайти де Ви зможете всі ці переживання відпустити. У Вас є хто Вас підтримує?
А відповіді прийдеться шукати поступово і лише після того, як знайдете те, на що можете спиратися в собі, в своєму оточенні і взагалі в цьому світі.
Якщо Ви з києва - є така органцзація - Ветеран Хаб - там окрім ветеранів є спільнота дружин воїнів. Вам зараз дуже доречно знайти оточення тих, хто розуміє через що Ви проходите і може Вас підтримати порадами свого досвіду, або просто побути поряд. Такі Хаби є не тільки в києві, але центральний тут, і якщо ви в іншому місці - можете дізнатися чи є вони десь біля Вас.
Скільки років доньці?
Відредаговано автором 04-02-2023 00:31:08
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
цитата:
Мені страшно
Це нормально за даних умов
цитата:
Як взагалі знайти сили йти далі?
Спробуйте знайти опору в собі. Розумію, що це важко зробити, але спробуйте. Чим Ви цікавитеся, захоплюєтеся? Чим хочете займатися, можливо в чомусь розвиватися?
Можливо волонтерство?
цитата:
А що роботи коли донька буде плакати і нервувати за нього?
Скільки доньці років?
Діти відчувають внутрішній стан батьків, навіть якщо Ви намагаєтеся його приховати. І вони транслюють ваші емоції, можливо, трішки по іншому. Це наче відображення в дзеркалі. Тому не варто казати, що все добре чи вдавати, що нічого не трапилося коли це не так. Діти відчувають фальш.
цитата:
Як заспокоїти її, коли самій вити охота?
Будьте щирі та говоріть, переживайте емоції разом. Не забороняйте їх (емоції) виражати (плакати, кричати і т. д.)
Дуже хочеться Вас підтримати та обійняти!
Відредаговано автором 04-02-2023 00:44:13
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день.
цитата:
Як знайти сил дивитися, як він їде і не боятися, що це остання мить, коли його бачиш?Чому в мене не має сил це зупинити? Як тепер спати, не знаючи, як він?
Це справді дуже важко, але і правда в тому, що ніхто не знає, що з ним буде завтра. Ніхто не знає, де смерть і наскільки вона далеко чи поряд.
І це неможливо контролювати.
Вам треба навчитися заземлятися, і жити тут і зараз. Не лякати себе майбутнім, про яке ніхто нічого не знає. Вам треба спробувати зробити все сьогодні, що в ваших силах.
цитата:
А як не плакати, поки він ще вдома, аби не засмучувати його?
Мені здається, що якщо можна бути щирим один з одним, то це навпаки зближує і дає можливість іншого контакту, переоцінку відносин, цінностей.
Це дуже важко, і вам важливо найти сенси і опори,задля свого ментального здоров'я та своєї донечки. Відпустіть те, на що ви не впливаєте.
психолог онлайн
цитата:
А як
Если нельзя изменить ситуацию, надо менять свое отношение к ней.
Пока Вы будете сопротивляться, тому что происходит, Ваше состояние будет таким, как описываете.
Ваши страхи усугубляют желание контролировать будущее, но это невозможно, к сожалению.
В противовес контролю существует доверие.
Вам надо верить своему мужу, его сослуживцам в том, что они справятся и вернутся домой. Верить в высшие силы и/или бога, которые помогут Вашей семье.
цитата:
Мені страшно
Страхи надо убирать в индивидуальной психотерапии. Или с помощью врачей и медикаментов, если не планируете работать с психологом.
цитата:
Як взагалі знайти сили йти далі?
Для этого желательно найти смысл, ради чего Вам надо жить. Например, ради дочери и того, чтобы дождаться мужа с войны.
Потому что "если у человека есть "зачем" жить, он может выдержать любое "как".
цитата:
А що роботи коли донька буде
Почему в самолете надо надеть кислородную маску сначала на себя? Потому что только так можно помочь своему ребенку.
Если Ваша дочь будет видеть, как минимум, спокойную, а как максимум - уверенную в себе маму, тогда она не будет
цитата:
плакати і нервувати за нього