Заміжня, здається що закохалась в подругу
Я в шлюбі 8 років, дуже кохаю чоловіка і щаслива в шлюбі, близько року назад зустріла і здружилася з дівчиною яка дуже змінила мене і моє життя, вона весела, легка і життєрадісна і навчила мене так жити . Вона також заміжня . Одного разу ми трохи випили і поцілувалися , мені це сподобалось. Після цього в нас відбулась розмова в якій ми зізнались про сексуальний потяг до одна одної. Потім поцілунок повторився і я розумію що мені це дуже подобається і я дійсно хочу її в сексуально плані але крім цього мені хочеться постійно бути поруч, робити подарунки, коли я її не бачу я дуже сумую і мені погано. Я не розумію що я відчуваю до неї чи я люблю її як подругу чи як людину чи як дівчину чи люблю свій стан біля неї і тим ким вона мене робить чи це просто сексуальний потяг а враховуючи що я заміжня і це все відбувається за спиною мого чоловіка мене просто вбиває, не знаю що робити…
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго дня!
Яке питання до психологів?
А які стосунки в Вас та чоловіка?
В Вашої подруги з її чоловіком?
Чи спілкуєтеся сім'ями?
Доповнення від автора
Я не розумію чи закохана я в неї
З чоловіком майже ідеальні відносини. В неї також гарні відносини з чоловіком. Так ми дружимо сім’ями
Доповнення від автора
Не розумію як розібратись в своїх почуттях , зрозуміти себе і свої бажання
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Скоріш за все ваша історія - це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом. В переписці можна проясняти дуже довго, але тілесний і емоційний фон залишиться за кадром.
Важливо дослідити як виникали ваші почуття, вияснити деталі.
психолог онлайн
цитата:
Сделать это можно только в индивидуальной работе с Вами.
Потому что надо определять Ваши истинные желания, разбираться в чувствах, устранять то что Вас "вбиває". И только после этого всего, приходить к какому-то решению и делать выбор (если Вы будете этого хотеть).
Минимально на это потребуется 3 консультации, при условии что Ваши желания не находятся под завалами Ваших долгов и нет сильного чувства вины перед мужем и страхов.
На форуме же Вы сможете получить только общие рекомендации.
Відредаговано автором 09-02-2023 06:28:18
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
чи я люблю її як подругу чи як людину чи як дівчину чи люблю свій стан біля неї і тим ким вона мене робить чи це просто сексуальний потяг
Як на мене, то оце все і відчуваєте. Натомість проблема, ймовірно, в іншому - як в склавшихся умовах і відкрившихся обставинах дати собі раду. Що тепер робити? Чи йти за покликом спокуси/бажання/нових відчуттів, чи зупиняти себе? Надскладно з усім цим розібратись, бо голова йде обертом. Ілінгс - так охрестив подібні переживання Роже Кайуа, викроиставши давньогрецький термін.
цитата:
я дійсно хочу її в сексуально плані але крім цього мені хочеться постійно бути поруч, робити подарунки, коли я її не бачу я дуже сумую і мені погано.
Погодьтесь - щось до того незвичне відчули поруч з тією дівчиною. І це незвичне Вас майже захопило в полон. Не відпускає. Мабуть, воно більше, ніж насолода. А що ж таке насправді - важко не те, що вимовити, важко навіть зрозуміти. Тому потрібно уважно доторкнутись до цього нового досвіду і зазирнути всередину Вашого внутрішнього світу - що для Вас любов? Які мрії відвідували Вас в ранні роки, особливо в період пробудження сексуальності? Які уявлення про різноманіття сексуального життя? І таке інше.
Питань настільки може бути багато і вони, разом з відповідями, так можуть змінювати Вас, що цей процесс має шанси стати вельми захоплючим і цікавим.
Наприклад, наскільки добре Ви знаєте ту дівчину? Чи подобається Вам її характер, погляди на життя? Наскільки Ваші почуття і її, до речі, теж можуть бути сталими? Чим насправді ви з нею обмінюєтесь на символічному рівні, адже усі відносини обов'язково мають цей рівень?
Відредаговано автором 09-02-2023 09:56:44